Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Bielsk Podlaski: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 221316 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, faks 085 8332760.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-bielsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 -narzędzia do artroskopii i laparoskopii zadanie nr 2 -stół operacyjny + przystawka zadanie nr 3 -lampa operacyjna zadanie nr 4 -materace p/odleżynowe zadanie nr 5 -drobny sprzęt do pielęgnacji pacjenta zadanie nr 6 -wózek do przewożenia zwłok stoliki zabiegowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 pzp). 5. Wnieśli w sposób zgodny z wymogami art. 45 Prawa zamówień publicznych i zapisami niniejszej SIWZ wymaganą kwotę wadium. 6. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w tej specyfikacji oraz jej załącznikach, łącznie z treścią dołączonego wzoru umowy. 7. Zaakceptują 30 dniowy termin płatności liczony od daty otrzymania faktury VAT. 8. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Pełnomocnictwo do podpisania ofert i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą jest osoba inna niż wymieniona w KRS. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 4.2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego wynikać będzie, że Wykonawca: 4.2.1. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a jego zakres działalności obejmuje swoim zakresem przedmiot zamówienia. Powyższe potwierdzić, dołączając odpis właściwego rejestru Krajowy Rejestr Sądowy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest dołączenie do oferty kopii umowy spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi sposób reprezentacji Wykonawcy. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej wydany przez odpowiedni urząd po 31.12.2000r. 4.2.2. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dołączy: koncesję na prowadzenie działalności handlowej lub ustawowej w zakresie przedmiotu zamówienia objętego niniejszą SIWZ. 4.3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4.4. Do oferty należy dołączyć także stosowne certyfikaty lub inne pozwolenia właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości dopuszczające jego stosowanie na terytorium Polski, że odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Dla wyrobów medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE -dołączyć aktualne zgłoszenie rejestracji tj. Declaration of Conformity wraz z załącznikami szczegółów jeżeli oferowany wyrób medyczny (model) nie figuruje bezpośrednio na stronach dokumentu CE; W przypadku wyrobów medycznych zwiększonego ryzyka: klasa IIB lub klasa III zgłoszenie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wymagane jest na etapie wprowadzania produktu do używania, zatem Zamawiający wymaga tylko oświadczenia o ich rejestracji. W przypadku wystąpienia substancji niebezpiecznych, do oferty dołączyć Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznych. 4.5. Oświadczenie Wykonawcy o dokładnym zapoznaniu się z treścią i wymogami SIWZ oraz jej załączników i przyjęciu bez zastrzeżeń jej warunków i postanowień łącznie z treścią wzoru umowy. 4.6. Potwierdzenie wniesienia wadium. 4.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust 1 punkcie 2, 3 i 5 RPRM z dnia 19 maja 2006 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. a/. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. b/. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, elektronicznie do pobrania ze strony www.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: narzędzia do artroskopii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor medyczny 2 kpl. a Monitor HD b Rozdzielczość 1920 x 1200 c Posiadający funkcję PIP d Przekątna 26 cali Kamera artroskopowa HD 2 kpl. a Głowica kamery zbudowana ze stopów tytanu zapewniają-cych mechanizmu optycznego podczas upadku oraz pokryta materiałem pozwalającym na szybsze wystudzenie głowicy do sterylizacji b Funkcje kamery; zoom, balans bieli, regulacja jasności, zamrożenie obrazu c Głowica autoklawowalna d Możliwość zintegrowania kamery ze źródłem światła e Kabel głowicy kamery o długości minimum 3m f Kamera o rozdzielczości 1920 x 1080 g/ Sterownik kamery HD posiadający funkcję pamięci ustawień trzech wybranych operatorów. h Posiadające wyjścia DVD i S-video Źródło światła 1 kpl. a Ksenonowe o mocy 300 Wat b Wskaźnik prezentujący poziom natężenia światła i czas pracy lub zużycie żarówki c Z możliwością wygaszenia śród operacyjnego za pomocą głowicy kamery d Żywotność żarówki minimum 500 godzin e Możliwość zintegrowania kamery ze źródłem światła Pompa artroskopowa 1 kpl. a Dwurolkowa ssąco tłocząca b Ciśnienie od 10 do 150 mmHg c Posiadająca funkcję szybkiego przepłukania stawu d Posiadająca funkcję pracy w barku, biodrze, dłoni i kolanie e Pilot automatycznego włączania pompy przy włączaniu shawera f Dreny dwu kasetowe Optyka artroskopowa 1 kpl. a 4mmm, 70 stopni b dwukranikowa c blokada samozatrzaskowa typu QulckLach Światłowód 1 kpl. a przezroczysty, umożliwiający wykrycie uszkodzenia Wózek a Posiadający listwę zasilającą b Posiadający zabezpieczenie przeciw przepięciowe c Zabudowany z tyłu co pozwala na zabezpieczenie kabli zasilających d Posiadający będący częścią wózka statyw do monitora Medyczny zapis danych 1 kpl. a Zapis na pamięci typu USB b Z klawiaturą do zapisu danych pacjenta c Sterownie nagrywaniem i robieniem zdjęć za pomocą przycisków na głowicy kamery d Z możliwością nagrywania dźwięku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: stół operacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny stół zabiegowy 1 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: lampa operacyjna sufitowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Natężenie oświetlenia minimum 90.000 lux Źródło światła (pobór mocy) - żarówka halogenowa o mocy max 120 W Wysoki, stały, niezależny od regulacji natężenia oświetlenia współczynnik odwzorowania barw min 93% Stała niezależna od regulacji natężenia oświetlenia temperatura barwowa: minimum 4200 stopni K Regulacja średnicy oświetlanego pola; średnica pola światła przy maksymalnym natężeniu oświetlenia min. 15cm Przyrost temperatury w pobliżu głowy chirurga: maksymalnie 2 stopnie C Przedział roboczy w którym lampa może pracować bez konieczności ogniskowania (głębia ostrości) minimum 70 cm Z możliwością włączania i regulacji intensywności natężenia oświetlenia przy czaszy lampy Regulacja jasności oświetlenia w zakresie 50%-100% Czasza lampy przystosowana do pracy z nawiewem laminarnym Uchwyty sterujące wymienne z możliwością sterylizacji minimum 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych materiałów laboratoryjnych
- Dostawa zestawów do wertebroplastyki
- "Usługa ubezpieczenia pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Bielsku Podlaskim"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim
- Budowa drogi gminnej nr 107475B Ogrodniki - Pasynki
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1746B Dydule - Gredele
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





