Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Piechowice: Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ul. Norwida w Piechowicach.
Numer ogłoszenia: 221502 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piechowice , ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, fax. 075 7612274.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ul. Norwida w Piechowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ul. Norwida w Piechowicach. CPV 45.11.12.00-0, Roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne CPV 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1. Zadanie obejmuje budowę wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ulicy Norwida w Piechowicach. Obecnie ulica Norwida stanowi drogę o nawierzchni ziemnej, w której wybudowano już część uzbrojenia podziemnego. Są to kable energetyczne, telekomunikacyjne oraz gazociąg. Po obu stronach ulicy znajdują się działki przewidziane do zabudowy jednorodzinnej, niektóre częściowo zagospodarowane. Zakres zamówienia obejmuje: a) kanalizacja sanitarna - budowa kanału sanitarnego o średnicy 0,2 m PCV przebiega w ulicy Norwida, następnie po terenie niezabudowanym (działka nr 273/52), do włączenia do istniejącego kanału sanitarnego ks 200 w ulicy Prusa (projektowana studzienka S2.2.1 na istniejącym kanale). Do kanału w ulicy Norwida zaprojektowano odgałęzienia boczne o średnicy 0,16 m PCV do poszczególnych posesji. Na trasie kanalizacji występują skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącym uzbrojeniem podziemnym typu, kable energetyczne, telekomunikacyjne, przewody gazowe. Długości projektowanych kanałów sanitarnych wynoszą: - kanał o średnicy 0,2 m PCV - 153,82 m, - kanał o średnicy 0,16 m PCV - 38,55 m. Kanał sanitarny należy wykonać z rur kielichowych PCV-U, klasy S z uszczelką. Przewody kanalizacyjne będą układane w wykopach na głębokości 1,04 - 2,37 m. Na trasie kanału sanitarnego należy wykonać studzienki kanalizacyjne z prefabrykowanych elementów betonowych i żelbetowych łączonych na uszczelki gumowe z komorą roboczą w kształcie koła o średnicy 1,0 m. Włazy kanałowe do studzienek żeliwne, klasy D400 z wypełnieniem betonowym z wentylacją, samoblokujące. Stopnie złazowe w otulinie z tworzywa sztucznego typ U-160. Studzienki na odgałęzieniach przewidziano jako małogabarytowe o średnicy 600 mm z tworzyw sztucznych. b) wodociąg - budowa wodociągu o średnicy 110 PE i długości 151,91 m przebiega w ul. Norwida od spięcia z istniejącym wodociągiem o średnicy 110 (węzeł W5) do spięcia z istniejącym wodociągiem o średnicy 160 w ulicy Orzeszkowej (węzeł W1). Na trasie projektowanego wodociągu występują skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącym uzbrojeniem podziemnym typu kable energetyczne, kable telekomunikacyjne, przewody gazowe. Odgałęzienia do hydrantów o średnicy 90 PE o długości 2,6 m. Przewody wodociągowe będą ułożone w wykopach, średnio na głębokości 1,6 m (licząc od osi rurociągu do powierzchni terenu na podsypce piaskowo-żwirowej). Wodociąg zaprojektowano z rur polietylenowych PE100(SDR17) na ciśnienie nominalne 10 bar. Rury o średnicy 110 mm, podłączenia do hydrantów o średnicy 90 mm Do rurociągów polietylenowych przyjęto kształtki z polietylenu twardego PE-100. Zasuwy owalne kołnierzowe klinowe emaliowane z ogumowanym sercem do zabudowy z ziemi na ciśnienie robocze PN10, montowane na fundamencie z betonu C20/25. W celu ochrony p.pożarowej oraz dla odpowietrzenia rurociągu przewidziano hydranty naziemne o średnicy 80 mm zabudowane na odsadzkach. Na odsadzkach hydrantowych przewidziano zasuwy o średnicy 80 mm. c) roboty przy budowie wodociągu i kanalizacji sanitarnej wykonywane będą w gruncie kat. III- IV. 2. W szczególności Wykonawca w ramach ceny oferty: - zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Inspektorem nadzoru inwestorskiego (dokumentacja powykonawcza w 2 egz), - zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót. 3. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie: 50 dni licząc od dnia zawarcia umowy. 4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest - projekt budowlany, - projekt wykonawczy - przedmiar robót - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - obowiązki Wykonawcy wynikające z projektu umowy - załącznik nr 7 do SIWZ 5. PODWYKONAWCY. Jeżeli zamówienie będzie realizowane przy udziale podwykonawców to Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, która część zamówienia będzie wykonana przez podwykonawcę/ów. 6. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 42/2007, poz. 275) 3. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść na konto w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Jeleniej Górze - konto nr 10 2030 0045 1110 0000 0082 2000. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w pokoju nr 11 (Referat Finansowy -I piętro- w siedzibie Zamawiającego) a do oferty dołączyć kopię tego dokumentu.. 5. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Na podstawie art. 46 ust. 3 PZP Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto spełniać niżej wymienione warunki: e) dysponować min. 1 pracownikiem jako kierownik budowy i posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych oraz mogącym wykazać się decyzją/decyzjami o przygotowaniu zawodowym do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. f) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, następujący zakres: - min. 2 zadania o wartości brutto 270.000,00 zł każde zadanie w zakresie budowy, przebudowy, odbudowy sieci kanalizacji sanitarnej, - min 2 zadania o wartości brutto 130.000,00 zł każde zadanie w zakresie budowy, przebudowy, odbudowy sieci wodociągowej, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów ( np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; g) dysponować potencjałem technicznym tj. sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. minimum: - koparki - szt. 2, - zagęszczarki - szt. 2, - samochody samowyładowcze - szt. 2 h) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i) wniosą wadium w wysokości 5.000,00 zł. a także: zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 2 pkt. 1, 3, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605). 2. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i wyszczególnione w § 1 ust. 2 pkt. 1, 3, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605): a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ; b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ, c) dokumenty (referencje lub równoważny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 5 zostały wykonane należycie, d) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówieniaR wg ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ, 3. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, powyższa kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piechowice.bip.pbox.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można nabyć w cenie 18,84 zł (koszt druku) w siedzibie Zamawiającego-Urząd Miasta Piechowice, ul.Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta Piechowice, ul.Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice pokój nr 5 (sekretariat), I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PIECHOWICE
- Zakup samochodu ciężarowego w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta w Piechowicach i jednostkach podległych"
więcej: przetargi PIECHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Przasnyszu, łączącej ul. Piaski z ul. Kolejową w formule "projektuj i wybuduj"
- Przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej na terenie wsi Donimierz - ul. Otalżyńska
- Budowa ul. Łowieckiej w Białej Podlaskiej
- Budowa świetlicy kontenerowej w Wielkich Łąkach
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Rozdzielenie układu tłocznego Wołczkowo - Dobra (nowy rurociąg tłoczny od PŚ5 do Oczyszczalni Redlica)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





