eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, papierów rejestracyjnych oraz materiałów do sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Wolsztyn: sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, papierów rejestracyjnych oraz materiałów do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 221429 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 347 73 00, 347 73 63, faks 068 3842590.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, papierów rejestracyjnych oraz materiałów do sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie pakiety/ zadania - 16. Każdy z pakietów stanowi odrębne zamówienie. Zamawiający wymaga aby oferta na dany pakiet była kompletna. Brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje jej odrzucenie jako niekompletnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz (poszczególne pakiety od 1-16)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) działają na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 mcy przed upływem terminu składania ofert b) przedstawią koncesję, licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, licencji lub zezwolenia w przedmiocie objętym przedmiotem zamówienia, jeśli nie jest wymagana- oświadczenie o nie wymagalności c) przedstawią aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 mcy przed upływem terminu składania ofert 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a)przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający uzna za potwierdzenie przedmiotowego warunku wykazanie się zrealizowaniem dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia na kwotę min. 50% ceny ofertowej brutto na dany pakiet. b)Załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawi oświadczenie - na wzorze oferty 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 PZP tj. przedstawi oświadczenie - na wzorze oferty 5. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: a) oświadczenia wykonawcy o posiadaniu właściwych świadectw jakości, świadectw rejestracji, świadectw dopuszczenia do obrotu, świadectw dopuszczenia do stosowania oraz pozytywne opinie o wyrobie medycznym stosownie do art. 92 ustawy z dn. 20.04.2004 Dz. U. Nr 93 poz. 896 o wyrobach medycznych.- na formularzu oferty załącznik nr 1; Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do tych dokumentów na żądanie i w terminie określonym przez Zamawiającego. a także: b) dotyczy pakietu nr 4 i 5 - oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu właściwych norm dla przedmiotu zamówienia określonych w opisie (w pakietach/ zadaniach) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do tych dokumentów na żądanie i w terminie określonym przez Zamawiającego. c) dołączenia kart charakterystyki produktu dla poszczególnego rodzaju asortymentu wskazanego szczegółowo w poszczególnych pakietach / zadaniach (jako osobny załącznik nr 5), z zastrzeżeniem przesłania kart charakterystyk pozostałych produktów na każde żądanie Zamawiającego w terminie max. do 3 dni. d) dołączenia próbek asortymentowych w ilości i rodzaju dla każdego produktu wskazanych przy poszczególnych pakietach/zadaniach. 6. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty, na druku ZP-17 7. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca przedmiotowe warunki spełnia. Nie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie lub złożenie dokumentów zawierających błędy będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP. 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt (XI.1.a), (XI.1.b), (XI.2.a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. XI.2.b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 9 litera b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania i odrzucenia jego oferty, następujących dokumentów: Dokumenty i oświadczenia jakie należy dołączyć do oferty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, nie starsze niż 6 m-cy. 2. aktualną koncesje, licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, licencji lub zezwolenia w przedmiocie objętym przedmiotem zamówienia, jeśli nie jest wymagana- oświadczenie o nie wymagalności 3.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie starsze niż 3 m-ce. 4.wykaz wykonanych (załącznik nr 3), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający uzna za potwierdzenie przedmiotowego warunku wykazanie się zrealizowaniem dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 50% ceny ofertowej brutto na dany pakiet. 5.Załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie; 6.Oświadczenia wykonawcy o posiadaniu właściwych świadectw jakości, świadectw rejestracji, świadectw dopuszczenia do obrotu, świadectw dopuszczenia do stosowania oraz pozytywne opinie o wyrobie medycznym stosownie do art. 92 ustawy z dn. 20.04.2004 Dz. U. Nr 93 poz. 896 o wyrobach medycznych - na formularzu oferty załącznik nr 1; 7.Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu właściwych norm dla przedmiotu zamówienia określonych w opisie (w pakietach/ zadaniach)- na formularzu oferty załącznik nr 1 8.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do siwz lub dokument sporządzony wg jego wzoru. 9.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 2 10.Wskazanie części zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom - na formularzu oferty - załącznik nr 1 siwz. 11.Kart charakterystyki produktu dla poszczególnego rodzaju asortymentu wskazanego szczegółowo w poszczególnych pakietach / zadaniach /jako osobny załącznik nr 5/, z zastrzeżeniem przesłania kart charakterystyki pozostałych produktów na każde żądanie Zamawiającego w terminie max. do 3 dni. 12.Próbek asortymentowych w ilości i rodzaju wskazanych przy poszczególnych pakietach/zadaniach. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1.pełnomocnictwa jeżeli ofertę podpisuje inna osoba niż to wynika z dokumentów rejestrowych oraz pełnomocnictwa o którym mowa art. 23 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych jeżeli ofertę składają podmioty wspólne. 2.w przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do tych dokumentów na żądanie. Powyższe dokumenty wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na życzenie i w terminie określonym przez Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wolsztyn, ul.Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 12:45, miejsce: SP ZOZ Wolsztyn, ul.Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naczynia jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naczynia z pulpy do maceratora, szczegółowy zakres w załączniku nr 2/1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obwody oddechowe do respiratora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elektroda; Jednorazowy układ pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papiery do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały do sterylizacji, wskaźniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: rurki anoskopowe, sigmoidoskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: worki do moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Papiery rejestracyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Maski tlenowe, nebulizatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9, 33.15.78.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: uchwyt do stabilizacji rurek, łacznik obrotowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: łączniki, katetery, cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/11.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dreny, kraniki, systemy do drenażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: cewniki foleya.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/13.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: szczateczki do wymazów, igła do pobierania leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/14.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ostrza, skalpele.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: golarka medyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres w załączniku nr 2/16.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.