eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobkówDostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektuIndywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w gminie Sobków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Sobków: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu: Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w gminie Sobków
Numer ogłoszenia: 221598 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153010 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Sobkowie, ul. Źródłowa 4, 28-305 Sobków, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3871025, faks 41 3871025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu: Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w gminie Sobków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w gminie Sobków. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształceniai kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów zgrup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: część nr 1 zamówienia - szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Brzegach (załącznik nr 1 do SIWZ); część nr 2 zamówienia - szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Chomentowie (załącznik nr 2 do SIWZ); część nr 3 zamówienia - szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Korytnicy (załącznik nr 3 do SIWZ); część nr 4 zamówienia - szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Lipie (załącznik nr 4 do SIWZ); część nr 5 zamówienia - szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Miąsowej (załącznik nr 5 do SIWZ); część nr 6 zamówienia - szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mokrsku Dolnym (załącznik nr 6 do SIWZ); część nr 7 zamówienia - szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Sobkowie (załącznik nr 7 do SIWZ); część nr 8 zamówienia - szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Sobkowie Filia w Staniowicach (załącznik nr 8 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. sp. k., ul. Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83891,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94471,75

  • Oferta z najniższą ceną: 94471,75 / Oferta z najwyższą ceną: 119232,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.