eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTĘP DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-17

Warszawa: DOSTĘP DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 221357 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155365 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralne Biuro Antykorupcyjne, Al. Ujazdowskie 9, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 437 13 00, faks 22 437 13 90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Służba Specjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTĘP DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie comiesięcznego dostępu, dla funkcjonariuszy i pracowników Zamawiającego oraz ich osób towarzyszących zwanych dalej Użytkownikami, na podstawie imiennego karnetu, do usług sportowo-rekreacyjnych, tj. w szczególności: korzystania z całorocznego i krytego basenu z wyznaczonymi torami pływackimi, korzystania z siłowni, zajęć fitness, zajęć sztuk walki, korzystania z sauny. 2. Przedmiot zamówienia winien być świadczony w obiektach sportowo-rekreacyjnych w co najmniej następujących miastach: Białystok, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław. 3. Przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem pkt 4 winien być świadczony w co najmniej następującej ilości obiektów sportowo-rekreacyjnych: 25 w Warszawie, 5 w pozostałych ww miastach. 4. Usługi sportowo - rekreacyjne wymienione w pkt 1 dostępne będą: w mieście Warszawa - w co najmniej pięciu różnych obiektach sportowo-rekreacyjnych zaliczanych do ogólnej liczby obiektów sportowo - rekreacyjnych wymaganych przez Zamawiającego wskazanych w pkt 3, tj. min. pięć basenów, pięć siłowni, pięć zajęć fitness, pięć miejsc typu sauna, pięć zajęć sztuki walki, w pozostałych miastach - w co najmniej jednym obiekcie sportowo-rekreacyjnym zaliczanym do ogólnej liczby obiektów sportowo - rekreacyjnych wymaganych przez Zamawiającego wskazanych w pkt 3, tj. min. jeden basen, jedna siłownia, jedno zajęcie fitness, jedno miejsce typu sauna, jedno zajęcie sztuki walki. 5. Przedmiot zamówienia winien być świadczony na podstawie imiennego karnetu bez dodatkowych weryfikacji użytkowników takich jak np. identyfikacja typu biometrycznego, potwierdzenie za pomocą SMS, itp. Zamawiający dopuszcza wyłącznie weryfikację imiennego karnetu na podstawie dokumentu opatrzonego zdjęciem oraz imieniem i nazwiskiem użytkownika karnetu. 6. Czas korzystania z zajęć w ramach usług, stanowiących przedmiot zamówienia, winien wynosić nie mniej niż 60 minut, liczonych bez czasu technicznego składającego się na czas przed i po korzystaniu z zajęć. 7. Cena imiennego karnetu zapewniającego miesięczny dostęp do korzystania z usług stanowiących przedmiot zamówienia w wymaganej przez Zamawiającego minimalnej ilości obiektów winna obejmować całość świadczenia przedmiotu zamówienia bez jakichkolwiek dopłat narzucanych przez umowy pomiędzy Wykonawcą a obiektami sportowo-rekreacyjnymi lub wynikających z regulaminów wewnętrznych obiektów sportowo-rekreacyjnych. 8. Na karnecie nie może widnieć nazwa Instytucji (Zamawiającego)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00 - Usługi sportowe 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VANITYSTYLE Sp. z o.o., ul. Jasna 24, 00-054 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 410805,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 205,00

  • Oferta z najniższą ceną: 206,00 / Oferta z najwyższą ceną: 259,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.