eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, podłóż mikrobiologicznych i materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Rzeszów: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, podłóż mikrobiologicznych i materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 221206 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie , ul. Wierzbowa 16, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8522111, faks 017 8590725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: inspekcja sanitarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, podłóż mikrobiologicznych i materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, podłóż mikrobiologicznych i materiałów laboratoryjnych, zgodnie z pakietami wskazanymi poniżej. PAKIETY PAKIET nr 1 Odczynniki chemiczne podstawowe PAKIET nr 2 Podłoża mikrobiologiczne PAKIET nr 3 Lateksy PAKIET nr 4 Surowice, sporale PAKIET nr 5 Filtry: polipropylenowe, z mikrowłókien, szklane , sterylne, bibułowe PAKIET nr 6 Rurki sorbentowe, testy chemiczne, kolumienki PAKIET nr 7 Materiały jednorazowego użytku, pomocnicze materiały laboratoryjne PAKIET nr 8 Testy do aparatu mini- Vidas wykrywające i potwierdzające, materiały pomocnicze PAKIET nr 9 Wzorce do chromatografii PAKIET nr 10 Odczynniki i wzorce do innych specyficznych oznaczeń PAKIET nr 11 Wzorce do analiz PAKIET nr 12 Odczynniki/ materiały laboratoryjne do analiz śladowych PAKIET nr 13 Szczepy wzorcowe PAKIET nr 14 Materiały do identyfikacji mikrobiologicznej PAKIET nr 15 Zestawy diagnostyczne do analiz żywności genetycznie modyfikowanej PAKIET nr 16 Materiały diagnostyczne do analiz żywności genetycznie modyfikowanej PAKIET nr 17 Szkło laboratoryjne, naczynia miarowe z tworzyw sztucznych PAKIET nr 18 Kolumienki powinowactwa immunologicznego PAKIET nr 19 Testy do aparatu LisaScan, materiały pomocnicze PAKIET nr 20 Testy immunologiczne 1 PAKIET nr 21 Testy immunologiczne 2 PAKIET nr 22 Odczynniki do PCR/ HPV PAKIET nr 23 Odczynniki do PCR/ Norovirus Wymagania szczegółowe dotyczące poszczególnych produktów i grup produktów - przy dostawach: - przy dostawach (wszystkich) dołączyć certyfikat produktu/ analityczny/ oryginalne świadectwo kontroli jakości z datą ważności, - termin ważności dostarczonych produktów przez Wykonawcę: nie mniej niż 2/3 terminu od daty produkcji lub co najmniej ? daty przydatności ( w przypadku produktów nie mających wskazanej daty produkcji), - wszystkie produkty muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, - do filtrów sterylnych przy dostawie należy dołączyć dodatkowo certyfikat sterylności z podaną datą ważności, - przy dostawie materiałów jednorazowego użytku( sterylnych) należy dołączyć dokument wystawiony przez producenta potwierdzający sterylność i termin ważności sterylności dla każdej partii, - przy dostawie testów, wzorców, zestawów diagnostycznych: instrukcję wykonania w języku polskim, - przy dostawie odczynników PCR i testów immunologicznych - potwierdzenie na opakowaniu że spełniają wymagania certyfikatu CE IVD (pod względem bezpieczeństwa i przeznaczenia do diagnostyki in vitro), instrukcje obsługi w języku angielskim i polskim), - płytki z gotową pożywką muszą posiadać: nadruk z nazwą pożywki , właściwości fizyczne pożywki, numer serii i datę ważności, certyfikat zawierający kontrolę jakości ujemną i dodatnią, wykaz szczepów kontrolnych z kolekcji ATTC, ilościowe oznaczenie żyzności i selektywności wraz z opisem morfologii koloni, - w przypadku pożywek ( wszystkich): dane techniczne opisujące sposób przygotowania pożywki, w przypadku zamawiania kilku opakowań-ten sam numer serii, -w przypadku pożywek z suplementami -oba komponenty od jednego producenta ( dotyczy podłóż), - przy dostawie wzorców /materiałów odniesienia dołączyć: certyfikat / świadectwo jakości z określoną zawartością, terminem ważności, numerem serii zamawianego produktu ( dla wzorców z określoną zawartością, terminem ważności, numerem serii, niepewnością), powinny zawierać odniesienie do NIST i/lub potwierdzenie, że producent wzorca spełnia wymagania normy ISO 17025 lub potwierdzenie, że producent wzorca spełnia wymagania normy ISO 17025 w połączeniu z ISO Guide 34, -przy dostawie odczynników, surowic, lateksów i podłóż : Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z towarem kartę charakterystyki lub udostępnić możliwość pobrania karty przez Zamawiającego ( ze wskazaniem strony internetowej). - przy dostawie : czujnik konduktometryczny- instrukcja obsługi, świadectwo sprawdzenia czujnika, - przy dostawie minutnik mechaniczny - instrukcja obsługi, - przy dostawie sporali - certyfikaty dopuszczenia do obrotu, - przy dostawie szczepów- instrukcja obsługi, karta charakterystyki, certyfikaty potwierdzające tożsamość dla szczepów wzorcowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spelnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (równoważne!) odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: -specyfikacji technicznych, -certyfikatów potwierdzających jednoznacznie spełnienie wymagań równoważności, polskojęzycznych kart charakterystyk tychże produktów -Oświadczenia Wykonawcy, że jego oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie, ul. Wierzbowa 16, w pokoju nr 006 lub 007.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie, ul. Wierzbowa 16, w pokoju nr 007.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.