Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Balice: Wykonanie robót drogowych na terenie parkingu oraz dróg wewnętrznych Międzynarodowego Portu Lotniczego Kraków-Balice wraz z wykonaniem odprowadzenia wód opadowych, wykonaniem sieci instalacji elektrycznej oraz ułożeniem rur kanalizacji teletechnicznej.
Numer ogłoszenia: 221116 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków - Balice Sp. z o.o., ul. kpt. Mieczysław Medweckiego 1, 32-083 Balice, woj. małopolskie, tel. 012 6393301, 6393322, 6393364, fax 012 4117977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakowairport.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót drogowych na terenie parkingu oraz dróg wewnętrznych Międzynarodowego Portu Lotniczego Kraków-Balice wraz z wykonaniem odprowadzenia wód opadowych, wykonaniem sieci instalacji elektrycznej oraz ułożeniem rur kanalizacji teletechnicznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót drogowych na terenie parkingu oraz dróg wewnętrznych Międzynarodowego Portu Lotniczego Kraków-Balice wraz z wykonaniem odprowadzenia wód opadowych, wykonaniem sieci instalacji elektrycznej oraz ułożeniem rur kanalizacji teletechnicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: I część zamówienia : 3.500,00 zł, II część zamówienia: 4.800,00 zł , III część zamówienia: 3.000,00 zł, IV część zamówienia: 10.000,00 zł, V część zamówienia: 15.000,00 zł. Całość zamówienia: 36.300 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca udokumentuje swoje doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac odpowiadających swym rodzajem i wartościom pracom stanowiacym przedmiot niniejszego zamówienia - przez przedstawienie co najmniej 2 realizacji z wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót drogowych, o wartosci pojedynczego zamówienia co najmniej 100.000,00 zł (brutto). Warunek przedstawienia 2 realizacji dotyczy zarówno wykonawców składających ofertę obejmującą jedną część, kilka części lub cały przedmiot zamówienia; b) Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia a w szczególności: - kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz. U. Nr 5 z 2001r.,poz. 42/; - kierownicy robot branżowych posiadają stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, a ponadto są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz.U. Nr 5 z 2001r., poz. 42/. c) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 PLN. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie prowadzona na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87 poz.605/, według formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do oferty należy załączyć: 1. oświadczenie jak we wzorze załączonym do specyfikacji , 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200.000,00 zł; 5. wykaz robót budowlanych tożsamych z przedmiotem nin. zamówienia - wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ - Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia; 6. wykaz prac powierzonych podwykonawcom; 7.wykaz osób wchodzących w skład zespołu wykonawczego robót budowlanych 8. kopię uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w specjalności, specjalności drogowej; 9. zaświadczenie - dla kierownika budowy - o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia go z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 10. kopię uprawnień budowlanych dla kierownika robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; 11. zaświadczenie - dla kierownika robót elektrycznych - o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia go z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 12. kopię uprawnień budowlanych dla kierownika robót wod.kan,c.o. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych; 13. zaświadczenie - dla kierownika robót wod. kan i c.o - o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia go z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakowairport.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzynarodowy Port Lotniczy im.Jana Pawła II Kraków-Balice Sp. z o.o. 32-083 Balice, ul.M.Medweckiego 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Balice, ul.M.Medweckiego 1, Budynek Cargo, sekretariat Biura Zarzadu pok. 205/3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie fundamentu pod kiosk handlowy, chodników w rejonie kiosku wraz z instalacją elektryczną zasilającą kiosk handlowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie fundamentu pod kiosk handlowy, chodników w rejonie kiosku wraz z instalacją elektryczną zasilającą kiosk handlowy. Zakresem robót jest wykonanie fundamentów pod kiosk handlowy oraz wiatę który będzie zlokalizowany na terenie parkingu komercyjnego w miejscu istniejących wydzielonych miejsc parkingowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie chodników i poszerzeń jezdni parkingu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie chodników i poszerzeń jezdni parkingu.Zakresem robót jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu poszerzeń jezdni oraz chodników na terenie parkingu komercyjnego zlokalizowanego przed budynkiem terminala oraz cargo na terenie MPL..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej 774 wraz z wykonaniem wzmocnienia skarpy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej 774 wraz z wykonaniem wzmocnienia skarpy.Zakresem robót jest wykonanie chodnika który jest nawiązaniem do istniejącego chodnika zlokalizowanego wzdłuż Drogi wojewódzkiej 774 w odległości ok. 80m od tarczy ronda..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie drogi wewnętrznej łączącej drogi wojewódzkiej 774 z parkingiem, wraz z odprowadzeniem wód opadowych i instalacją elektryczną zasilającą szlabany oraz wykonaniem kanalizacji dla ułożenia instalacji teletechnicznej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie drogi wewnętrznej łączącej drogi wojewódzkiej 774 z parkingiem, wraz z odprowadzeniem wód opadowych i instalacją elektryczną zasilającą szlabany oraz wykonaniem kanalizacji dla ułożenia instalacji teletechnicznej.Zakresem robót budowlanych jest wykonanie wewnętrznej drogi wjazdowej łączącej parking komercyjny z droga wojewódzka 774. Droga wewnętrzna zostanie włączona do istniejącego wjazdu bramowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie pasa postojowego i chodnika przy ul. Medweckiego wraz z wykonaniem odprowadzenia wód opadowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie pasa postojowego i chodnika przy ul. Medweckiego wraz z wykonaniem odprowadzenia wód opadowych.Zakresem robót budowlanych jest wykonanie wzdłuż ulicy Medweckiego (w chwili obecnej nawierzchnia jest w bardzo dobrym stanie i nie wymaga remontu) na długości 205,41m począwszy od zjazdu z istniejącego ronda w rejonie terminala pasażerskiego MPL, zatoki postojowej dla autobusów (szer.3,0m) oraz chodnika (szer.2,5m) zlokalizowanego wzdłuż zatoki postojowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice - ul. Kopernika w Miedarach (II etap)
- Budowa drogi leśnej na odcinku Kuligowo - Policko. Etap II. Odcinek od km 2+700 do km 5+362.
- Remont dróg gminnych w miejscowości Sterdyń ul. Strażackiej nr 390919W i ul. Nowoprojektowanej nr 390921W
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z renowacja nawierzchni alejek w Parku Kleparskim w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w przychodni przy ul. Odrzańskiej 29 w Łodzi-prace inwestycyjne i modernizacyjne w ramach projektu pn. ,,Pogodna Jesień Życia'' w ramach programu FEŁ 2027.
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.