eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PułtuskINSTALACJA PRZECIWPOŻAROWYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH w DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OŁDAKACH



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Pułtusk: INSTALACJA PRZECIWPOŻAROWYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH w DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OŁDAKACH
Numer ogłoszenia: 221849 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pułtuskiego, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, tel. 023 6921266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwopultusk.org.pl; www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INSTALACJA PRZECIWPOŻAROWYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH w DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OŁDAKACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacja przeciwpożarowych systemów alarmowych w budynkach mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach. Zakres robót obejmuje: a) zainstalowanie systemów przeciwpożarowych w budynkach zamieszkałych przez mieszkańców: 1.w budynku głównym zastosowanie systemu sygnalizacji pożarowej opartego o centralę SAGITA ASP - 250 pracującej z liniami dozorowymi pętlowymi - 4 pętle; 2.w budynku Rodzinka zastosowanie systemu sygnalizacji pożarowej opartego o centralę IGNIS - 1080. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym oraz przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z rozwiązaniem równoważnym w zakresie przedmiotu zamówienia z zachowaniem norm, parametrów i standardów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b)Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać dodatkowe warunki: a) Wykonawca ubiegający się o zamówienie, który zaproponuje rozwiązania równoważne w zakresie przedmiotu zamówienia, czyli rozwiązania o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, niezawodności działania - musi to wykazać. b) Wykonawca, który zaproponuje rozwiązania równoważne zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót montażowych opracować i przekazać Zamawiającemu dokumentację projektowo - wykonawczą systemu sygnalizacji pożarowej proponowanego do montażu. Projekt musi być potwierdzony przez uprawnionego Rzeczoznawcę za zgodność z przepisami ochrony przeciwpożarowej oraz posiadać oświadczenie projektanta za zgodność z polskimi normami. c) W okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzi dokumentami Zamawiających, że wykonał ją z należytą starannością. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością systemu instalacji przeciwpożarowej w obiekcie użyteczności publicznej o wartości co najmniej 0.75 kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia. d) Termin płatności wymagany minimum 30 dni od daty wystawienia faktury przez dostawcę. e) Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji. f) Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą załączniki, Oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione niżej. g) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Ci Wykonawcy, którzy udzielą co najmniej 2 letniej gwarancji. h) Urządzenia proponowane do montażu muszą mieć ważne certyfikaty wydane przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania(Dz.U. 2007, Nr 143, poz. 1002 z póź. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1.Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru - załącznik nr 1, 2.Oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp. - załącznik nr 2, 3.Oświadczenie Wykonawcy i spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust, 1 - 2 u. p. z. p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 3, 4.Oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u. p. z. p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 4, 5.Oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 5, 6.Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 6, 7.Oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 7, 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 8), 9.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 9. 10.Oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u. p. z. p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - załącznik nr 10, 11.Zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na działalność związaną z wykorzystywaniem energii atomowej o ile prowadzona działalność wymaga jego zezwolenia, 12.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowanych. 14.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 15.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a). 16.Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy dla każdego etapu zadania, uwzględniający daty i wartości robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego tj. Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku ul. Białowiejska 5, 06 - 100 Pułtusk, Budynek A, I piętro, Pokój Nr 13.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Pułtusku ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk Budynek A, I pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.