eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWĘ PŁYT CD/DVD/BD NA RZECZ SĄDÓW POWSZECHNYCH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Kraków: DOSTAWĘ PŁYT CD/DVD/BD NA RZECZ SĄDÓW POWSZECHNYCH.
Numer ogłoszenia: 221101 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej , ul. Farmaceutów 2, 31-463 Kraków, woj. małopolskie, tel. 728 585 179, faks 12 4175665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czdsigb.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ PŁYT CD/DVD/BD NA RZECZ SĄDÓW POWSZECHNYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Kod CPV: 30234300-1 Płyty kompaktowe (CD), 30234400-2 Uniwersalne dyski wideo (DVD) 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nośników danych na rzecz sądów powszechnych wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy następujących rodzajów nośników danych: 1)Płyta CD-R (700 MB) w zbiorczych opakowaniach po 50 szt. w ilości sztuk opakowań: 4 128 2)Płyta CD-RW (700 MB) w zbiorczych opakowaniach po 10 szt. w ilości sztuk opakowań: 743 3)Płyta DVD-R (4,7 GB) w zbiorczych opakowaniach po 50 szt. w ilości sztuk opakowań: 4 992 4)Płyta DVD+R (4,7 GB) w zbiorczych opakowaniach po 50 szt. w ilości sztuk opakowań: 5 193 5)Płyta DVD-R DL (8,5 GB) w zbiorczych opakowaniach po 50 szt. w ilości sztuk opakowań: 80 6)Płyta DVD-RW (4,7 GB) w zbiorczych opakowaniach po 25 szt. w ilości sztuk opakowań: 77 7)Płyta DVD-R Gold (archiwizacja 100 lat) w zbiorczych opakowaniach po 25 szt. w ilości sztuk opakowań: 112 8)Płyta DVD-R Gold (archiwizacja 100 lat) w zbiorczych opakowaniach po 50 szt. w ilości sztuk opakowań: 25 9)Płyta BD-R (25 GB) w zbiorczych opakowaniach po 25 szt. w ilości sztuk opakowań: 144 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną sprzętu w podziale na poszczególne rodzaje nośników określono w Załączniku nr 5 do SIWZ. 3.Wykaz jednostek organizacyjnych sądownictwa powszechnego, na rzecz których prowadzone jest postępowanie stanowi Załączniku nr 7 do SIWZ. 4.Ilości nośników dostarczanych w ramach zamówienia, w rozbiciu na poszczególne rodzaje nośników wraz z adresami dostaw wskazano w Wykazie lokalizacji dostaw stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: I. Wysokość wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) II. Warunki wnoszenia wadium 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy pełnomocnika Zamawiającego (tj. Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej): 92 1030 1508 0000 0008 1626 2046 z dopiskiem: Wadium - postępowanie nr ZP-30/2014 Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na ww. rachunku bankowym. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 4.W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy. 5.Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust 6 pkt 2-5 ustawy złożyć należy w oryginale w miejscu wskazanym w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ. 6.Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7.Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8.Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Odpowiednie pełnomocnictwa (w szczególności w sytuacjach określonych w Rozdziale V pkt 1 ppkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział V pkt 3 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ustawy. 2.Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1)zmiany podmiotu, na rzecz którego ma być dokonana dostawa częściowa, pod warunkiem zmian organizacyjnych po stronie jednostek sądownictwa; 2)zmiany płatnika pod warunkiem zmian organizacyjnych po stronie jednostek sądownictwa; 3)zmiany lokalizacji dostaw częściowych pod warunkiem dokonania zmian organizacyjnych dotyczących jednostek sądownictwa; 4)zmiany ilości nośników przypisanych do poszczególnych jednostek sądownictwa określonych w Załączniku nr 3 do umowy pod warunkiem zmian w zapotrzebowaniach ilości nośników oraz pod warunkiem nie przekroczenia łącznej ilości nośników, które dostarczone zostaną na podstawie umowy; 5)zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w § 3 ust. 1 umowy w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; 6)zmiany zaoferowanego nośnika pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a)zmiany na model o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b)niezmienności wynagrodzenia umownego; c)przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta nośnika lub autoryzowanego dystrybutora nośnika potwierdzającego że: - wszystkie parametry nowego nośnika są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; - Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego nośnika wraz z opisaniem tych przyczyn;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czdsigb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej w Krakowie ul. Farmaceutów 2, 31-463 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej w Krakowie ul. Farmaceutów 2, 31-463 Kraków, w pokoju nr 14 - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Okres realizacji umowy - Zamówienie będzie realizowane w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2014 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.