eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 28 ZATOR - MEDYKA w m. Jasło od km 204+800 do km 205+050 wraz z wykonaniem sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej



Ogłoszenie z dnia 2007-04-16

POZYCJA 22179

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 28 ZATOR - MEDYKA w m. Jasło od km 204+800 do km 205+050 wraz z wykonaniem sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, do kontaktów: inż. Marta Charchut - Naczelnik Wydziału Prawno - Organizacyjnego i Zamówień Publicznych, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax 017 8623915, e-mail: biuro@rzeszow.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzeszow.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 28 ZATOR - MEDYKA w m. Jasło od km 204+800 do km 205+050 wraz z wykonaniem sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: DROGA KRAJOWA NR 28 ZATOR - MEDYKA w m. Jasło od km 204+800 do km 205+050. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 28 ZATOR - MEDYKA w m. Jasło od km 204+800 do km 205+050 wraz z wykonaniem sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.39.00 - Urządzenia sterujące sygnalizacyjne do skrzyżowań Kod CPV wg słownika 2008: 35.26.20.00 - Urządzenia sterujące sygnalizacyjne do skrzyżowań Oryginalny kod CPV: 31.62.31.00 - Sygnalizatory drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.61.00 - Sygnalizatory drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.29 - Skrzyżowania dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 28 ZATOR - MEDYKA w m. Jasło od km 204+800 do km 205+050 wraz z wykonaniem sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 12.000,00zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. WYMAGANIA 1. POTENCJAŁ EKONOMICZNO - FINANSOWY 1.1. Wykonawca musi wykazać: 1) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe -2003, 2004, 2005 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe) określony na podstawie /Rachunku zysków i strat/ (pozycja /Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów/ lub /Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi/) w wysokości nie mniejszej niż równowartość 15 000 000,00 PLN 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż równowartość 800 000,00 PLN. 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca powinien załączyć niniejsze ubezpieczenie do składanego wniosku. Wykonawca , którego oferta zostanie uznana prze Zamawiającego jako najkorzystniejsza powinien przedłożyć ubezpieczenie na niniejszą budowę, obejmujące okres trwania budowy. Minimalne warunki ubezpieczenia ustala się następująco : *Minimalne ubezpieczenie robót oraz bazy i materiałów równe wartości robót wg Oferty (Cenie Ofertowej) bez podatku VAT, *Minimalne ubezpieczenie z tytułu utraty lub uszkodzenia sprzętu wynosi 1 mln PLN , *Minimalne ubezpieczenie własności (innego mienia) 1 mln PLN, *Minimalne ubezpieczenie z tytułu śmierci lub kalectwa 1,5 mln PLN od każdego zdarzenia. Okres ubezpieczenia - na czas trwania budowy. Zakres ubezpieczenia - ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy(CAR) +OC Ubezpieczenie powinno potwierdzać, że ubezpieczonymi są: A) WYKONAWCA B) ZAMAWIAJĄCY, tj. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, C) PODWYKONAWCY i inne firmy formalnie zatrudnione na budowie. Wykonawca robót powinien przedłożyć ubezpieczenie zawarte na powyższych warunkach, najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy. 1.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1.1. 1) i 2) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. b) warunek określony w pkt 1.1. 3) (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców. 2. POTENCJAŁ KADROWY 2.1. Wykonawca musi mieć do dyspozycji przy wykonywaniu niniejszego zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone w dwuzmianowym systemie ich prowadzenia. Wykonawca przedstawi we Wniosku kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej (wykonanie nawierzchni): 1. Kierownik budowy (min. 1 osoba) - minimalne doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót - 2 lata. 2. Kierownik robót drogowych (*) (min. 2 osoby) - minimalne doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót - 2 lata. (*) po jednej osobie dla każdej zmiany (przy czym funkcję Kierownika robót dla jednej ze zmian może pełnić Kierownik budowy. Wykonawca przedstawi we Wniosku kandydatów na każde wymienione stanowisko (wykonanie sygnalizacji świetlnej). Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel : - 1 kierownik z uprawnieniami elektrycznymi (ksero uprawnień z aktualnym wpisem do Izby); posiadający również uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci na stanowisku dozoru D, oraz uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E, wraz z możliwością wykonywania prac kontrolno pomiarowych - w brygadzie muszą znajdować się co najmniej 2 osoby z uprawnieniami do kierowania ruchem. Wszyscy pracownicy w brygadzie roboczej winni posiadać uprawnienia SEP w zakresie zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E. W brygadzie winna być jedna osoba z uprawnieniami do wykonywania prac kontrolno pomiarowych Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej dwoma grupami roboczymi Uwaga: 1. Od osób na w/w stanowiskach wymagane są uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą - Prawo budowlane w specjalności drogowej (poz. 1 i 2) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Przez podobne stanowisko rozumie się stanowisko Kierownika lub Z-cy Kierownika Budowy (poz.1), Kierownika lub Z-cy Kierownika Budowy oraz Kierownika lub Z-cy Kierownika Robót (poz. 2). 3. Przez podobne roboty rozumie się prace polegające na budowie, przebudowie (remontach, modernizacji) oraz odnowach dróg 4. Wykonawca składający Wniosek zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy do skierowania do pracy osób wskazanych we wniosku. 2.1.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1. 3. POTENCJAŁ TECHNICZNY 3.1. Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione poniżej: A: Wykonanie Nawierzchni: -Rozściełacz mas bitumicznych o szer. min. 7,0 m z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie 80% - 1 szt. -Walec wibracyjny samojezdny stalowy średni 8-12Mg- 1 szt. -Walec wibracyjny samojezdny stalowy ciężki 12-15 Mg -1 szt. -Frezarka mechaniczna do nawierzchni drogowych o szer. frez. 2 m -1 szt. -Walec samojezdny ogumiony 15 Mg -1 szt. -Wytwórnia mas bitumicznych min. 100 Mg/godz. -1 szt. B: Wykonanie sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej: -Zwyżka samochodowa -1 szt. -Koparka -1 szt. -Dźwig samojezdny -1 szt. -Zestaw łączności komórkowej -1 szt. 3.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3.1. 4. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 4.1. Wymagane doświadczenie zawodowe - Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zrealizował (zakończył) jako strona umowy co najmniej 1-no zadanie o wartości nie niższej niż równoważność 0,5 mln PLN netto, polegające na budowie lub przebudowie (modernizacji, remontach, odnowach) dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych Ponadto Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy w ramach zadania wykonał samodzielnie następujący rodzaj robót: - nawierzchni z mas bitumicznych (warstwa ścieralna) w ilości nie mniejszej niż 1 500 m 2. - w okresie 5 lat poprzedzających datę składania ofert zrealizował (zakończył) jako strona umowy na drogach krajowych i wojewódzkich co najmniej dwa zadania odpowiadających zakresem niniejszemu zamówieniu w zakresie sygnalizacji świetlnej Wykonawca winien wykazać się dodatkowo doświadczeniem (referencje) w instalacji i programowaniu sterowników 4.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4.1. 5. PODWYKONAWCY Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: - przygotowawcze ; - odwodnienie korpusu drogowego; - oznakowanie drogi i urządzenia bezpieczeństwa ruchu; 6. LABORATORIUM Wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług Laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzania badań w trakcie realizacji zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. KRYTERIA OCENY - szczegółowe zasady punktacji Wykonawca musi spełnić każdy z warunków wyznaczonych w pkt. I. 1 - 4 i 6 Ze względu na fakt, że Zamawiający przewiduje zaprosić do składania ofert po 6 Wykonawców, przy wstępnej kwalifikacji oceniane będzie Doświadczenie i Potencjał kadrowy wg poniższych kryteriów. Kryteria - ocena punktowa: *Doświadczenie w wykonaniu nawierzchni - maksymalna liczba punktów: 40 *Doświadczenie w wykonaniu sygnalizacji świetlnej - maksymalna liczba punktów: 30 *Potencjał kadrowy - maksymalna liczba punktów: 30 Szczegółowe zasady punktacji za doświadczenie: Liczba punktów za każde (ponad wymóg minimalny) zrealizowane zadanie o wartości nie niższej niż równowartość 0,5 mln PLN netto każde, polegające na budowie lub przebudowie (modernizacji, remoncie i odnowie) dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych - 5 pkt, lecz nie więcej niż 40 pkt. łącznie. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać - 40 pkt. Liczba punktów za każde (ponad wymóg minimalny) zrealizowane zadanie polegające na wykonaniu sygnalizacji świetlnej na drodze krajowej i /lub wojewódzkich. - 5 pkt, lecz nie więcej niż 30 pkt. Łącznie Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać - 30 pkt Szczegółowe zasady punktacji za Potencjał kadrowy: Kierownik Budowy: - za każdy rok pracy (ponad wymóg minimalny) jako Kierownik Budowy lub Zastępca Kierownika Budowy w podobnych robotach określonych w pkt. 2.1. - 5 pkt, lecz nie więcej niż 30 pkt. łącznie. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać - 30 pkt. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać łącznie za Doświadczenie w wykonaniu nawierzchni oraz sygnalizacji świetlnej i Potencjał kadrowy - 100 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z Wnioskiem przedłożył następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust. 1 ustawy, Pzp 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków; 6) Bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe - 2003, 2004, 2005 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w ogłoszeniu o przetargu. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu. 9) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (/Potencjał kadrowy/) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie postawionego w tym zakresie warunku, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia i kwalifikacje pozostałego personelu 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca (/Potencjał techniczny/). Wykaz musi potwierdzać spełnienie postawionego w tym zakresie warunku. 11) Informację z wykonanych robót (/Doświadczenie zawodowe) /) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie postawionego w tym zakresie warunku- wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w informacji zadania i roboty zostały wykonane należycie. 12) Informację na temat Podwykonawców (/Podwykonawcy/) przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2), 1.4) i 1.5) winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.3) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia, albo zamieszkania osoby, której dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie, Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.3. Powyższe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.4. Dokumenty i oświadczenia wymienione w tym punkcie winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt. 1.2), 1.3), 1.4) i 1.5). 2.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólna ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt. 1.1) winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców b) dokumenty wymienione w pkt.1.2) - 1.5) albo odpowiadające im określone w pkt. 2 i 2.2. winny być złożone przez każdego Wykonawcę c) dokumenty wymienione w pkt. 1.6) - 1.12) winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub Ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w pkt. 1 - 6 /Informacji dotyczącej sytuacji Wykonawcy/ 3. Oświadczenie o posiadaniu lub dostępie do laboratorium oraz jego wyposażeniu w sprzęt do badań. Informacja ta musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 2 /Informacji dotyczącej sytuacji wykonawcy.....*. W przypadku braku własnego zaplecza laboratoryjnego, należy podać nazwę i adres jednostki zapewniającej obsługę laboratoryjną. 4. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w niniejszych wymaganiach, Wykonawca winien złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Wniosek należy napisać w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Wnioski nieczytelne nie będą rozpatrywane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Wnioski można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 25 lub mogą być przesłane pocztą. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 16:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.