eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach, ul. Mickiewicza 19 - III etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Szczecin: Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach, ul. Mickiewicza 19 - III etap
Numer ogłoszenia: 221552 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111275 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach, ul. Mickiewicza 19 - III etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach przy ul. Mickiewicza 19 w zakresie wykonania robót budowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych (w tym instalacji niskoprądowych). 2. Szczegółowy opis robót branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej został zawarty w projektach branżowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru poszczególnych branż, a ich ilości w kosztorysach załączonych do siwz. 3. Zakres robót obejmuje: a)wykonanie schodów (zaznaczonych kolorem w dokumentacji projektowej) do piwnicy b) przebudowa wejścia od podwórza z częścią klatki schodowej na poziomie parteru, c) remont pomieszczeń składnicy akt (archiwum) oraz innych (zaznaczonych kolorem w dokumentacji projektowej) pomieszczeń na poziomie parteru, d) remont (zaznaczonych kolorem w dokumentacji projektowej) pomieszczeń I i II piętra, e) remont (zaznaczonych kolorem w dokumentacji projektowej) pomieszczeń poddasza, f) montaż i zabudowa wentylacji z rur spiro, g) częściowa wymiana instalacji c.o., h) wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji na poziomie poddasza, i) wykonanie instalacji elektrycznej: tablice piętrowe, oświetlenia głównego, awaryjnego, gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, j) rozbudowa instalacji: sieci strukturalnej, SKD, SSWiN, wizualizacji alarmów, CCTV 4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z własnych materiałów i z użyciem własnego sprzętu. 5. Warunki zawarcia umowy. 1) Umowa będzie zawarta na całość robót określonych w siwz, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę, 2) Wykonawca przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia przedłoży polisę ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia budowy i placu budowy od odpowiedzialności cywilnej, w związku z wykonywanymi robotami budowlanymi, na sumę nie niższą niż wartość wynagrodzenia Wykonawcy na każde zdarzenie w okresie ubezpieczenia, przy czym ubezpieczenie to winno obejmować również wszystkich podwykonawców uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót (kosztorysami nakładczymi), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz przekaże przedmiot niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej określonym. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysami nakładczymi i specyfikacjami technicznymi. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy, kontakt: - mgr inż. Grażyną Bernardelli - inspektor nadzoru branży sanitarnej, tel. 91 82 11 488, -mgr inż. Piotr Malcer- inspektor nadzoru branży budowlanej tel.: 91 82 11450, - inż. Andrzejem Chmurzewskim - inspektorem nadzoru branży elektrycznej, tel. 91 82 11 453. 8. Zamawiający zastrzega, że kosztorysy ofertowe uproszczone mają być zgodne z załączonymi kosztorysami, bez prawa do skracania lub rozszerzania robót w poszczególnych pozycjach kosztorysowych - pod rygorem odrzucenia oferty. 9. Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany przedstawić opis oferowanych urządzeń i materiałów równoważnych podając nazwę producenta, markę, typ i dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne. Na podstawie art. 30 ust. 5 u Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi brak równoważności w spełnieniu właściwości i parametrów technicznych itp. przedstawionych urządzeń i materiałów oferta podlega odrzuceniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KBI Projekt Słojkowscy s.c., ul. Piłsudskiego 60, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 703257,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 646185,39

  • Oferta z najniższą ceną: 646185,39 / Oferta z najwyższą ceną: 1049440,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.