Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-15
Gościeradów: Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego - Leśniczówka Nowiny nr 1
Numer ogłoszenia: 220942 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gościeradów , ul. Folwark 1e, 23-275 Gościeradów, woj. lubelskie, tel. 015 8381174, fax. 015 8381102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/goscieradow/index.php.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego - Leśniczówka Nowiny nr 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - remont dachu - wymianę pokrycia dachowego, wymianę obróbek i orynnowania, założenie folii paraizolacyjnej, wykonanie podbitek, - docieplenie elewacji i wykonanie tynku cienkowarstwowego, - remont instalacji odgromowej, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty remontowe wewnątrz budynku, - ułożenie chodnika z kostki brukowej, - remont wejścia do leśniczówki - ułożenie płytek na schodach i podeście Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca zapewni, co najmniej 3 letnią gwarancję na wykonane roboty budowlane. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy/po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym/.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 1 500,00 zł Słownie : jeden tysiąc pięćset zł. 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem ( nie gotówką ) na konto Zamawiającego: BGŻ oddział w Stalowej Woli nr k-ta 78 2030 0045 1110 0000 0058 7200; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wnosząc wadium w formie pieniężnej należy na blankiecie przelewu napisać, jakiego postępowania dotyczy, kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, zaś kopię dołączyć do oferty. 5) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert . Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy . c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 8) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 8a) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt 2 i 3 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynności wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) sprawił, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10) Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych 2/ spełniający wymogi art.22. ust.1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: 1) występują w obrocie prawnym, 2) prowadzą działalność w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, 3) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 roboty budowlane o podobnym charakterze i wartości odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie, 4) dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z minimalnym 3-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierowniczym, uprawnienia budowlane kierownika budowy powinny być potwierdzone aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 5) udzielą nieodpłatnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, 6) w przypadku wspólnego (Konsorcjum) ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: - spełnią wymogi z pkt.6.1.1/, 6.1.2/.1) i 6.1.2/ 5) każdy oddzielnie - spełnią pozostałe warunki łącznie 7) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom robót elektrycznych. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą [spełnia - nie spełnia], w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale 7 SIWZ. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta takiego wykonawcy zostanie odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. Nr 2 do siwz. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z wykazaniem posiadanych uprawnień do prowadzenia robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego) - zał. Nr 4 do siwz, 6) kopie uprawnień budowlanych oraz kopie zaświadczeń o przynależności do izby samorządu zawodowego, 7) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), co najmniej 3 robót budowlanych z podaniem dat ich wykonania, miejsca wykonania - na formularzu zał. nr 3 do siwz, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie ( referencje lub protokóły odbioru robót lub opinie-dotyczące ww. robót) 7.2. W przypadku składania oferty wspólnej: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla poszczególnych Wykonawców ubiegających się wspólnie, oraz dokumenty wymienione w pkt. 1-4 i 7-8, każdy Wykonawca składa oddzielnie. Powyższe oświadczenie powinno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez upełnomocnionego Lidera konsorcjum. Zwraca się uwagę, że złożenie oświadczenia sformułowanego w liczbie mnogiej i podpisanego przez wszystkich Wykonawców bądź przez Lidera konsorcjum, w imieniu całego Konsorcjum, nie będzie spełniało wymogu art. 44 Prawa Zamówień Publicznych. 7.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4)Wyżej wymienione dokumenty w pkt 1) i w pkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w pkt. 3) nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert . 5)Wszystkie dokumenty wystawione w języku innym niż polski muszą być złożone w formie tłumaczenia dokonanego przez tłumacza przysięgłego (opatrzone jego podpisem i pieczęcią). 7.4. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem/przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów , lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie)spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 7.5 Uzupełnienie ww. dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert w trybie art. 26 prawa zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/strony/1/i/6033.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 23-275 Gościeradów, ul. Folwark 1E pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 11:00, miejsce: 23-275 Gościeradów, ul. Folwark 1E pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





