eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobierzyceBudowa drogi gminnej w Jaszowicach



Ogłoszenie z dnia 2008-02-01

Kobierzyce: Budowa drogi gminnej w Jaszowicach
Numer ogłoszenia: 22151 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, fax 071 3111252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej w Jaszowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej i budowa drogi gminnej w m. Jaszowice na terenie Gminy Kobierzyce. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) projektowanie i wykonanie drogi gminnej w klasie kategorii KRII o długości 90 m i szerokości 5 m. Droga powinna być wykonana z kostki betonowej o grubości 8 cm. 2) projektowanie i wykonanie chodnika jednostronnego na całej długości drogi o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 6 cm i szerokości 1,5 m, na podbudowie z kruszywa kamiennego. 3) Projektowanie i wykonanie odwodnienia drogi (kanalizacji deszczowej) wraz z przyłączem. 4) Projektowanie i wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi gminnej wraz z przyłączem 5) projektowanie i wykonanie docelowej organizacji ruchu. Ustawienie znaków drogowych pionowych odblaskowych. 6) Ukształtowanie terenu - profilowanie pobocza drogi grysem kamiennym. Projekt ma obejmować rozwiązania: a) drogowe; b) kanalizacji deszczowej z przyłączem; c) oświetlenia drogowego z przyłączem - wzdłuż drogi. Linie kablowe z instalacją oświetleniową należy poprowadzić po jednej stronie drogi; d) docelowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót, opis rozwiązań technicznych, technologicznych i materiałowych służących do wykonania zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania materiałów i wyrobów technicznych posiadających odpowiednie aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej oraz atesty, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (DZ.U. 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zm.) lub inne równorzędne dokumenty. Podczas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania ciągłego ruchu pojazdów ze względu na to że droga jest jedynym dojazdem do działki 53/6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium - 7.300 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną o minimalnej wartości 300.000 zł brutto w zakresie budowy lub przebudowy dróg lub ulic, w tym roboty: drogowe, instalacje elektryczne, kanalizacja deszczowa; potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie; - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie o minimalnej wartości 20.000 zł brutto polegające na wykonaniu projektu na realizację: budowa lub przebudowa dróg lub ulic, potwierdzone dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie; - dysponują co najmniej 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (kierownik budowy) oraz dysponują co najmniej: - 1 osobą (kierownik robót) z uprawnieniami do kierowania robotami instalacyjnymi o specjalności w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osobą (kierownik robót) z uprawnieniami do kierowania robotami sanitarnymi; - a także dysponują osobą lub zespołem osób (projektanci) posiadających stosowne uprawnienia do wykonania projektów do przedmiotowego zadania, oraz aktualne zaświadczenia wymienionych osób o przynależności do branżowych Izb Inżynierów Budownictwa ); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub informacja o zdolności kredytowej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga aby wysokość w/w środków finansowych lub zdolności kredytowej była nie niższa niż 300.000 zł; są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia n/p art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów (określonych w SIWZ), dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1; b) Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - załącznik nr 2; Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik nr 3; c) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujący: co najmniej 1 robotę budowlaną o minimalnej wartości 300.000 zł brutto w zakresie budowy lub przebudowy ulic, w tym roboty: drogowe, instalacje elektryczne, kanalizacja deszczowa, potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie - załącznik nr 4; (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego); d) Wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujący: co najmniej 1 zamówienie o minimalnej wartości 20.000 zł brutto polegające na wykonaniu projektu na realizację: budowa lub przebudowa dróg lub ulic, potwierdzone dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie; -załącznik nr 5; (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego); e) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności)- załącznik nr 6 (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego); oraz: - dokumenty - uprawnienia wykonawcze zgodne warunkami Zamawiającego oraz aktualne zaświadczenia osób wymienionych o przynależności do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa)- załącznik nr 7; e) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub informacja o zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga aby wysokość w w środków finansowych lub zdolności kredytowej była nie niższa niż 300.000 zł - załącznik nr 8; f) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 9; Inne dokumenty oświadczenia: g) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu jako Wykonawca (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego) - załącznik nr 10; h) Zaparafowany projekt umowy z dopiskiem akceptacja i pieczęcią firmową Wykonawcy (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego) - załącznik nr 11; i) Formularz podwykonawców - (w przypadku korzystania z podwykonawców należy wskazać zakres rzeczowy przewidziany do realizacji przez podwykonawcę, jeśli nie dotyczy należy wpisać nie dotyczy (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego) - załącznik nr 12; j) Dowód wpłaty wadium - w wysokości 7.300 zł - załącznik nr 13; k) kosztorys ofertowy - załącznik nr 14.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl/urzadgminy/kalendarz-przetargi i oferty/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Kobierzyce Al. Pałacowa 1 55-040 Kobierzyce pok. 51 , cena SIWZ - 24,40 zł z lub pobrać nieodpłatnie ze strony internet..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie pok. 25 - w terminie do dnia 22.02. 2008 r. do godz. 12.00 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego do wyznaczonego terminu..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.