To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-17
Kluczbork: Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu pod nazwą: Nowe kompetencje-nowe życie. Program aktywizacji zawodowej i społecznej osób długotrwale pozostających bez pracy w gminie Kluczbork
Numer ogłoszenia: 220997 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188173 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Zamkowa 6, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4185207, faks 077 4185207.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu pod nazwą: Nowe kompetencje-nowe życie. Program aktywizacji zawodowej i społecznej osób długotrwale pozostających bez pracy w gminie Kluczbork.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń w okresie lipiec - listopad 2011 roku dla przewidywanej liczby tj. 38 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczborku w różnych zakresach tematycznych. W niniejszym postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Cały zakres zamówienia podzielono na osiem części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części oraz sposób jego wykonania określony jest w załączniku nr 1 i nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla niniejszego zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00 - 80.42.30.00 80.42.33.10 - 80.42.33.10 80.42.70.00 - 80.42.70.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT WPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Instytut Rozwoju Zasobów Ludzkich Krzysztof Błażowski Opole, ul. Solskiego 29, 45-564 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26100,00
Oferta z najniższą ceną: 26100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26598,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Instytut Rozwoju Zasobów Ludzkich Krzysztof Błażowski, ul. Solskiego 29, 45-564 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12030,00
Oferta z najniższą ceną: 10320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18272,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Instytut Rozwoju Zasobów Ludzkich Krzysztof Błażowski, ul. Solskiego 29, 45-564 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41331,00
Oferta z najniższą ceną: 41331,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91995,06
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: VIII CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Professional Gracjan Grela, Ul. Budowlanych 50, 45-124 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9999,00
Oferta z najniższą ceną: 9999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9999,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Doposażenie bazy magazynowej ochrony ludności i obrony cywilnej w sprzęt
- Dostawa sprzętu ratowniczego, oświetleniowego oraz węży pożarniczych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Remont dachu budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Zakup systemu do awaryjnego uzdatniania wody
więcej: przetargi w Kluczborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





