eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góradostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-16

POZYCJA 22148

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zielona Góra: dostawa sprzętu komputerowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych, do kontaktów: Aleksander Winnicki, ul. Kazimierza Wielkiego 24a, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3254451 w. 242, fax 068 3253630, e-mail: Dorota.Bogdanska@zielonagora.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zielonagora.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; Inne:Gospodarka Leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Jednostki organizacyjne Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Zielonej Górze. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego: Część I. - 59 szt. zestawów komputerowych stacjonarnych, 59 szt. monitorów LCD, Część II. - 20 szt. zestawów komputerowych przenośnych, Cześć III - Urządzenia peryferyjne, w tym : - 11 szt. drukarek laserowych monochromatycznych - 1 szt. drukarki laserowej kolorowej, sieciowej - 6 szt. drukarek laserowych sieciowych - 3 szt. drukarek atramentowych A3 - 4 szt. skanerów A3 - 1 szt. skanera A4 do jednostek RDLP w Zielonej Górze. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dyrektywy : 73/23/EEC oraz 89/336/EEC, Normy : PN-EN ISO 7779:2005, PN-ISO 9296, TCO 03, ISO 13406-2, MPR III, Certyfikaty : ISO 14001, CE, Energy Star, WHQL 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Część I. - 59 szt. zestawów komputerowych stacjonarnych, 59 szt. monitorów LCD, Część II. - 20 szt. zestawów komputerowych przenośnych, Cześć III - Urządzenia peryferyjne, w tym : - 11 szt. drukarek laserowych monochromatycznych - 1 szt. drukarki laserowej kolorowej, sieciowej - 6 szt. drukarek laserowych sieciowych - 3 szt. drukarek atramentowych A3 - 4 szt. skanerów A3 - 1 szt. skanera A4 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta na część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część I (59 szt. zestawów komputerowych stacjonarnych, 59 szt. monitorów LCD) - wadium wynosi 2000 zł. (słownie :dwatysiącezł) Część II (20 szt. zestawów komputerowych przenośnych) - wadium wynosi 1000 zł. (słownie:jedentysiączł) Cześć III - (Urządzenia peryferyjne ) - wadium wynosi 500 zł. (słownie:pięćsetzł) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą i udokumentują, iż: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); c) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); f) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.05.2007, godzina 09:30, Siedziba Zamawiającego, pok. 415, ul. Kazimierza Wielkiego 24a, Zielona Góra.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia części I. jest dostawa następującego sprzętu komputerowego: 59 szt. zestawów komputerowych stacjonarnych, 59 szt. monitorów LCD. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 59 szt. zestawów komputerowych stacjonarnych, 59 szt. monitorów LCD. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 szt. zestawów komputerowych przenośnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 20 szt. zestawów komputerowych przenośnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń peryferyjnych, w tym : - 11 szt. drukarek laserowych monochromatycznych - 1 szt. drukarki laserowej kolorowej, sieciowej - 6 szt. drukarek laserowych sieciowych - 3 szt. drukarek atramentowych A3 - 4 szt. skanerów A3 - 1 szt. skanera A4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: - 11 szt. drukarek laserowych monochromatycznych - 1 szt. drukarki laserowej kolorowej, sieciowej - 6 szt. drukarek laserowych sieciowych - 3 szt. drukarek atramentowych A3 - 4 szt. skanerów A3 - 1 szt. skanera A4. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.