Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Mikołów: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 221297 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Mikołowie , ul. Wyszyńskiego 12/14, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 2262705, fax. 032 2262705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.sr.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Mikołowie z podziałem na zadania (części zamówienia): Zadanie nr 1 - zakup i dostawa serwera sieciowego (CPV: 48-82-10-00-9) - 1 szt. Zadanie nr 2 - zakup i dostawa zestawów komputerowych z monitorem LCD (CPV:30-21-40-00-2) - 10 szt. zakup i dostawa monitorów LCD (CPV: 30-23-13-00-0) - 15 szt. Zadanie nr 3 - zakup i dostawa drukarek komputerowych monochromatycznych (CPV: 30-23-21-10-8) - 1 szt. zakup i dostawa drukarek komputerowych monochromatycznych (CPV: 30-23-21-10-8) - 10 szt. Zadanie nr 4 - zakup i dostawa części oraz akcesoriów komputerowych (CPV: 30-23-70-00-9), Pamięć USB - 2 szt. Pamięć USB - 50 szt. Zasilacz awaryjny UPS - 6 szt. Filtr zasilający - 10 szt. Klawiatura komputerowa PS/2 - 15 szt. Mysz optyczna - 20 szt. Zasilacz komputerowy typu ATX - 15 szt. Karta sieciowa PCI - 15 szt. Zadanie nr 5 - zakup, dostawa i montaż terminali komputerowych (e-WOKANDA) (CPV: 30-23-11-00-8). e-Wokanda z monitorem 17 cali - 5 szt. Panel Informacyjny 46 cali - 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 48.82.10.00-9, 30.21.40.00-2, 30.21.40.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.11.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wymagane dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki); 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 24 ust 1 - 2 ustawy PZP i o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy PZP,; 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. B. Forma potwierdzeń 1. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Dokumenty nie sporządzone w języku polskim, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego i/lub przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolow.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mikolow.sr.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Mikołowie ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 12/14, pokój nr 41 43-190 Mikołów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa serwera sieciowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa serwera sieciowego - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa zestawów komputerowych z monitorem LCD zakup i dostawa monitorów LCD - 15 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa zestawów komputerowych z monitorem LCD - 10 szt. zakup i dostawa monitorów LCD - 15 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup i dostawa drukarek komputerowych monochromatycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa drukarek komputerowych monochromatycznych - 1 szt. zakup i dostawa drukarek komputerowych monochromatycznych - 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa części oraz akcesoriów komputerowych 30-23-70-00-9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa części oraz akcesoriów komputerowych - Pamięć USB - 2 szt. - Pamięć USB - 50 szt. - Zasilacz awaryjny UPS - 6 szt. - Filtr zasilający - 10 szt. - Klawiatura komputerowa PS/2 - 15 szt. - Mysz optyczna - 20 szt. - Zasilacz komputerowy typu ATX - 15 szt. - Karta sieciowa PCI - 15 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż terminali komputerowych (e-WOKANDA).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż terminali komputerowych (e-WOKANDA) - e-Wokanda z monitorem 17 cali - 5 szt. - Panel Informacyjny 46 cali - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Remont pustostanów w zasobach Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie w roku 2025/2
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Mikołowie im. Tadeusza Więcka - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Przebudowa kotłowni gazowej w budynku przy ul. Stolarskiej 20 wraz z projektem - Etap I projekt
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia wraz z bezpieczną wymianą butli z egzaminem zewnętrznym .
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do CPKZ we Wrocławiu - w podziale na 6 zadań
- Dostawa infrastruktury serwerowej oraz sprzętu komputerowego
- Dostawa i montaż klastra dwóch serwerów z macierzą dyskową wraz z usługą instalacyjną w związku z realizacją projektu grantowego pn. Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w UG Sierakowice.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.