eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narol › Przebudowa i remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Narol

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-17

Narol: Przebudowa i remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Narol
Numer ogłoszenia: 220897 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183915 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Narol, ul. Bohaterów Września 1939 roku 38, 37-610 Narol, woj. podkarpackie, tel. 016 6317020, faks 016 6317020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Narol.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa oraz remont istniejących dróg leśnych, które ze względów organizacyjnych podzielono na 5 części: Część I: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Gorajec w km 3+000 - 4+550, nr inw. 242/129. Część II: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Huta Różaniecka nr inw. 242/151w km 0+000 - 4+100. Część III: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Jezioro DL/09/02 w km 0+000- 1+350. Część IV: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Huta Różaniecka DL/07/17 w km 0+000- 2+850. Część V: Remont drogi leśnej w Leśnictwie Złomy nr inw. 220/599 w km 0+000 - 5+704 Część I: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Gorajec w km 3+000 - 4+550. OPIS TECHNICZNY 1. PODSTAWA OPRACOWANIA a). Plan sytuacyjny w skali 1 : 1000 b). Pomiary w terenie 2. LOKALIZACJA Odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy Narol. Ukształtowanie terenu ma charakter równinny. Początek projektowanego odcinka w km 3+000.0. Koniec odcinka w km 4+550.0. 3. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Projektowany odcinek drogi położony jest w terenie płaskim. Na odcinku drogi od km 3+000 do 4+550 istniejąca nawierzchnia tłuczniowa w złym stanie technicznym o szerokości 3.0 m. Występują pobocza o szerokości od 1.0 do 1.5 m. 4. OPIS PRAC PROJEKTOWYCH 4.1. Charakterystyka techniczna - klasa techniczna drogi - D - prędkość projektowa - 50 km/h - ruch średni KR1 - obciążenie 80 kN/oś - szerokość jezdni 3,0 m dla drogi - szerokość poboczy od 1.0 do 1.5 m 4.2. Trasa Początek trasy drogi przyjęto w km 3+000, koniec trasy drogi w km 4+550. Punkty główne trasy zostały zastabilizowane w terenie za pomocą palików drewnianych i dowiązane do elementów stałych w terenie.. 4.3. Przekrój podłużny Na odcinku w km 3+000,0 - 4+550,0 niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego terenu. 4.4. Przekrój normalny Spadek poprzeczny jezdni drogi i zjazdów wynosi 2,0 %. 4.5. Nawierzchnia Przewiduje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni drogi w km 3+000 - 4+550: > 3.0 cm - profilowanie istniejącej nawierzchni, > 5.0 cm - warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej, zjazdów oraz mijanek: > podbudowa grubości 20 cm, > 5.0 cm - warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej, 4.6. Zjazdy Km 3+100 str P i L Km 3+450 str P Km 3+600 str P i L Km 3+800 str P i L Km 3+920 str P 4.7. Zjazdy bez rur Km 4+100 str P i L Km 4+250 str L i P 4.8. Mijanki Km 3+200 str P Km 3+550 str P Km 3+800 str L Km 4+200 str P 4.9. Pobocza Pobocza ziemne szerokości 1.0 do 1.5 m o spadku minimalnym w wysokości 6,0%. 5.0. Przepusty Km 3+192 uszczelnienie przepustu O 125 Km 3+287 dobudowa murków czołowych przepustu O 80 Km 3+400 do przebudowy na O 80 Km 3+500 dobudowa murków czołowych przepustu O 80 + uszczelnienie Km 3+883 dobudowa murków czołowych przepustu O 80 + uszczelnienie Km 3+730 dobudowa murków czołowych przepustu O 80 + uszczelnienie Km 3+620 dobudowa murków czołowych przepustu O 80 + uszczelnienie Km 4+540 przepust do uszczelnienia + murki czołowe O 60 Miejsce realizacji: odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy Narol, obr. ewid. Gorajec, Płazów na dz. ew. nr: 540, 2235, 2229. Część II: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Huta Różaniecka nr inw. 242/151 w km 0+000 - 4+100. OPIS TECHNICZNY 1. PODSTAWA OPRACOWANIA 1.1 Umowa pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą 1.2 Dz. U. nr 43 (Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej) 1.3 Plan sytuacyjny w skali 1 : 1 000 1.4 Warunki techniczne 1.5 Pomiary w terenie 2. LOKALIZACJA Przewidziana przebudowa drogi znajduje się na terenie gminy Narol, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie w miejscowości Huta Różaniecka. Administratorem drogi jest Nadleśnictwo Narol. Lokalizację projektowanego odcinka przyjęto zgodnie z porozumieniami zawartymi pomiędzy Nadleśnictwem Narol a autorem opracowania. Zakres przebudowy drogi leśnej przyjęto do opracowania wg poniższej lokalizacji: - odcinek PPO km 0+000 krawędź drogi powiatowej, - KPO km 4+100 skrzyżowanie z drogą gminną. 3. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO 3.1 Parametry techniczne stanu istniejącego - klasa techniczna L, Vp = 50 km/h - szerokość jezdni droga 3,0 m - obciążenie 80 kN/oś - szerokość poboczy od 0.5 do 1,5m - nawierzchnia drogi w km 0+000 - 4+100 istniejąca nawierzchnia, powierzchniowe utrwalenie - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych 3.2. Trasa Projektowana droga położona jest w terenie pagórkowatym. Pas drogowy obejmują grunty będące własnością Nadleśnictwa Narol. Zagospodarowanie terenu stanowią tereny leśne. 3.3 Nawierzchnia Odcinek w km 0+000 - 4+100 istniejący odcinek drogi leśnej posiada podbudowę z kamienia. Droga jest w złym stanie technicznym, posiada liczne wyboje i koleiny. 3.4 Pobocza Na omawianych odcinkach znajdują się pobocza ziemne o szerokości od 0.5 do 1.5 m. Pobocza są nieregularne i zawyżone. 3.5 Odwodnienie i urządzenia infrastruktury technicznej. Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów przy drodze leśnej. Rowy są zamulone i wymagają pogłębienia i odmulenia. 3.6 Zjazdy Na omawianym odcinku występują zjazdy do lasu o nawierzchni tłuczniowej. Zjazdy nie posiadają części przelotowe z rur i wymagają przebudowy. Zjazdy zlokalizowane są po obu stronach drogi. 4. OPIS PRAC PROJEKTOWYCH 4.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna L, Vp = 50 km/h, teren niezabudowany - kategoria ruchu KR 1 - 2 - teren pagórkowaty - przekrój poprzeczny szlakowy - szerokość jezdni 3,0 m - szerokość pobocza ziemnego 1.5 m, - projektowana nawierzchni - powierzchniowe utrwalenie - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych 4.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - odcinek PPO 0+000 krawędź drogi powiatowej - KPO 4 +100 skrzyżowanie z drogą gminną. Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi leśnej stanowiącej własność Nadleśnictwa Narol. 4.3. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając profilowanie poprzeczne oraz projektowane wzmocnienie. Spadki podłużne i poprzeczne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. 4.4. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.4 m, pochylenie skarp od 1 : 1 do 1 : 5. 4.5. Projektowana nawierzchnia w km 0+000 - 4 + 100 > wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia grubości 10 cm po zagęszczeniu, > wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia grubości 10 cm po zagęszczeniu, > wykonanie 2x powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami, Miejsce realizacji: odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy Narol, obr. ewid. Ruda Różaniecka, Huta Różaniecka na dz. ew. nr.: 3271/1, 3262, 3245, 3309, 2311, 2303, 2283. Część III: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Jezioro DL/09/02 w km 0+000 - 1+350. OPIS TECHNICZNY 1. PODSTAWA OPRACOWANIA 1.1 Umowa pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą 1.2 Dz. U. nr 43 (Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej) 1.3 Plan sytuacyjny w skali 1 : 1 000 1.4 Warunki techniczne 1.5 Pomiary w terenie 2. LOKALIZACJA Przewidziana przebudowa drogi znajduje się na terenie gminy Narol, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie w miejscowości Ruda Różaniecka. Administratorem drogi jest Nadleśnictwo Narol. Lokalizację projektowanego odcinka przyjęto zgodnie z porozumieniami zawartymi pomiędzy Nadleśnictwem Narol a autorem opracowania. Zakres przebudowy drogi leśnej przyjęto do opracowania wg poniższej lokalizacji: - odcinek PPO km 0+000 krawędź drogi gminnej, - KPO km 1+350 granica leśnictw - Jezioro i Huta Różaniecka. 3. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO 3.1 Parametry techniczne stanu istniejącego - klasa techniczna L, Vp = 50 km/h - szerokość jezdni droga 3,0 m - obciążenie 80 kN/oś - szerokość poboczy od 0.5 do 1,5m - nawierzchnia drogi w km 0+000 - 1+350 istniejąca nawierzchnia tłuczniowa w bardzo złym stanie technicznym, - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych 3.2. Trasa Projektowana droga położona jest w terenie pagórkowatym. Pas drogowy obejmuje grunty będące własnością Nadleśnictwa Narol. Zagospodarowanie terenu stanowią tereny leśne. 3.3 Nawierzchnia Odcinek w km 0+000 - 1+350 istniejący odcinek drogi leśnej posiada podbudowę z kamienia. Droga jest w złym stanie technicznym, posiada liczne wyboje i koleiny. 3.4 Pobocza Na omawianych odcinkach znajdują się pobocza ziemne o szerokości od 0.5 do 1.5 m. Pobocza są nieregularne i zawyżone. 3.5 Odwodnienie i urządzenia infrastruktury technicznej. Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów przy drodze leśnej. Rowy są zamulone i wymagają pogłębienia i odmulenia. 3.6 Zjazdy Na omawianym odcinku występują zjazdy do lasu o nawierzchni gruntowej. Zjazdy posiadają części przelotowe z rur i wymagają przebudowy. Zjazdy zlokalizowane są po obu stronach drogi. 4. OPIS PRAC PROJEKTOWYCH 4.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna L, Vp = 50 km/h, teren niezabudowany - kategoria ruchu KR 1 - 2 - teren pagórkowaty - przekrój poprzeczny szlakowy - szerokość jezdni 3,0 m - szerokość pobocza ziemnego 1.5 m, - projektowana nawierzchnia tłuczniowa - 2x powierzchniowe utrwalenie - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych 4.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - odcinek PPO 0+000 krawędź drogi gminnej - KPO 1 +350 granica leśnictw Jezioro i Huta Różaniecka. Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi leśnej stanowiącej własność Nadleśnictwa Narol. 4.3. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając profilowanie poprzeczne oraz projektowane wzmocnienie. Spadki podłużne i poprzeczne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. 4.4. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.4 m, pochylenie skarp od 1 : 1 do 1 : 5. 4.5. Projektowana nawierzchnia w km 0+000 - 1 + 350 > wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia grubości 20 cm po zagęszczeniu, > wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia grubości 10 cm po zagęszczeniu, > wykonanie 2x powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami, Miejsce realizacji: odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy Narol, obr. ewid. Ruda Różaniecka, na dz. ew. nr.: 3272/8, 3265, 3247. Część IV: Przebudowa drogi leśnej w Huta Różaniecka DL/07/17 w km 0+000 - 2+850. OPIS TECHNICZNY 1. PODSTAWA OPRACOWANIA 1.1 Umowa pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą 1.2 Dz. U. nr 43 (Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej) 1.3 Plan sytuacyjny w skali 1 : 1 000 1.4 Warunki techniczne 1.5 Pomiary w terenie 2. LOKALIZACJA Przewidziana przebudowa drogi znajduje się na terenie gminy Narol, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie w miejscowości Huta Różaniecka. Administratorem drogi jest Nadleśnictwo Narol. Lokalizację projektowanego odcinka przyjęto zgodnie z porozumieniami zawartymi pomiędzy Nadleśnictwem Narol a autorem opracowania. Zakres przebudowy drogi leśnej przyjęto do opracowania wg poniższej lokalizacji: - odcinek PPO km 0+000 granica leśnictw Jezioro i Huta Różaniecka, - KPO km 2+850 skrzyżowanie z drogą powiatową. 3. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO 3.1 Parametry techniczne stanu istniejącego - klasa techniczna L, Vp = 50 km/h - szerokość jezdni droga 3,0 m - obciążenie 80 kN/oś - szerokość poboczy od 0.5 do 1,5m - nawierzchnia drogi w km 0+000 - 2+850 istniejąca nawierzchnia tłuczniowa, - odwodnienie drogi systemem rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych 3.2. Trasa Projektowana droga położona jest w terenie pagórkowatym. Pas drogowy obejmuje grunty będące własnością Nadleśnictwa Narol. Zagospodarowanie terenu stanowią tereny leśne. 3.3 Nawierzchnia Odcinek w km 0+000 - 2+850 istniejący odcinek drogi leśnej posiada podbudowę z kamienia. Droga jest w złym stanie technicznym, posiada liczne wyboje i koleiny. 3.4 Pobocza Na omawianych odcinkach znajdują się pobocza ziemne o szerokości od 0.5 do 1.5 m. Pobocza są nieregularne i zawyżone. 3.5 Odwodnienie i urządzenia infrastruktury technicznej. Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów przy drodze leśnej. Rowy są zamulone i wymagają pogłębienia i odmulenia. 3.6 Zjazdy Na omawianym odcinku występują zjazdy do lasu o nawierzchni tłuczniowej. Zjazdy nie posiadają części przelotowe z rur i wymagają przebudowy. Zjazdy zlokalizowane są po obu stronach drogi. 4. OPIS PRAC PROJEKTOWYCH 4.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna L, Vp = 50 km/h, teren niezabudowany - kategoria ruchu KR 1 - 2 - teren pagórkowaty - przekrój poprzeczny szlakowy - szerokość jezdni 3,0 m - szerokość pobocza ziemnego 1.5 m, - projektowana nawierzchnia - 2x powierzchniowe utrwalenie - podbudowa z tłucznia grubości 15 + 10 cm, - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych 4.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - odcinek PPO 0+000 granica leśnictw Jezioro i Huta Różaniecka - KPO 2 +850 skrzyżowanie z drogą powiatową. Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi leśnej stanowiącej własność Nadleśnictwa Narol. 4.3. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając profilowanie poprzeczne oraz projektowane wzmocnienie. Spadki podłużne i poprzeczne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. 4.4. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.4 m, pochylenie skarp od 1 : 1 do 1 : 5. 4.5. Projektowana nawierzchnia w km 0+000 - 2 +850 > wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia grubości 15 cm po zagęszczeniu, > wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia grubości 10 cm po zagęszczeniu, > wykonanie 2x powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami, Miejsce realizacji: odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy Narol, obr. ewid. Ruda Różaniecka, Huta Różaniecka na dz. ew. nr.: 2313, 2320, 2305, 2306, 2325, 3247. Część V: Remont drogi leśnej w Leśnictwie Złomy nr inw. 220/599 w km 0+000 - 5+704. OPIS TECHNICZNY 1. PODSTAWA OPRACOWANIA 1.1 Umowa pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą 1.2 Dz. U. nr 43 (Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej) 1.3 Plan sytuacyjny w skali 1 : 1 000 1.4 Warunki techniczne 1.5 Pomiary w terenie 2. LOKALIZACJA Przewidziana przebudowa drogi znajduje się na terenie gminy Narol i Horyniec, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie w miejscowości Huta Złomy - Dworek Liptaja. Administratorem drogi jest Nadleśnictwo Narol. Lokalizację projektowanego odcinka przyjęto zgodnie z porozumieniami zawartymi pomiędzy Nadleśnictwem Narol a autorem opracowania. Zakres przebudowy drogi leśnej przyjęto do opracowania wg poniższej lokalizacji: - odcinek PPO km 0+000 krawędź drogi gminnej, - KPO km 5+704 skrzyżowanie z drogą powiatową. 3. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO 3.1 Parametry techniczne stanu istniejącego - klasa techniczna L, Vp = 50 km/h - szerokość jezdni droga 3,5 m - obciążenie 80 kN/oś - szerokość poboczy od 0.5 do 1,5m - nawierzchnia drogi w km 0+000 - 5+704 istniejąca nawierzchnia powierzchniowe utrwalenie, - odwodnienie drogi systemem rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych 3.2. Trasa Projektowana droga położona jest w terenie pagórkowatym. Pas drogowy obejmuje grunty będące własnością Nadleśnictwa Narol. Zagospodarowanie terenu stanowią tereny leśne. 3.3 Nawierzchnia Odcinek w km 0+000 - 5+704 istniejący odcinek drogi leśnej posiada podbudowę z kamienia. Droga jest w złym stanie technicznym, posiada liczne wyboje i koleiny. 3.4 Pobocza Na omawianych odcinkach znajdują się pobocza ziemne o szerokości od 0.5 do 1.5 m. Pobocza są nieregularne i zawyżone. 3.5 Odwodnienie i urządzenia infrastruktury technicznej. Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów przy drodze leśnej. Rowy są zamulone i wymagają pogłębienia i odmulenia. 3.6 Zjazdy Na omawianym odcinku występują zjazdy do lasu o nawierzchni tłuczniowej. Zjazdy nie posiadają części przelotowe z rur i wymagają przebudowy. Zjazdy zlokalizowane są po obu stronach drogi. 3.7 Skrzyżowania - odcinek km 0+000 skrzyżowanie z drogą gminną - w km 5+704 skrzyżowanie z drogą powiatową 3.8 Oznakowanie i urządzenia zabezpieczające Odcinek objęty opracowaniem nie posiada oznakowania pionowego. 4. OPIS PRAC PROJEKTOWYCH 4.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna L, Vp = 50 km/h, teren niezabudowany - kategoria ruchu KR 1 - 2 - teren pagórkowaty - przekrój poprzeczny szlakowy - szerokość jezdni 3,5 m - szerokość pobocza ziemnego 1.5 m, - projektowana nawierzchnia - powierzchniowe utrwalenie - remont ubytków w istniejącej nawierzchni - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych 4.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - odcinek PPO 0+000 krawędź drogi gminnej - KPO 5+704 skrzyżowanie z drogą powiatową. Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi leśnej stanowiącej własność Nadleśnictwa Narol. 4.3. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając profilowanie poprzeczne oraz projektowane wzmocnienie. Spadki podłużne i poprzeczne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. 4.4. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.4 m, pochylenie skarp od 1 : 1 do 1 : 5. 4.5. Projektowana nawierzchnia w km 0+000 -5 +704 > remont istniejącej nawierzchni emulsją i grysami, > wykonanie 2x powierzchniowego utrwalenia. Miejsce realizacji: odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy Narol i Horyniec Zdrój. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie budowlanym (zał. nr 6) oraz Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) na okres co najmniej 24 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania końcowego protokołu odbioru robót, na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Gorajec w km 3 + 000 - 4 + 550 nr inw. 242/129

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budowa Dróg i Mostów Marcin Babiś, Świeboda 28, 37-560 Pruchnik, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 361903,7 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 397730,83

  • Oferta z najniższą ceną: 397730,83 / Oferta z najwyższą ceną: 467726,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Huta Różaniecka nr inw. 242/151 w km 0 + 000 - 4 + 100

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budowa Dróg i Mostów Marcin Babiś, Świebodna 28, 37-560 Pruchnik, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 938182,8 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 966380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 966380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1195027,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Jezioro DL/09/02 w km 0 + 000 - 1 + 350

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przessiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o, ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 351728,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 391171,91

  • Oferta z najniższą ceną: 391171,91 / Oferta z najwyższą ceną: 465611,2

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Przebudowa drogi leśnej w Lesnictwie Huta Różaniecka DL/07/17 w km 0 + 000 - 2 + 850

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z.o.o, ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 912128,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 742189,18

  • Oferta z najniższą ceną: 742189,18 / Oferta z najwyższą ceną: 912128,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Remont drogi leśnej w Leśnictwie Złomy nr inw. 22/599 w km 0 + 000 - 5 + 704

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budowa Dróg i Mostów Marcin Babiś, Świebodna 28, 37-560 Pruchnik, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113679,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78529,35

  • Oferta z najniższą ceną: 78529,35 / Oferta z najwyższą ceną: 115099,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.