Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Ruda Pilczycka: Zakup i dostawa urządzenia do odśnieżania
Numer ogłoszenia: 220890 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, 57, 26-234 Ruda Pilczycka, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3912112, fax 0-41 3912100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzenia do odśnieżania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa urządzenia do odśnieżania. Odśnieżarka samobieżna z silnikiem spalinowym, na podwoziu gąsienicowym przystosowana do pracy na dużych powierzchniach. Wyposażona w ząbkowane ostrza wirnika, regulowany kanał wyrzutowy, napęd jezdny, blokadę dźwigni do obsługi jedną ręką, oświetlenie robocze. Parametr wymagany Szerokość odśnieżania Min. 70 cm Max. odległość wyrzutu Min. 10 m Regulacja wieży wyrzutu Ręczna Oświetlenie robocze Tak Układ jezdny Gąsienice Przeniesienie napędu 6 biegów przód + 2 biegi tył -lub hydrostatyczny Silnik 4 -suwowy Moc silnika 8 KM - lub więcej Rozruch Ręczny Masa sucha Max. 120 kg Wykonawca zapewni przeszkolenie personelu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.15.31 - Pojazdy swobodnie sterowane Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.53.10 - Pojazdy swobodnie sterowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w części I niniejszej specyfikacji może ubiegać się wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówieniach publicznych. 5. Urządzenie winno posiadać oryginalne opakowania producentów. 6. Na zaoferowane urządzenie wymagany termin płatności wynosi 30 dni od dnia otrzymania faktury. 7. Spełnia wszystkie inne wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od Wykonawcy. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów: a) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik do SIWZ); b) Oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust.4 ustawy dotyczące podwykonawców (załącznik do SIWZ); c) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mają stwierdzać aktualny stan prawny wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. W przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna obowiązuje załączenie umowy spółki oraz wpisu do rejestru działalności gospodarczej każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP g) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, na łączną kwotę, co najmniej 50 000,00zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. 2. Inne wymagane dokumenty stanowiące ofertę. a) Wypełniony formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ). b) Prawidłowo wypełniony formularz cenowy sporządzony wg wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ). c) Deklarację zgodności potwierdzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymienione w rozdziale V, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie kserokopii musi być dokonane na każdej stronie kserokopii w przypadku dokumentów wielostronicowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkonskie.bip.ornak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W RUDZIE PILCZYCKIEJ Ruda Pilczycka 57 26-234 Ruda Pilczycka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 14:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W RUDZIE PILCZYCKIEJ Ruda Pilczycka 57 26-234 Ruda Pilczycka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.