Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zabrze: konsultant do spraw przygotowania realizacji projektu pn.: Połączenie Autostrady A1 z Autostradą A4 poprzez przebudowę ponadregionalnego układu komunikacyjnego północ - południe - Etap I - połączenie węzła /Wspólna\ z węzłem DTŚ de Gaull'a (robocza nazwa: \Nowo - Paderewskiego\) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, do kontaktów: Kinga Gawron, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818, e-mail: kcyberski@um.zabrze.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.zabrze.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zabrzu - Wydział Inwestycji, Urszula Kallik, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 37 33 458, fax 032 37 33 457, e-mail: ukallik@um.zabrze.pl, www.zabrze.magistrat.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, Kinga Gawron, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 37 33 427, fax 032 37 33 427, e-mail: kgawron@um.zabrze.pl, www.zabrze.magistrat.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konsultant do spraw przygotowania realizacji projektu pn.: Połączenie Autostrady A1 z Autostradą A4 poprzez przebudowę ponadregionalnego układu komunikacyjnego północ - południe - Etap I - połączenie węzła /Wspólna\ z węzłem DTŚ de Gaull'a (robocza nazwa: \Nowo - Paderewskiego\). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Zabrze. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie usługi konsultanta do spraw przygotowania realizacji Projektu pn.: /Połączenie autostrady A1 z autostradą A4 poprzez przebudowę ponadregionalnego układu komunikacyjnego północ - południe Etap I - połączenie węzła /Wspólna/ z węzłem DTS de Gaulle a/ (robocza nazwa /Nowo- Paderewskiego/) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.18.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 21.000 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych). Sposób i forma wniesienia zgodna z zapisami SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : \spełnia\ lub \nie spełnia\, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, C) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; D) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz wykonanych zamówień obejmujący : co najmniej 2 usługi konsultingowe w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych w tym minimum jednej dofinansowanej przez międzynarodowe instytucje finansowe wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; B) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników nie mniejszej niż 10 osób, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie; C) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1) Lider Zespołu Specjalistów ( 1 osoba) -wykształcenie wyższe techniczne, -w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania świadczył usługę specjalisty odpowiedzialnego za nadzór nad wykonywaniem dokumentacji projektowej dla realizacji co najmniej 1 zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy drogi, dofinansowanego ze środków międzynarodowych instytucji finansowych , - w ciągu ostatnich 3 lat współuczestniczył w realizacji co najmniej 2 usług konsultingowych w zakresie przygotowania inwestycji drogowych, w tym co najmniej jednej, minimum klasy G, dofinansowanej ze środków międzynarodowych instytucji finansowych 2) Specjalista ds. mostowych (min.1 osoba) - wykształcenie wyższe techniczne, - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania uczestniczył w realizacji co najmniej 2 usług konsultingowych dla przygotowania inwestycji drogowych w tym co najmniej 1 zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy i/lub przebudowy drogi, minimum klasy G, dofinansowanego ze środków międzynarodowych instytucji finansowych ; 3) Specjalista ds. drogowych (min.1 osoba) - wykształcenie wyższe techniczne - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania uczestniczył w realizacji co najmniej 2 usług konsultingowych dla przygotowania inwestycji drogowych w tym co najmniej 1 zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy i/lub przebudowy drogi, minimum klasy G, dofinansowanego ze środków międzynarodowych instytucji finansowych ; 4) Specjalista ds. sieci wod.-kan., c.o., gazowych ( min .1 osoba): - wykształcenie wyższe techniczne, - co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w branży instalacyjnej w zakresie sieci wod.-kan., c.o., gazowych; W celu spełnienia warunku zawartego w pkt 4 Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca dysponował: a) 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne oraz posiadającą co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w branży instalacyjnej w zakresach sieci wod.-kan, c.o. i gazowych, lub b) co najwyżej 3 osobami, z których każda posiada wykształcenie wyższe techniczne oraz łącznie posiadającymi doświadczenie zawodowe w branży instalacyjnej w zakresach sieci wod.-kan, c.o. i gazowych, w projektowaniu, przy czym doświadczenie we wskazanych zakresach każdej z podanych osób musi wynosić co najmniej 5 lat; 5) Specjalista ds. sieci elektrycznych i elektroenergetycznych ( min. 1 osoba) - wykształcenie wyższe techniczne, - co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w branży instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; W celu spełnienia warunku zawartego w pkt 5 Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca dysponował: a) 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne oraz posiadającą co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w branży instalacyjnej w zakresach sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub b) co najwyżej 2 osobami, z których każda posiada wykształcenie wyższe techniczne oraz łącznie posiadającymi doświadczenie zawodowe w branży instalacyjnej w zakresach: - sieci i urządzeń elektrycznych, i - sieci i urządzeń elektroenergetycznych; w projektowaniu przy czym doświadczenie we wskazanych zakresach każdej z podanych osób musi wynosić co najmniej 5 lat; 6) Specjalista ds. sieci, linii, instalacji i urządzeń dla urządzeń telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą (min. 1 osoba) - wykształcenie wyższe techniczne, - co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w branży instalacyjnej w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń dla urządzeń telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą; 7) Specjalista ds. ogólnobudowlanych (min. 1 osoba) - wykształcenie wyższe techniczne, - co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu obiektów kubaturowych; 8) Specjalista ds. formalno-prawnych (min.2 osoby) - wykształcenie wyższe prawnicze - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania świadczył usługę specjalisty odpowiedzialnego za obsługę prawną przygotowania do realizacji co najmniej 1 infrastrukturalnego zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków międzynarodowych instytucji finansowych, w tym w szczególności obejmującej przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania prawa do dysponowania terenem na cele budowlane; 9) Specjalista ds. funduszy zewnętrznych (min.1 osoba) - wykształcenie wyższe prawnicze lub wyższe ekonomiczne lub wyższe techniczne, - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania świadczył usługę specjalisty odpowiedzialnego za przygotowanie wniosku o dofinansowanie ze środków międzynarodowych instytucji finansowych ; 10) Specjalista ds. kosztorysowania (min.1 osoba) - co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w sporządzaniu przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w zakresie obiektów liniowych i kubaturowych; 11) Specjalista ds. zamówień publicznych (min.1 osoba) - wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe ekonomiczne lub wyższe prawnicze, - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania sporządził co najmniej 2 specyfikacje istotnych warunków zamówienia dla robót budowlanych, na podstawie których zostały przeprowadzone postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; D) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, takie jak: 1) Specjalista ds. mostowych - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej; 2) Specjalista ds. drogowych - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej 3) Specjalista ds. sieci wod.-kan., c.o., gazowych - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod - kan, c.o., gazowych 4) Specjalista ds. sieci elektrycznych i elektroenergetycznych - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych 5) Specjalista ds. sieci, linii, instalacji i urządzeń dla urządzeń telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej 6) Specjalista ds. ogólnobudowlanych - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat - a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Zamawiający wymaga, aby średni roczny obrót Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat obrotowych wynosił nie mniej niż 1 400 000 PLN, B) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 250 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; C) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument- aktualny na dzień składania ofert- potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.04.2007, godzina 09:05, Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, pok. 305.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Remont dwóch sal wykładowych celem adaptacji na salę do ćwiczeń dla Wydziału Podologii i Wydziału Masaży
- Dozorowanie obiektu "Dom Harcerza" przy ul. Wolności 350a w Zabrzu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W ZABRZU SP. Z O.O. - D&O
- Budowa ogólnodostępnych miejsc rekreacyjnych na terenie Miasta Zabrze w ramach ZBO - Modernizacja Osiedla Tadeusza Kotarbińskiego
- Wykonanie oświetlenia i budowa chodnika w dzielnicy Zandka w ramach ZBO
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Zabrze, ul. Szczęść Boże 18 i 3 Maja 8.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec"
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z budową wiaty śmietnikowej, budową placu rekreacyjnego, placu zabaw wraz z zagosp. terenu i infrast. towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dobudowa i rozbudowa budynku H celem utworzenia Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie (powtórka)
- Usługi projektowe w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie Parku Leśnego wokół Fortu Tonie", dla ZZM w Krakowie
- Sporządzenie dokumentacji projektowej modernizacji pracowni specjalistycznych w różnych szkołach zawodowych w Gdańsku w ramach projektu Gdańsk Miastem Zawodowców - Etap II
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: "Rozwój i poprawa bezpieczeństwa, jakości i wyników leczenia osób starszych w Szpitalu Specjalistycznym im. A Falkiewicza we Wrocławiu".
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.