Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-10
Warszawa: Remont łazienek uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie - I etap (znak sprawy ZP-76/13)
Numer ogłoszenia: 221036 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie - I etap (znak sprawy ZP-76/13).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie - I etap, zgodnie z: 1.Dokumentacją projektową zawierającą: 1)Projekt remontu łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie-branża sanitarna, wykonany przez Studio Budowlane UNITY s.c., w dniu 15 kwietnia 2013 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Łukasz Mirczak. 2)Projekt remontu łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie - branża elektryczna, wykonany przez Studio Budowlane UNITY s.c., w dniu 15 kwietnia 2013 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Tomasz Soluch. 3)Projekt remontu łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie - branża budowlana, wykonany przez Studio Budowlane UNITY s.c., w dniu 15 kwietnia 2013 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Leszek Tischner. 4)Przedmiar robót remontu łazienek - etap I w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie - branża sanitarna, wykonany przez Studio Budowlane UNITY s.c., w dniu 15 kwietnia 2013r. Autorem opracowania jest Damian Cyrta. 5)Przedmiar robót remontu łazienek - etap I w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie - branża elektryczna, wykonany przez Studio Budowlane UNITY s.c., w dniu 15 kwietnia 2013r. Autorem opracowania jest mgr inż. Tomasz Soluch. 6)Przedmiar robót remontu łazienek - etap I w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie - branża budowlana, wykonany przez Studio Budowlane UNITY s.c., w dniu 15 kwietnia 2013r. Autorem opracowania jest mgr inż. Paweł Trzebiński. 2.Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie, wykonaną przez Studio Budowlane UNITY s.c., w dniu 15 kwietnia 2013 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Leszek Tischner. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania nie gorsze od określonych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych źródeł światła niż określone w SIWZ (które posłużyły do obliczeń natężenia światła w pomieszczeniach) należy dołączyć do oferty karty katalogowe potwierdzające nie gorsze parametry techniczne takie jak: stopień ochrony (IP), moc oprawy, rodzaj klosza (poliwęglanu) oraz komputerową symulację natężenia oświetlenia potwierdzającą spełnienie warunków technicznych. Dane ogólne: Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek uczniowskich 3A (III piętro), 2A (II piętro), 1A (I piętro) pion po prawej stronie; wymiana baterii natryskowych i umywalkowych w pozostałych łazienkach na baterie z mieszaczami termostatycznymi w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie. W zakres zamówienia wchodzi m. in.: 1)PRACE ROZBIÓRKOWE: a)usunięcie płytek z terakoty znajdujących się na podłodze, b)usunięcie płytek z glazury znajdujących się na ścianach, c)rozbiórka ścianek działowych pomiędzy kabinami toaletowymi w pomieszczeniach I, II i III piętra (pion po prawej stronie), d)demontaż drzwi i ościeżnic, e)poszerzenie otworów drzwiowych z równoczesnym osadzeniem nadproży, f)demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem elektroinstalacyjnym, g)demontaż wszystkich urządzeń sanitarnych, h)demontaż pionów i poziomów instalacji wod.-kan, 2)PRACE WYKOŃCZENIOWE: a)okładzina ścian i podłóg: -podpłytkowo bezszwowa izolacja szlamowa, -płytki glazury położyć do wysokości 200 cm, b)montaż kabin prysznicowych oraz toaletowych z płyt HPL, c)wykonanie na oknach powłoki ochronnej uniemożliwiającej wgląd do pomieszczenia z zewnątrz (folia), d)montaż nowej stolarki drzwiowej, e)przegrody pisuarowe z płyty HPL, f)malowanie pomieszczeń, 3)ROBOTY SANITARNE: a)wymiana pionów kanalizacyjnych wraz z podejściami do przyborów sanitarnych w obrębie remontowanych łazienek, b)wymiana przyborów sanitarnych w remontowanych łazienkach, c)wymiana pionów wody ciepłej i zimnej wraz z podejściami i armaturą w obrębie remontowanych łazienek, d)przebudowa instalacji wentylacji w remontowanych łazienkach, e)wymiana kratek kanalizacyjnych o wymiarach 10 x 10 cm, f)wymiana kratek wentylacyjnych na nowe mosiężne, g)montaż baterii umywalkowych 34 szt. wyposażonych w mieszacze termostatyczne, h)montaż baterii natryskowych szt. 8 wyposażonych w mieszacze termostatyczne - natryski w piwnicy, 4)ROBOTY ELEKTRYCZNE: a)wymiana instalacji oświetleniowej, gniazd 230V oraz wykonanie instalacji wyrównawczej z wykorzystaniem miejscowych szyn wyrównawczych, b)demontaż istniejących i montaż projektowanych opraw oświetleniowych, gniazd 230V, wyłączników oświetleniowych oraz montaż czujek ruchu, c)wymiana aparatury modułowej dotyczącej remontowanych instalacji w istniejących rozdzielnicach piętrowych, d)pomiary powykonawcze zamontowanej instalacji elektrycznej, natężenia oświetlenia podstawowego oraz ewakuacyjnego, e)oprawy z inwerterem muszą być atestowane i posiadać autotest, 5)WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK: a)suszarki do rąk elektryczne naścienne, b)lustra o wymiarach 40 x 50 cm, c)dozowniki do mydła, d)pojemniki na papier toaletowy, e)kosze na odpady, f)szczotki do wc. UWAGA: 1.Wszystkie materiały zastosowane do wykonania remontu muszą posiadać atesty dopuszczenia do stosowania w placówkach oświatowych. 2.Kolory farb użytych do wykonania remontu należy ustalić z użytkownikiem. Szczegółowy zakres zmówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ (projekt umowy).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe, polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej polegające na remoncie pomieszczeń z wyłączeniem lokali mieszkalnych. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 125.000,00 zł (brutto). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 2)jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, 2)w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 3)ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 4)działania siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 118. Opłata za formularz SIWZ wynosi 97,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Warszawie, ul. Nowogrodzka 43, w Kancelarii Ogólnej.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





