eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń, skanerów i drukarek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Warszawa: Dostawa urządzeń, skanerów i drukarek
Numer ogłoszenia: 221269 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6611000, 6611435, 6611441, faks 22 6611471.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpips.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń, skanerów i drukarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych urządzeń, skanerów i drukarek, w następujących 3 częściach: 1. Część nr 1 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i skanerów obejmująca: 1) Urządzenie wielofunkcyjne typ I - 10 szt. 2) Urządzenie wielofunkcyjne typ II - 12 szt. 3) Skaner typ I - 4 szt. 4) Skaner typ II - 1 szt. 5) Skaner typ III - 10 szt. 2. Część nr 2 - dostawa drukarek obejmująca: 1) Drukarka typ I - 28 szt. 2) Drukarka typ II - 8 szt. 3) Drukarka typ III - 10 szt. 4) Drukarka typ IV - 5 szt. 5) Drukarka typ V - 1 szt. Uwaga! W przypadku drukarki typ II zaoferowana cena nie może przekroczyć kwoty 3.500,00 zł brutto za 1 szt. Zaoferowanie ceny wyższej niż 3.500 zł brutto skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Część nr 3 - dostawa czytników kodów i drukarek etykiet obejmująca: 1) Drukarka etykiet (półprzemysłowa) - 4 szt. 2) Drukarka etykiet (biurowa) - 41 szt. 3) Czytnik kodów - 50 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi Zamawiającego odnośnie oferowanego sprzętu zawierają Formularze techniczne (FT) dla poszczególnych części zamówienia, stanowiące załączniki: nr 3.1 - 3.3 do SIWZ. Parametry oferowanego sprzętu muszą odpowiadać opisowi wymagań wyszczególnionych w kolumnach 2-3 każdego z FT lub mogą być lepsze. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ - wzór umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 30.17.90.00 - Maszyny do wydawania eytykiet .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium odrębnie dla każdej z części zamówienia, w następujących kwotach: Część nr 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100). Cześć nr 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100). Cześć nr 3: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający cytuje całość pkt 2.4 SIWZ: 2.4.Ofertę wraz ze złożonymi dokumentami i oświadczeniami należy sporządzić: 1) w jednym egzemplarzu, w języku polskim; 2) na druku FO lub według wzoru tego druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, poprzez odpowiednie jego wypełnienie; 3) na odpowiednich dla danej części zamówienia drukach FC i FT lub według wzorów tych druków stanowiących załączniki nr 2.1-2.3 oraz nr 3.1-3.3 do SIWZ, poprzez odpowiednie ich wypełnienie; Uwaga! Druki FT zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego w postaci pliku XLS. Udostępnione są tylko komórki zaznaczone kolorem niebieskim. W drukach tych wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę nr 4 zgodnie z instrukcją opisaną w nagłówku i wierszach tej kolumny, pozostałe kolumny są zabezpieczone przed zmianami. 4) składając wraz z ofertą wymagane dokumenty i oświadczenia: a) na drukach lub według wzorów druków dołączonych do SIWZ pn. Dokument nr 1, Dokument nr 2, Dokument nr 3 - poprzez ich odpowiednie wypełnienie; b) dokumenty wystawione przez właściwe urzędy i inne jednostki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpips.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPiPS, ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, Wydział Planowania i Zamówień Publicznych, pok. 507, budynek A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul Nowogrodzkiej 1/3/5, w Kancelarii Ogólnej, parter budynku B (wejście od ul. Nowogrodzkiej 5).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający żąda od wybranego w przetargu wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto oferty dla każdej z części zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.