Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Jędrzejów: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie w 2013 r
Numer ogłoszenia: 22168 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 386 37 41, faks 0-41 386 37 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie w 2013 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę wraz z rozładunkiem artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie w 2013 roku. Kody CPV: 30192000-1, 30192100-2, 30192121-5, 30192125-3, 30192130-1, 30237320-8, 30237380-6, 30197644-2, 30197620-8, 30199330-2, 30199230-1, 30199500-5, 22815000-6, 22832000-1, 22900000-9, 30125100-2. 2. Ze względu na podzielność przedmiot zamówienie dzieli się na 2 części: - część I - artykuły biurowe, szczegółowy opis oraz ilość artykułów zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. - część II - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek, szczegółowy opis oraz ilość materiałów zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawy winny być zgodne z w/w wykazami przedmiotowymi. 3. Dostarczane materiały powinny być fabrycznie nowe (oryginalnie zapakowane) i żaden z nich nie mógł być wcześniej używany. Winny być wyprodukowane w latach 20012/2013, oznakowane fabrycznie na opakowaniach, posiadające aktualny okres gwarancji, zgodne z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji dla poszczególnych typów urządzeń, wyprodukowane przez producenta danego urządzenia lub przez niego zalecane. 4. W przypadku dostawy materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producenta nie posiadającego akredytacji producenta urządzenia, dostarczane produkty winny odpowiadać normom wydajności: ISO/IEC 19752 (wkłady monochromatyczne), ISO/IEC 19798 (wkłady kolorowe), ISO/IEC 24711 (naboje do drukarek atramentowych). Zamawiający dopuszcza dostawę produktów równoważnych tj. materiałów o innych nazwach, a parametrach nie gorszych niż w/w. Równoważne materiały winny zapewnić efekt eksploatacji urządzeń na poziomie nie gorszym niż przy zastosowaniu materiałów odpowiadających swą nazwą producentom używanego sprzętu. 5. W związku z podziałem zamówienia na dwie części Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na pierwszą lub drugą część zamówienia bądź na obie części I i II. określone w rozdziale III pkt 2. 6. Zamawiający informuje, że przy dostawie produktów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które mogą być odebrane w trakcje realizacji zamówienia. Natomiast gwarantowana ilość materiałów, jaka zostanie odebrana to 70% z każdej wymienionej pozycji w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ. 7.Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r., z możliwością odstąpienia od umowy w trybie art. 145 ustawy Pzp w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 8. Zamówienie winno być realizowane sukcesywnie na przestrzeni 2013 roku na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 7 i 8 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.00-2, 30.19.21.21-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.23.73.20-8, 30.23.73.80-6, 30.19.76.44-2, 30.19.76.20-8, 30.19.93.30-2, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 22.81.50.00-6, 22.83.20.00-1, 22.90.00.00-9, 30.12.51.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NOMAX" PIOTR I MAŁGORZATA RADZIEJEWSCY
jakie przetargi wygrała firma
"NOMAX" PIOTR I MAŁGORZATA RADZIEJEWSCY
- NOMAX Piotr i Małgorzata Radziejewscy, ul. 11 Listopada 85, 28-300 Jędrzejów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70984,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83979,00
Oferta z najniższą ceną: 83979,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84663,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NOMAX" PIOTR I MAŁGORZATA RADZIEJEWSCY
jakie przetargi wygrała firma
"NOMAX" PIOTR I MAŁGORZATA RADZIEJEWSCY
- NOMAX Piotr i Małgorzata Radziejewscy, ul. 11 Listopada 85, 28-300 Jędrzejów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72596,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88293,58
Oferta z najniższą ceną: 88293,58 / Oferta z najwyższą ceną: 88815,37
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postanowiono przeprowadzić postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiot zamówienia, określony w niniejszym ogłoszeniu, jest dostawą przedmiotów i materiałów powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 200.000 euro. Zatem spełniony został warunek zastosowania tego trybu, określony w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
- Dostawa druków resortowych i akcydensowych dla jednostek Policji województwa podkarpackiego
- Dostawa teczek okazjonalnych (1) oraz teczek osobowych, teczek i pudeł do archiwizacji (2) dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-250/24
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.