eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieluń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Wieluń: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieluń
Numer ogłoszenia: 221176 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196680 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 43 8860249, faks 43 8860260.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieluń.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa odbierania odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych, tj. nieruchomości wykorzystywanych do celów mieszkalnych oraz nieruchomości mieszkalno-użytkowych lub użytkowo-mieszkalnych w części mieszkalnej, położonych na terenie Gminy Wieluń (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wieluń zwanym dalej regulaminem) obejmuje: 1) odbieranie wszystkich rodzajów odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Wieluń zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wieluń, w tym odbieranie następujących frakcji odpadów selektywnie zebranych: a) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, b) zużyte opony, c) meble i inne odpady wielkogabarytowe, d) odpady budowlane i rozbiórkowe, e) szkło, w tym szkło bezbarwne oraz szkło kolorowe, f) papier i tekturę, g) tworzywa sztuczne, h) opakowania wielomateriałowe, i) metale, z zastrzeżeniem, że odpady wymienione w ppkt 1 lit. g, h, i mogą być zbierane łącznie w jednym pojemniku lub worku, j) odpady zielone, k) odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, z zastrzeżeniem, że odpady wymienione w ppkt 1 lit. j oraz k mogą być zbierane łącznie w jednym pojemniku, l) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne; 2) obsługę gniazd selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Wieluń wraz z dostarczeniem na własny koszt pojemników do obsługi gniazd zbiórki selektywnej. Gmina przekaże do użytkowania Wykonawcy 53 pojemniki do segregacji odpadów o pojemności 1100 litrów, w tym 24 żółte pojemniki na plastik, 23 zielone pojemniki na szkło, 6 niebieskich pojemników na makulaturę; 3) transport wszystkich odebranych odpadów do Regionalnej instalacji zastępczej przetwarzania odpadów komunalnych w Rudzie; 4) prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości, w tym: a) sporządzania i przekazywania Zamawiającemu dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem - sprawozdania miesięczne, b) sporządzenia i dystrybucji harmonogramów odbioru odpadów komunalnych. Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia na swojej stronie internetowej oraz dostarczania w wersji papierowej do wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych harmonogramów odbioru poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych. Harmonogramy te mogą zostać opublikowane dopiero po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego; 5) dostarczenia na własny koszt pojemników na odpady bio na nieruchomości, których właściciele zadeklarowali selektywną zbiórkę tych odpadów oraz pojemników na odpady zmieszane na zgłoszenie właściciela nieruchomości; 6) wydawania pojemników na odpady szkła; 7) dostarczenia, na własny koszt, w przypadku telefonicznego zgłoszenia przez właściciela nieruchomości, specjalistycznych kontenerów przeznaczonych do zbiórki odpadów budowlanych i rozbiórkowych o pojemności 7 m3 lub 10 m3, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wieluń; 8) bezpłatnej dystrybucji worków w kolorze brązowym do odbioru selektywnie zebranych odpadów zielonych (z ogrodu); 9) odpłatnej dystrybucji worków do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych w kolorystyce: a) żółty - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale, b) niebieski - papier i tektura. Wszystkie pojemniki dostarczone przez Wykonawcę do obsługi systemu stanowią własność Wykonawcy. Będą one użyczone Zamawiającemu na czas obowiązywania umowy. Do obowiązków Wykonawcy należy także utrzymanie pojemników w należytym stanie technicznym i sanitarnym. Na właścicielu nieruchomości spoczywa obowiązek wyposażenia nieruchomości zamieszkałej w pojemniki na odpady zmieszane - niesegregowane (poza przypadkami opisanymi w pkt 5, ppkt 2 Załącznika Nr 9 do niniejszej SIWZ) oraz worki do gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych, tworzywa sztucznego, opakowań wielomateriałowych, metalu, papieru i tektury, w przypadku podjęcia przez właściciela decyzji o selektywnej zbiórce na terenie własnej nieruchomości. 10) Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia na swojej stronie internetowej oraz dostarczania w wersji papierowej do wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenach zabudowy jednorodzinnej oraz zarządów na terenach zabudowy wielorodzinnej, harmonogramów odbioru poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych. Harmonogramy te mogą zostać opublikowane dopiero po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia przedstawiony został - Załączniku nr 9 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 321500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 449280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 449280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 449280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.