To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-23
Bydgoszcz: Zakup materiałów biurowych.
Numer ogłoszenia: 221424 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164877 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3418308, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów biurowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przetarg nieograniczony poniżej 125.000 euro pn.Zakup materiałów biurowych. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych: -część A zamówienia - Zakup papieru do kopiowania, drukowania i faxowania oraz składanki komputerowej dla O/ZUS w Bydgoszczy; -część B zamówienia - Zakup materiałów biurowych; -część C zamówienia - Zakup kopert..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający 24.91.00.00 - Kleje 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część A zamówienia -Zakup papieru do kopiowania, drukowania i faxowania oraz składanki komputerowej dla O/ZUS w Bydgoszczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU UNITED, Sebastian Neuman, ul. Kusocińskiego 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102213,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 126650,64
Oferta z najniższą ceną: 126650,64 / Oferta z najwyższą ceną: 129753,42
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część B zamówienia - Zakup materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firmy PHU UNITED, Sebastian Neuman, ul. Kusocińskiego 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9836,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13407,80
Oferta z najniższą ceną: 13407,80 / Oferta z najwyższą ceną: 21707,46
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: część C zamówienia - Zakup kopert
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU UNITED, Sebastian Neuman, ul. Kusocińskiego 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6557,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6832,00
Oferta z najniższą ceną: 6832,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8204,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 9 zadań
- Remont budynku trafostacji i sieci 0,4 kV w kompleksie wojskowym przy ul. Spacerowej 1 w Borównie dla potrzeb 8. KP BOT
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Rozbiórka 3 budynków chlewni, położonych na dz. nr 26/83 w miejscowości Radzim, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
- Szkolenia z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku"
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa papierów do drukarek laserowych, atramentowych i risografu
- Sukcesywna dostawa papieru do druku dla Zakładu Poligrafii Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- "Dostawa materiałów biurowych i papierniczych"
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





