Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Gołdap: Zakup materiałów hydraulicznych
Numer ogłoszenia: 221473 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Gołdapi sp.z o.o. , ul. Sikorskiego 9A, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6154949, faks 087 6154949.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów hydraulicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów hydraulicznych według załącznika Nr 2 do SIWZ. Odbiór materiałów hydraulicznych odbywać się będzie sukcesywnie według zgłoszeń Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą brać udział oferenci którzy spełniają następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 20 listopada 2007 r. z późn. zm.), - o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji, - posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, certyfikaty, atesty, - zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdz. I pkt 3).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające ważność oferty: - oświadczenie oferenta z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem ze wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne do właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, - oświadczenie oferenta, że nie pozostaje w stosunku zależności lub dominacji w rozumieniu Ustawy z dnia 21.08.1997 r. - prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi (Dz. U. z 1997 r. Nr 118 poz. 754 i Nr 141, poz. 945 oraz z 1998 r. Nr 107 poz.669 i Nr 113 poz.715) z innymi uczestnikami postępowania lub zamawiającym albo z osobami po stronie zamawiającego biorącymi udział w postępowaniu (załącznik nr 4). W terminie dwóch dni od dnia otwarcia ofert Zamawiający przedstawi oferentom wykaz uczestników postępowania, na podstawie którego oferent w wyznaczonym terminie złoży powyższe oświadczenie. Nie złożenie oświadczenia w podanym terminie lub pozostawanie w stosunku zależności z pozostałymi uczestnikami postępowania skutkować będzie wykluczeniem oferenta. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5 i 6). Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których dostawca lub wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Oferent winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin platności - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
19-500 Gołdap
ul. Sikorskiego 9A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 19-500 Gołdap ul. Sikorskiego 9A Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby nowej siedziby Delegatury UKE w Białymstoku.
- Dostawa materiałów w celu budowy sieci wodociągowej w miejscowości Nowiny.
- Remont sal w części budynku przeznaczonej na działalność przedszkolną
- Sukcesywny zakup materiałów sanitarnych, materiałów budowlanych oraz materiałów elektrycznych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
- Budowa budynku przedszkola i opieki nad dziećmi do lat 3 w Rytlu w ramach zadania Utworzenie nowych miejsc żłobkowych w ramach programu Maluch+ 2022-2029
więcej: Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





