Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: roboty budowlane w zakresie: wymiana i dostawa 94 sztuk okien drewnianych (w tym 1 szt. drzwi balkonowe) w części budynku wpisanym do rejestru zabytków, położonym w Warszawie - Al. Solidarności 105 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Archeologii i Etnologii PAN, do kontaktów: Elżbieta Grobicka, Al. Solidarności 105, 00-140 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6202881 w. 149, e-mail: grobicka@iaepan.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.iaepan.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Instytut Archeologii i Etnologii PAN, Jerzy Kamola, 00-140, 00-140 Warszwa, woj. mazowieckie, tel. 022/620-28-81 wew.102, fax 022/624-01-00, e-mail: jkamola@iaepan.edu.pl, www.iaepan.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Archeologii i Etnologii PAN pokój nr.107, Teresa Figura, Warszawa, 00-140 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022/620-28-81, www.iaepan.edu.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka organizacyjna Polskiej Akademii Nauk; Inne:Nauka. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane w zakresie: wymiana i dostawa 94 sztuk okien drewnianych (w tym 1 szt. drzwi balkonowe) w części budynku wpisanym do rejestru zabytków, położonym w Warszawie - Al. Solidarności 105. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa, Aleja Solidarności 105. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane w zakresie: wymiana i dostawa 94 sztuk okien drewnianych ( w tym 1 szt.drzwi balkonowe) w części budynku wpisanym do rejestru zabytków, położonym w Warszawie - Al.Solidarności 105. Szczegółowy zakres zawiera Zał.nr 1 do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia własnymi siłami bez użycia podwykonawców. 2. Wbudowane materiały muszą spełniać kryteria określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006r Nr 156 poz. 1118 z późn. zm. zwanym dalej prawem budowlanym), w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami, posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa, atesty itp. 3. Wykonawca obowiązany jest uzyskać zgodę zamawiającego na wbudowywane materiały przed ich wbudowaniem. 4. Roboty budowlane powinny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o: - Umowę jaką zamawiający podpisze z wykonawcą, której projekt przedstawia Zał. nr 4 oraz Specyfikację techniczną stanowiącą Zał. nr 1, - Decyzje Prezydenta m.st. W-wy Nr 17/Ś/2005 i Nr 188/Ś/2007 - pozwolenia budowlane, stanowiące zał. nr 1 do Specyfikacji Technicznej, - Decyzje Konserwatora Zabytków w Warszawie Nr 1/2004 i Nr 120 N / 07 stanowiące zał. nr 2 do Specyfikacji Technicznej, - projekt \Projekt budowlany wymiany okien w budynku d. Pałacu Jacobsonów siedziby IAiE PAN\ stanowiącym zał. nr 3 do Specyfikacji Technicznej, - Polskie Normy, wytyczne polskich instytucji (Państwowej Inspekcji Pracy, Sanepidu, Państwowej Straży Pożarnej, Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska itp.), - Warunki Techniczne Wykonania Robót Budowlanych, Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie, Warszawa 2003 - zgodnie z Prawem budowlanym oraz ze sztuką budowlaną. 5. Wykonawca obowiązany jest zapewnić objęcie kierownictwa robót przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie robót budowlanych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków w odpowiedniej specjalności 6. Wykonawca obowiązany jest przed przystąpieniem do robót przedstawić \Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia\ i \Projekt organizacji robót\, które winien uzgodnić z inwestorem. 7. Wykonawca obowiązany jest wywozić stare okna i pozostałości po robotach rozbiórkowych, odpady materiałowe oraz śmieci, we własnym zakresie, do utylizacji. Koszty z tym związane ponosi wykonawca. 8. Wykonawca obowiązany jest prowadzić prace zgodnie z zasadami BHP i Ppoż. 9. Wykonawca obowiązany jest do dokonywania wpisów do dziennika budowy, dotyczących przebiegu prac, odbiorów robót, oraz innych w tym w szczególności wpisów wymagających potwierdzenia przez inspektora nadzoru. 10. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć dokumentacje powykonawczą. 11. Wykonawca obowiązany jest stosować się do zaleceń Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie harmonogramów i organizacji robót. 12. Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na dostarczone okna wraz z akcesoriami i na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszym niż 5 lat. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 5 lat podlegają odrzuceniu. 13. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy którzy: a Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy: b Wykonali w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane, które swoim rodzajem i wartością odpowiadają robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia na co najmniej 3 obiektach budowlanych, które potwierdzą poprzez załączenie do oferty stosownego pisemnego wykazu robót i dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. c Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami bez udziału podwykonawców oraz zapewni kierownictwo robót osobie z uprawnieniami do prowadzenia prac na obiektach zabytkowych. d Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi na podstawie złożonej oferty i dołączonych do niej wymaganych oświadczeń i dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 20.31.10.00 - Okna drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa i wymiana 94 szt. okien drewnianych wraz z parapetami w budynku wpisanym do rejestru zabytków 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 98
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 2000PLN winno być wniesione do 14/05/2007 do godz.11.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy którzy: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy: 2. Wykonali w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane, które swoim rodzajem i wartością odpowiadają robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia na co najmniej 3 obiektach budowlanych, które potwierdzą poprzez załączenie do oferty stosownego pisemnego wykazu robót i dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. 3. Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami bez udziału podwykonawców oraz zapewni kierownictwo robót osobie z uprawnieniami do prowadzenia prac na obiektach zabytkowych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa oceni spełnienienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych ofert i dołączonych do nich wymaganych oświadczeń i dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować wykonaniem zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi prowadzonymi na obiektach wpisanych do rejestru zabytków w zakresie zamówienia. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, robót budowlanych, które swoim rodzajem i wartością odpowiadają robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia na co najmniej 3 obiektach budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należycie. 9. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, (wzór oświadczeń stanowi zał. nr 3 do SIWZ) że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iaepan.edu.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew na rachunek bankowy lub gotówką w kasie Instytutu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 12:00, Instytut Archeologii i Etnologii PAN ,Warszawa Al.Solidarności 105 pokój nr 202 - sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający zwołuje zebranie Wykonawców w dniu 26/04/2007 godz.12:00 w Warszawie przy Al. Solidarności 105 pokój nr 202. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych w Gminie Wisznia Mała- Etap I Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Urzędzie Gminy Wisznia Mała
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





