eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczBUDOWA ULICY ŻURAWIEJ I ŻWIROWEJ W BYDGOSZCZY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Bydgoszcz: BUDOWA ULICY ŻURAWIEJ I ŻWIROWEJ W BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 221480 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej , ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, fax. 052 5822363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY ŻURAWIEJ I ŻWIROWEJ W BYDGOSZCZY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.2 ust.8 UPZP oraz art. 3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./, polegające na: budowie ulic Żurawiej i Żwirowej w Bydgoszczy, w zakresie: robót drogowych wraz z wykonaniem stałej organizacji ruchu oraz budową kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem drenażu odwadniającego i przebudową oświetlenia ulicznego, na warunkach szczegółowo określonych w: 1. dokumentacji projektowej oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanych przez Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego - Wodociągi i Kanalizacja - Zarządzanie, Konsulting - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chodkiewicza 15, 85-065 Bydgoszcz (Dokumentacja projektowa została opracowana w jednej całości pn. Budowa ulic: Rolnej, Strumykowej, Zimnej, Żwirowej i Żurawiej w Bydgoszczy. 2. wzorze kosztorysów ofertowych zawierających przedmiar robót, 3. wzorze umowy. Dokumenty wymienione w pkt. 1-3 stanowią załączniki do SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.zdmikp.bydgoszcz.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. Uwaga - Przy opracowaniu oferty na budowę ulic Żurawiej i Żwirowej, należy brać pod uwagę część dokumentacji dotyczącej tylko ul. Żurawiej i Żwirowej. Realizacja robót budowlanych zgodna z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. PROGRAM PRAC BUDOWLANYCH 1.Wdrożenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót na obiekcie w oparciu o wykonany przez Wykonawcę projekt tymczasowej organizacji ruchu. Projekt należy wykonać w oparciu o wytyczne Zamawiającego. Uzgodnić z Wydziałem Inżynierii Ruchu ZDMiKP i poddać procesowi zatwierdzenia. 2. Wykonanie robót pomiarowych. 3. Wykonanie robót ziemnych. 4. Wykonanie robót montażowych związanych z: 1) budową kanalizacji deszczowej; 2) budową drenażu odwadniającego na ul. Żwirowej; 3) przebudowa oświetlenia ulicznego. 5. Wykonanie robót drogowych. 6. Wykonanie stałej organizacji ruchu. CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - PARAMETRY TECHNICZNE: 1. Podstawowe wymiary ulic: - ul. Żurawia - 120 m, szer. jezdni 5,00 m, szer. chodników 1,85 m i 2,10 m, - ul. Żwirowa - 199 m, szer. jezdni 6,50 m., szer. chodników 2,20 m i 2,50 m. 2. Przekrój poprzeczny - uliczny. Kategoria ruchu - KR2. 3. Projektowana nawierzchnia jezdni i chodników - kostka betonowa brukowa: - jezdnia - kostka betonowa brukowa szara gr. 8 cm na podsypce cem.- piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego gr. 24 cm, - chodniki - kostka betonowa brukowa szara gr. 8 cm na posypce cem. - piaskowej gr. 5 cm, - progi zwalniające, wjazdy (typ lekki i ciężki) z kostki betonowej brukowej czarnej gr. 8 cm. 4. Odwodnienie ulic: Wody opadowe odprowadzane będą z powierzchni ulic poprzez wpusty uliczne do budowanej kanalizacji deszczowej. W ulicy Żwirowej należy wykonać drenaż odwadniający - zgodnie z dokumentacją. 5. Oświetlenie uliczne: - oprawy oświetleniowe SINTRA 1 (lub równoważne) podwieszone do słupów stalowych typu MABO (lub równoważne) w układzie jednostronnym, - zasilanie oświetlenia z nowej szafki u zbiegu ulic Żurawia i Żwirowa, - zabezpieczenie kabli energetycznych nn rurami ochronnymi. 6. Stała organizacja ruchu - strefa 30 km/h, znaki drogowe pionowe nowe i adaptowane,progi zwalniające, oznakowanie poziome progów i wlotów ulic (cienkowarstwowe). 7. Szaty roślinnej nie projektuje się. Uwaga: Zakres prac przewidzianych do realizacji w 2008 r obejmuje na obu ulicach wykonanie: - kanalizacji deszczowej, - drenażu odwadniającego na ul. Żwirowej, - oświetlenia ulicznego, - z robót drogowych (roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, krawężniki)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją WADIUM - Budowa ulic Żurawiej i Żwirowej w Bydgoszczy - nr sprawy 087. Dowód wniesienia wadium: 1.zaleca się dołączyć potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2.należy dołączyć w formie oryginału w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 UPZP; 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w tym: 1) kierownikiem budowy, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót drogowych, 2) kierownikiem robót drogowych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 3) kierownikiem robót wodno-kanalizacyjnych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) kierownikiem robót elektroinstalacyjnych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Kierownik robót elektroinstalacyjnych musi dodatkowo legitymować się świadectwem kwalifikacyjnym D do wykonywania prac na stanowisku dozoru w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), 5) min. dwiema osobami, legitymującymi się świadectwem kwalifikacyjnym E do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji, w zakresie urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym do 1 kV, sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.); 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej: budowy lub przebudowy nawierzchni z nawierzchni z KOSTKI BETONOWEJ o minimalnej powierzchni 1.500 m2; 4) dysponują potencjałem technicznym, tj. sprzętem (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót, zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100), 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 11 SIWZ) potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 1) nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo, 2) nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złoży dokumenty zawierające błędy (np. kopia dokumentu nie została poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 3) nie spełni innych wymagań określonych w UPZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23. UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.C.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców i dołączone do składanej oferty, 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych w art. 22 ust. 1 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 4. każdy z wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 UPZP, 5. niezbędna wiedza i doświadczenie, potencjał kadrowy i techniczny oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa, każdego z wspólnie ubiegających się Wykonawców będzie zsumowana, w celu stwierdzenia czy wspólnie spełniają warunki wymagane od Wykonawcy. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców (tylko jeżeli Wykonawca dopuszcza powierzenie Podwykonawcom wykonania części zamówienia, określonych w pkt. 8 SIWZ) spełnia warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1. zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia (zakres), których wykonanie powierzy podwykonawcom, 2. warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt.10.1 SIWZ, spełnia Wykonawca, 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art.474 K.C.) jak za własne zachowanie, przy czym wykonawca odpowiada całym swoim majątkiem i niezależnie od jego woli..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1) SIWZ): 1) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 3) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego). 2. na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2) SIWZ): 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg wzoru Zamawiającego), 2) uprawnienia budowlane, 3) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4) świadectwa kwalifikacyjne D i E, 3. na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3) SIWZ): 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające - minimum jeden (np. referencja, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 4. na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4) SIWZ): 1) oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego). 5. na potwierdzenie warunku Nr 5 (opisanego w pkt. 10.1.5) SIWZ): 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1.1.1), 2) i 4) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1.1.3) SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1.1. - 1), 2), 3) i 4) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia tych dokumentów są odpowiednio takie same jak określone w pkt. 11.2 i 11.3 SIWZ. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można zakupić do dnia 07.10.2008 r. osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Cena 70,00 PLN..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pokój nr 02 (kancelaria/parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin i miejsce otwarcia ofert. Termin otwarcia ofert: w dniu: 07.10.2008 r. godzina 10:15 Miejsce otwarcia ofert: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.07/parter. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Tomasz Szymański - tel.: 052 582 23 50, 2. ws. formalno-prawnych (dot. procedury przetargowej) Przemysław Mikołajczyk - tel.: 052-582-23-66..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.