Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-15
Puck: Wykonanie stanowiska do ważenia pojazdów ciężarowych na terenie bazy RDW Puck
Numer ogłoszenia: 221076 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku , ul. Żarnowiecka 3, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6732544.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.hnet.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie stanowiska do ważenia pojazdów ciężarowych na terenie bazy RDW Puck.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: korytowanie pod stanowisko do ważenie pojazdów ciężarowych, ułożenie warstwy odsączającej z piasku, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, ułożenie warstwy wiążącej oraz ścieralnej z betonu asfaltowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane powyżej musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Potencjał kadrowy- Min. 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót, uprawnienia budowlane oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek winien być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców. 2. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami transportu: walec statyczny samojezdny, walec stalowy wibracyjny samojezdny, skrapiarka do bitumu samojezdna, szczotka mechaniczna, rozściełacz mas bitumicznych, spycharka gąsienicowa, zrywarka, sprężarka zagęszczarka piła spalinowa do cięcia nawierzchni, wytwórnia mas bitumicznych lub możliwość zakupu z takiej wytwórni, samochód skrzyniowy Potencjał techniczny Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, Doświadczenie zawodowe Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie kwalifikacji /spełnia-nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. Informacje o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat funkcji, uprawnień, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia. Do informacji winny być dołączone uprawnienia budowlane (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 2. Informacja o sprzęcie i środkach transportu będących w dyspozycji Wykonawcy. 3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.hnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku, ul.Żarnowiecka 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku, ul.Żarnowiecka 3 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usługi opiekuńczych, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 218 z drogą powiatową nr 1440G w miejscowości Wielka Piaśnica"
- Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2025/2026 na terenie gminy Puck w podziale na 3 części.
- Świadczenie usług schronienia osobom bezdomnym(kobietom i mężczyznom), w schronisku dla osób bezdomnych/z usługami opiekuńczymi, z możliwością całodziennego wyżywienia od 1.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa odzieży strażackiej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III części
- Dostawa agregatów prądotw i magazynów energii do realizacji zad. ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 na IVcz
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- "Utworzenie ogrodu kieszonkowego na terenie Kazimierzy Wielkiej" w ramach projektu pn. Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury i retencjonowania wody w Kazimierzy Wielkiej.
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Przebudowa nawierzchni drogi oraz chodników przy Publicznym Przedszkolu nr 2 im. Misia Uszatka w Strzegomiu
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 (Drugie postępowanie)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





