To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-22
Lublin: Dostawa wyposażenia Centrum Symulacji w pomoce dydaktyczne
Numer ogłoszenia: 221067 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197429 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Centrum Symulacji w pomoce dydaktyczne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych (zwanego dalej także przedmiotem zamówienia) określonego następująco: Defibrylator dwufazowy ze stymulacją i opcją AED - 3 szt. SSAK elektryczny - 1 szt. Pompa infuzyjna na 2 strzykawki - 1 szt. Manekin geriatryczny-pielęgnacyjny - 1 szt. Manekin pielęgnacyjny z możliwością nauki czynności ALA z elektronicznym systemem sterowania i możliwością tworzenia scenariuszy - 1 komplet Respirator transportowy - 1 szt. Symulator ginekologiczny z częściowym przekrojem - 1 szt. Symulator do badań ginekologicznych - 1 szt. spełniającego minimalne wymagania i parametry Zamawiającego określone w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych stanowiących załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 34150000-3 - Symulatory 33182100-0 - Defibrylatory 33194110-0 - Pompy infuzyjne 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 2. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, wyprodukowanego nie wcześniej jak w 2012 roku. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia 4. W okresie gwarancji Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 4.1. Wykonania min.1 przeglądu technicznego, po 23 miesiącu okresu gwarancji. Wykonanie przeglądu wpisane zostanie do paszportu technicznego urządzenia. 4.2. Zobowiązania ze strony Wykonawcy do podjęcia czynności naprawy w ciągu maksymalnie 4 dni od daty zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną, 4.3. Zobowiązania ze strony Wykonawcy do usunięcia awarii w ciągu maksymalnie 14 dni licząc od daty przyjęcia zgłoszenia przez serwis . W sytuacjach uzasadnionych Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu, na wniosek Wykonawcy, wraz ze wskazaniem przyczyny przez Wykonawcę z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania. Rozwiązania równoważne: 5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 6. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, szczególnie zawarte w opisie przedmiotu zamówienia w rozdziale IV oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 7. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy, producenta ma na celu określenie klasy produktu, funkcjonalności, przeznaczenia będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 8. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 34.15.00.00-3, 33.18.21.00-0, 33.19.41.10-0, 35.11.21.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LAERDAL MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LAERDAL MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
- LMP Spółka z o.o., ul. Kolista 25, 40-486 katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131726,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146842,65
Oferta z najniższą ceną: 146842,65 / Oferta z najwyższą ceną: 146842,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- "Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek"
- Zakup wyposażenia wzbogacającego potencjał dydaktyczny 6 szkół w ramach projektu "Wsparcie dostępu do dobrej jakości kształcenia w szkołach podstawowych Gminy Stoczek Łukowski"
- Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.