eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsktermomodernizacja ZSOiT w Słupsku przy ul. Szymanowskiego 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-16

POZYCJA 22091

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: termomodernizacja ZSOiT w Słupsku przy ul. Szymanowskiego 5 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, do kontaktów: Anna Budźko-Pituła, ul. Stefana Banacha 12, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8432872, fax 059 8433129, e-mail: sekretariat@rzislupsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzislupsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zakład Budżetowy Gminy Miejskiej Słupsk; Inne:Zastępstwo inwestycyjne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja ZSOiT w Słupsku przy ul. Szymanowskiego 5. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Słupsk, ul.Szymanowskiego 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji ZSOiT w Słupsku w zakresie : 1) Roboty budowlane a) Roboty elewacyjne: - ocieplenie ścian pionowych fundamentów z robotami towarzyszącymi styropianem gr. 8 cm - ok. 186 m2 - wyprawa elewacyjna cokołu, cienkowarstwowa z gotowej mieszanki krzemieniowo- silikonowej - ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 12 cm z zakładem metodą lekką z wyprawą elewacyjną - ok. 1460 m2 - ocieplenie ościeży styropianem gr. 2 cm - ocieplenie gzymsu styropianem gr. 8 cm - licowanie ścian płytkami \Gres\ - wykonanie innych robót towarzyszących wynikających z dokumentacji i technologii. Nie dopuszcza się mieszania różnych systemów dociepleń b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: - drzwi zewnętrzne PCV wg projektu - 4 szt. - okna PCV o powierzchni powyżej 1,5 m2 - 39 szt. - okna PCV o powierzchni do 1 m2 - 33 szt. - montaż nawietrzaków higrosterowanych - wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych - wykonanie robót naprawczych związanych z wymianą okien (naprawa tynków, uzupełnienie malowania itp.) c) Ocieplenie dachu - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - izolacja cieplna z płyt styropianowych z papą przyklejonych do istniejącego pokrycia plus pokrycie papą termozgrzewalną - ok. 210 m2 - rozebranie drewnianych podłóg, usunięcie zasypki - ok. 650 m2 - wykonanie izolacji z folii, wełny mineralnej gr. 15 cm oraz podłogi z płyt OSB gr. 22 mm - ok. 650 m2 d) Wywóz gruzu na wysypisko. 2) Roboty sanitarne - uzupełnienie izolacji termicznej przewodów - montaż zaworów regulacyjnych grzejnikowych - montaż automatów odpowietrzających na pionach - regulacja i płukanie instalacji c.o. 3) Roboty elektryczne - demontaż starej instalacji odgromowej, - montaż nowej instalacji odgromowej z pręta DFeZn dn 8 mm, - wykonanie pomiarów i dokumentacji powykonawczej całość robót elektrycznych wykonać wg załączonego przedmiaru robót Szczegółowy zakres prac należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym opracowanym przez Biuro Architektoniczne IDEA 84-300 Lębork, ul.Gdańska 104-105/14, Przedmiary stanowią materiał pomocniczy. W celu prawidłowej wyceny robót Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej obiektu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1/ Wypełniony formularz oferty zawierający oferowaną cenę wraz z oświadczeniami. 2/ Dowód wniesienia wadium w wysokości i formie akceptowalnej przez Zamawiającego - do oferty dołączony oryginał gwarancji wadialnej lub kopia dowodu wpłaty poświadczona za zgodność przez Wykonawcę. 3/ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, o ile nie wynika ono z innych załączonych do oferty dokumentów. 4/Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych 5/ Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp 6/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8/ Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 10/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dotyczy podmiotu zbiorowego), wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 11/ Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót termoizolacyjnych elewacji o łącznej powierzchni minimum 4000 m2, krycie dachów o powierzchni minimum 1000 m2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót. 12/ Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 11) zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w ww. wykazie. 13/ Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają normom dopuszczającym do stosowania w budownictwie: aprobaty techniczne - w pełnej wersji na okna i drzwi oraz atesty higieniczne i certyfikaty na elementy oferowanej stolarki (profile, okucia, szyby); 14/ Wykaz osób (kadry technicznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - kierownik budowy i kierownicy robót. 15/ Kserokopie uprawnień budowlanych i ważne zaświadczenia przynależności do Izby Budowlanej osób wskazanych w pkt 14). 16/ Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000,00 zł. 17/ Oświadczenie o udzieleniu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata. 18/ Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 19/ Formularz cenowy zawierający ceny wszystkich elementów robót, usług i dostaw związanych z realizacją zadania i wynikających ze specyfiki zamówienia, jak również obowiązujący podatek VAT. 20/ Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o KNR; w przypadku braku odpowiednich pozycji kosztorysowych w KNR należy zastosować inne pozycje kalkulacyjne. 21/ Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania z wyszczególnieniem elementów jak w formularzu cenowym. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: patrz pkt. II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 14000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu : 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót termoizolacyjnych elewacji o łącznej powierzchni minimum 4000 m2, krycie dachów o powierzchni minimum 1000 m2 , wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót. - przedstawią dokumenty dotyczące jakości oferowanych okien PCV: * zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają normom dopuszczającym do stosowania w budownictwie: aprobaty techniczne - w pełnej wersji na okna i drzwi oraz atesty higieniczne i certyfikaty na elementy oferowanej stolarki (profile, okucia, szyby); - udzielą rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata; - ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000,00 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wymaganych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Wypełniony formularz oferty zawierający oferowaną cenę wraz z oświadczeniami. 2/ Dowód wniesienia wadium w wysokości i formie akceptowalnej przez Zamawiającego - do oferty dołączony oryginał gwarancji wadialnej lub kopia dowodu wpłaty poświadczona za zgodność przez Wykonawcę. 3/ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, o ile nie wynika ono z innych załączonych do oferty dokumentów. 4/Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych 5/ Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp 6/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8/ Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 10/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dotyczy podmiotu zbiorowego), wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 11/ Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót termoizolacyjnych elewacji o łącznej powierzchni minimum 4000 m2, krycie dachów o powierzchni minimum 1000 m2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót. 12/ Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 11) zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w ww. wykazie. 13/ Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają normom dopuszczającym do stosowania w budownictwie: aprobaty techniczne - w pełnej wersji na okna i drzwi oraz atesty higieniczne i certyfikaty na elementy oferowanej stolarki (profile, okucia, szyby); 14/ Wykaz osób (kadry technicznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - kierownik budowy i kierownicy robót. 15/ Kserokopie uprawnień budowlanych i ważne zaświadczenia przynależności do Izby Budowlanej osób wskazanych w pkt 14). 16/ Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000,00 zł. 17/ Oświadczenie o udzieleniu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata. 18/ Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 19/ Formularz cenowy zawierający ceny wszystkich elementów robót, usług i dostaw związanych z realizacją zadania i wynikających ze specyfiki zamówienia, jak również obowiązujący podatek VAT. 20/ Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o KNR; w przypadku braku odpowiednich pozycji kosztorysowych w KNR należy zastosować inne pozycje kalkulacyjne. 21/ Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania z wyszczególnieniem elementów jak w formularzu cenowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl. Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 11:15, Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku ul.Banacha 12 pokój nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.