eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonywanie usług przechowywania pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych na parkingu strzeżonym na koszt Policji - zlecanych przez jednostki Policji województwa zachodniopomorskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Szczecin: Wykonywanie usług przechowywania pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych na parkingu strzeżonym na koszt Policji - zlecanych przez jednostki Policji województwa zachodniopomorskiego.
Numer ogłoszenia: 221064 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161734 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług przechowywania pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych na parkingu strzeżonym na koszt Policji - zlecanych przez jednostki Policji województwa zachodniopomorskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych na parkingu strzeżonym na koszt Policji zlecanych przez jednostki Policji woj. zachodniopomorskiego. 1. Opis przedmiotu zamówienia dla KMP w KOSZALINIE. 1) Przez usługę przechowywania należy rozumieć przyjęcie pojazdu lub części składowych pojazdu i: - w przypadku pojazdu uszkodzonego lub części składowych pojazdu: zabezpieczenie przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika; - w przypadku pojazdu nieuszkodzonego: zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienie ciśnienia w ogumieniu a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur; - w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia, spuszczenie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia i powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru. 2) Realizacja każdej usługi obejmuje: - protokolarne przyjęcie pojazdu lub części składowych pojazdu nie później niż w ciągu 30 minut od mementu dostarczenia ich przez przewoźnika; - przygotowanie pojazdu lub części składowych pojazdu do oględzin; - zapewnienie dostępu do pojazdu lub części składowych pojazdu osobom wskazanym przez Zamawiającego w celu dokonania oględzin i ekspertyz; - wydanie pojazdu lub części składowych pojazdu osobie legitymującej się upoważnieniem wydanym przez Zamawiającego. 3) Ponoszenie wszelkiej odpowiedzialności za powierzone pojazdy od chwili przyjęcia do chwili doręczenia przez Zamawiającego osobie uprawnionej upoważnienia - zlecenia do odbioru pojazdu lub zmiany płatnika. 4) Parking, na którym przechowywane będą pojazdy lub części składowe pojazdów musi znajdować się na terenie miasta będącego siedzibą działania danej jednostki organizacyjnej Policji. 5) Parking całodobowo dozorowany musi posiadać miejsca spełniające warunki do przechowywania na koszt Policji nieuszkodzonych pojazdów osobowych w liczbie co najmniej 30 stanowisk jednocześnie. 6) Parking całodobowo dozorowany musi posiadać zadaszone miejsca spełniające warunki do przechowywania na koszt Policji pojazdów uszkodzonych lub części składowych pojazdu w liczbie co najmniej 40 stanowisk jednocześnie. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla: KPP w ŚWIDWINIE, KPP w KAMIENIU POMORSKIM, KPP w GRYFINIE, KPP w KOŁOBRZEGU i KP w CHOJNIE. 1) Przez usługę przechowywania należy rozumieć przyjęcie pojazdu i: - w przypadku pojazdu uszkodzonego zabezpieczenie go przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera , bagażnika; - w przypadku pojazdu nieuszkodzonego zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienie ciśnienia w ogumieniu a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur; - w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia, spuszczenie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia i powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru. 2) Realizacja każdej usługi obejmuje: - protokolarne przyjęcie pojazdu nie później niż w ciągu 30 minut od momentu dostarczenia przez przewoźnika - przygotowanie pojazdu do oględzin; - zapewnienie dostępu do pojazdu osobom wskazanym przez Zamawiającego w celu dokonania oględzin i ekspertyz; - wydanie pojazdu osobie legitymującej się upoważnieniem wydanym przez Zamawiającego. 3) Ponoszenie wszelkiej odpowiedzialności za powierzone pojazdy od chwili przyjęcia do chwili doręczenia przez Zamawiającego osobie uprawnionej upoważnienia - zlecenia do odbioru pojazdu lub zmiany płatnika. 4) Parking, na którym przechowywane będą pojazdy musi znajdować się w granicach administracyjnych powiatu miasta będącego siedzibą działania danej jednostki organizacyjnej Policji. 5) Parking całodobowo dozorowany musi posiadać miejsca spełniające warunki do przechowywania na koszt Policji pojazdów osobowych w liczbie co najmniej 15 stanowisk jednocześnie oraz zadaszonego miejsca spełniającego warunki do przechowywania pojazdów uszkodzonych w liczbie co najmniej 5 stanowisk jednocześnie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 44262.30 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: KMP Koszalin

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DREWNIKOWSKI Spółka z o.o. Koncesjoner Citroen, ul. Piastowska 1, 75-400 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: cena bazowa 5.00
  • Oferta z najniższą ceną: cena bazowa 5.00 oferta z najwyższą ceną: cena bazowa 5.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: KPP Kamień Pomorski

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum zawiązane przez: FHU RE-DA Renata Dębska PPHU ROL-MECH Józef Michalak, ul. Mickiewicza 10 A, 72-510 Wolin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: cena bazowa 10.00
  • Oferta z najniższą ceną: cena bazwowa 10.00 oferta z najwyższą ceną: cena bazowa 10.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: KPP Gryfino

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pomoc Drogowa, Parking Strzeżony, Przewozy Krajowe i Zagraniczne Eugeniusz Brzuskiewicz, ul. Pomorska 58, 74-100 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: cena bazowa 10.00
  • Oferta z najniższą ceną: cena bazowa 10.00 oferta z najwyższą ceną: cena bazowa 10.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: KP Chojna

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe PROGRES Spółka z o.o., ul. Szczecińska 1, 74-500 Chojna, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: cena bazowa 15.00
  • Oferta z najniższą ceną: cena bazowa 15.00 oferta z najwyższą ceną: cena bazowa 15.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.