eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZaprojektowanie i wykonanie robot budowlanych związanych z budową budynku Laboratorium Drogowego wraz z urządzeniami budowlanymi i wiatą garażową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-23

Kraków: Zaprojektowanie i wykonanie robot budowlanych związanych z budową budynku Laboratorium Drogowego wraz z urządzeniami budowlanymi i wiatą garażową
Numer ogłoszenia: 221794 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robot budowlanych związanych z budową budynku Laboratorium Drogowego wraz z urządzeniami budowlanymi i wiatą garażową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i decyzji oraz wykonanie na podstawie tej dokumentacji robót budowlanych polegających na budowie Laboratorium Drogowego w Wieliczce na działce nr 445/6 obręb 2, wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi i ich uruchomieniem. Laboratorium winno składać się z dwóch budynków (pierwszy obejmujący część badawczą laboratorium, drugi obejmujący część biurową laboratorium) połączonych ze sobą hallem znajdującym się w części biurowej laboratorium. Budynki te powstawać będą w dwóch etapach: Etap I - Budynek obejmujący część badawczą laboratorium, w którym mieszczą się co najmniej: - Pracownia Asfaltów i Mieszanek Mineralno - Asfaltowych, - Pracownia Betonu, - Pracownia Kruszyw, - Pracownia Gruntów i Geotechniki, - Pracownia Diagnostyki Nawierzchni, oraz pomieszczenia techniczne, pomieszczenia magazynowe, pomieszczenie porządkowe, wc ogólnodostępne, kotłownia, magazyny próbek. W ramach etapu pierwszego należy również wykonać ukształtowanie terenu, zjazd z drogi publicznej, ciąg komunikacyjny do budynku, min. 4 stanowiska postojowe w tym jedno dla niepełnosprawnych, śmietnik, przyłącza wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej. Etap II - Budynek obejmujący część biurową laboratorium, w którym mieszczą się co najmniej: hall łączący budynki, pokoje biurowe, pokój zebrań, archiwum wyników badań laboratoryjnych, szatnie, jadalnia z aneksem kuchennym, wc ogólnodostępne, pomieszczenia porządkowe oraz korytarze komunikacyjne i klatka schodowa. W ramach etapu II należy wykonać pełną infrastrukturę zewnętrzną, na którą składają się: drogi dojazdowe do budynku wraz z ciągami pieszymi, miejsca parkingowe, ogrodzenie systemowe wraz z bramą wjazdową otwieraną automatycznie, zadaszenie nad miejscami przechowywania sprzętu terenowego (wiata garażowa), zagospodarowanie terenów zielonych wraz elementami małej architektury..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) minimum dwa biurowe obiekty kubaturowe, każdy o kubaturze powyżej 5 000 m3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: - osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta - minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wykonał co najmniej dwie dokumentacje projektowe biurowych obiektów kubaturowych, każdy o kubaturze min 5000m3, dla których wydano pozwolenie na budowę. - osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika budowy - minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiada min 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 1., do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określone w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, III pietro, pokój 304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiajacego, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, III pietro, pokój 304.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin rozpoczęcia prac projektowych będących przedmiotem zamówienia: a) dla etapu I - 7 dni od daty zawarcia umowy; b) dla etapu II - 1.01.2011r. 2. Termin przekazania terenu budowy dla poszczególnych etapów: 3 dni od uprawomocnienia decyzji o pozwoleniu na budowę. 3. Termin rozpoczęcia robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia: 7 dni od przekazania terenu budowy. 4. Termin zakończenia robót będących przedmiotem zamówienia - 19 miesięcy od zawarcia umowy, w tym: a) dla etapu I - 15 miesięcy od zawarcia umowy, w tym opracowanie dokumentacji projektowej oraz złożenie wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę - 60 dni od daty podpisania umowy. b) dla etapu II -15 miesięcy od dnia rozpoczęcia prac projektowych, o którym mowa w pkt. 1.b), w tym opracowanie dokumentacji projektowej oraz złożenie wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę - 60 dni od rozpoczęcia prac projektowych. 5. W przypadku nie uchwalenia nowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Wieliczka w terminie do 1.01.2011r., termin o którym mowa w pkt. 1.b), może ulec zmianie, jednak nie później niż do 30.09.2011r. 6. W przypadku nie uchwalenia nowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Wieliczka w terminie do 30.09.2011r., odstępuje się od realizacji etapu II tj. budynku części biurowej wraz z infrastrukturą..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.