eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Lubawka: 9/ZP/2007
Numer ogłoszenia: 221025 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o., ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7411541 w. 39, fax 075 7411541.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 9/ZP/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu specjalnego z systemem załadowczym hakowym, do transportu kontenerów o pojemności do 7m3 2. Opis przedmiotu zamówienia: Samochód: 1) samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2007, DMC do 15Mg. 2) silnik wysokoprężny o mocy min. 160 kW, spełniający normę min. EURO 4, o pojemności max. 6000 cm3; 3) kabina dzienna; 4) tachograf cyfrowy; 5)oświetlenie zgodne z normami UE; 6) blokada tylnego mostu; 7) skrzynia biegów min. 6-cio biegowa + 1 bieg wsteczny; 8) przystawka odbioru mocy; 8) tempomat; 9) ogumienie 11R22,5 - do pracy w ciężkich warunkach. System hakowy - wymagania: 1) zabudowa hakowa przystosowana do transportu kontenerów min. KP-7 o długości do 5m. 2) teleskopowe ramię główne; 3) wysokość haka min H-1200mm; 4) ciśnienie robocze 19-23Mpa; 5) zbiornik oleju min. 40 l; 6) szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera; 7) sterowanie z wewnątrz i zewnątrz pojazdu; 8) mechaniczna blokada kontenera; 9) ładowność min 7 Mg: 10) kompletną dokumentacje wymaganą do rejestracji i eksploatacji pojazdu, oraz posiadać stosowną dokumentację dozorową i być dopuszczone do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego. 11) posiadać polską homologacja - dotycząca podwozia, certyfikat CE - dotyczący haka,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu : -ocena wg formuły spełnia/ nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą astępujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy PZP, oraz o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 58-420 Lubawka, ul. Nadbrzeżna 5a pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Lunawka ul. Nadbrzezna 5a pok.nr.4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.