eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaICM-371-26/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Warszawa: ICM-371-26/2008
Numer ogłoszenia: 221507 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego , ul. Pawińskiego 5a, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8749100, fax. 022 8749115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icm.edu.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ICM-371-26/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa istniejącego systemu podtrzymywania zasilania UPS SOCOMEC SICOM.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 31.10.00.00 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory Kod CPV wg słownika 2008: 31.10.00.00 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory Oryginalny kod CPV: 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP (b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 PZP (c) zrealizowali w przypadku zamówień okresowych lub ciągłych realizują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 zamówień za minimum 70000 PLN brutto każde. (d) złożą w terminie ofertę przygotowaną zgodnie z wymaganiami opisanymi w punkcie 8 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: (a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik A do SIWZ), zgodny ze Specyfikacją Techniczną (załącznikiem B do SIWZ), (b) zaakceptowane wymagania dotyczące konfiguracji sprzętu oraz warunków gwarancji (załącznik B do SIWZ), (c) opis techniczny oferowanego sprzętu, sporządzony wg wzoru w Załączniku C do SIWZ, umożliwiający weryfikację wymagań określonych w Specyfikacji Technicznej (załączniku B do SIWZ), (d) formularz cenowy (załączniki D do SIWZ) zawierający ceny wszystkich poszczególnych elementów składających się na cenę całości zamówienia, (e) zgodne z określonymi w Specyfikacji Technicznej (załączniku B do SIWZ) warunki gwarancji na oferowany sprzęt, które zostaną włączone do umowy, (f) zaakceptowany wzór umowy sprzedaży, stanowiący załącznik E do SIWZ, (g) wykaz co najmniej 3 wybranych zamówień o wartości przekraczającej 70000 PLN brutto każde zrealizowanych lub realizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (wartość, przedmiot, daty wykonania, dane odbiorców), razem z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie np. referencjami od Zamawiaj!cych, zgodnie z par. 1, ust. 2, pkt. 2 rozporządzenia (Dz.U. 2006 r. Nr 87 poz. 605) (h) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (i) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (j) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeżli nie wynika z dokumentów określonych w punkcie h (k) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) pełnomocnictwo dla pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo pełnomocnictwo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (e) W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum każdy ze wspólników lub każdy z członków konsorcjum składa osobne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodne z oświadczeniem z formularza ofertowego (punkt A.4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icm.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ICM UW Pawińskiego 5a 02-106 Warszawa BLOK D - V piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: ICM UW Pawińskiego 5a 02-106 Warszawa BLOK D - V piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.