Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Opole: Zakup masy mineralno - asfaltowej ( wraz z transportem ) stosowanej na zimno do remontu nawierzchni drogowych w ilości 45 ton
Numer ogłoszenia: 221581 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu , ul. Książąt Opolskich 27, 45-005 Opole, woj. opolskie, tel. 77 44-14-069 (70), faks 77 44-14-071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup masy mineralno - asfaltowej ( wraz z transportem ) stosowanej na zimno do remontu nawierzchni drogowych w ilości 45 ton.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zakup masy mineralno - asfaltowej (wraz z transportem) stosowanej na zimno do remontu nawierzchni drogowych - w ilości 45 T - z przeznaczeniem na remonty interwencyjne nawierzchni dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu. Miejsce dostaw - Obwody Drogowe w Kotorzu Małym, Chrząstowicach i Dąbrowie. Sposób wbudowania mieszanki - ręczny (siłami własnymi przez pracowników obwodów drogowych). Mieszanka mineralno - asfaltowa winna spełniać warunki techniczne IBDiM i być pakowana w workach foliowych jednakowych porcjach po 25 kg. Mieszanka nie może mieć terminu przydatności do stosowania krótszego niż 6 miesięcy licząc od daty odbioru danej partii. Mieszanka musi posiadać dobrą urabialność pozwalającą na wbudowanie jej w temperaturach od - 20o C do + 30o C.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiazany wykazać.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiazany wykazać.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiazany wykazać.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiazany wykazać.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiazany wykazać.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może być dokonana w przypadku: a) zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; b) zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ze strony internetowej i/lub po złożeniu zapotrzebowania pod adresem Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, ul. Książąt Opolskich 27 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 421 w m. Łany
- Wymiana barier energochłonnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2025 - z podziałem na zadania
- Kompleksowa organizacja i realizacja studiów podyplomowych.
- Modernizacja poszycia dachowego (wymiana eternitu) dla budynków położonych w Biskupicach, powiat kluczborski, gmina Byczyna, woj. opolskie.
- Zajęcia z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- [U/11/TP/2025] Usługa rozstawienia pojemników przeznaczonych do deponowania odpadów komunalnych na terenie Miasta Opola.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup masy asfaltowej"
- Zakup wraz z dostawą płyt drogowych YOMB
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Białystok w 2025 - 2028, 2 części
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C69B3 PU w ilości 160 ton w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych nr 1480B i 1605B
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla ZDP w Kartuzach - III, w zakresie dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej na gorąco
- Remont nawierzchni, elementów korpusu drogi i elementów sieci odwodnienia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad O/Białystok Rejon w Suwałkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.