Ogłoszenie z dnia 2007-04-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piła: elewacja - Słowackiego 12-14-16 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, do kontaktów: Magdalena Haase telefon (067) 351 48 88 wew.22, Jarosław Bukowski (067) 351 48 88 wew. 33, Al. Powstańców Wlkp. 164, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3514777, fax 067 3514804, e-mail: mzgm.pila@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): mzgm.pila@interia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: elewacja - Słowackiego 12-14-16. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Piła, województwo wielkopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Docieplenie elewacji z usunięciem azbestu w budynku mieszkalnym przy ul. Słowackiego 12-14-16 w Pile. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca składa oświadczenie o wykonaniu przez firmę lub zakład posiadający Decyzję Starostwa (zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi dla wytwórców odpadów nie prowadzących instalacji) rozbiórki, zabezpieczenia, transportu i utylizacji płyt azbestowo-cementowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest(Dz.U.Nr 71 poz. 649). Do powyższego oświadczenia stanowiącego zał. nr 5 do specyfikacji wykonawca dołącza odpowiednią Decyzję Starosty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych kwotę 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj.60 dni od upływu terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa dnia 21.05.2007r godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium ww.forma lub formy wadium muszą zostać załączone do oferty; w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Pocztowy S.A. nr 64 1320 1351 2211 3979 2000 0001 z adnotacją: wadium - /docieplenie elewacji Słowackiego 12-14-16 w Pile - znak sprawy 16/2007/. 4. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać zobowiązanie zgodnie z art.46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium przekazując dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu musi spełniać następujące warunki: a. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. dysponować potencjałem technicznym oraz przynajmniej 15 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, 4 osobami w zawodzie malarz, 6 osobami w zawodzie murarz-tynkarzy i 4 osobami - pomocnikami, c. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum 1 zamówienia podobnego do przedmiotu niniejszego postępowania, d. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, e. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa oświadczenie potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy - załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych w niniejszej specyfikacji zgodnie z art. 22 i 24 ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. nr 87 poz.605) składa w formie oryginałów albo kserokopii (czytelnych) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej stronie) następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narządzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, d. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, e. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego (Dz.U.03.207.2016 z poźn. zamianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.95.8.38 z późn. zamianami) wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów i techników budownictwa. f. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych (licząc wstecz od dnia otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (zał. nr 3 do specyfikacji) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum) każdy z członków konsorcjum składa dokumenty wymienione w rozdziale VI specyfikacji pkt 2 a-b, natomiast pozostałe dokumenty składa przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu od udziału w postępowaniu mogą złożyć samodzielnie wykonawcy (zgodnie z obowiązującymi ich zasadami reprezentacji) lub może je złożyć w imieniu każdego z członków konsorcjum upoważniony do tego pełnomocnik. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt a,b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty są składane w formie oryginału, odpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosowanie do obowiązujących przepisów. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa pkt VI a,b zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane od Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej muszą być wystawione w terminach ważności dokumentów określonych odpowiednio w pkt VI a-b. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż podane wyżej, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.pila.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 10:15, Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164 - sala konferencyjna pokój nr 2.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery - kurs prawa jazdy
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - Lokalizacja II (powtórzony II)
- Efektywny rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury ZIT MOF Piły - Zagospodarowanie terenu przy Rynku Koszyckim na osiedlu Zielona Dolina w Pile - roboty budowlane
- BIELIZNA I ODZIEŻ CHIRURGICZNA WIELOKROTNEGO UŻYTKU
- Zakup materiałów na potrzeby realizacji eksperymentów demonstracyjnych z biologii, fizyki i chemii
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu: Akcja edukacja - podniesienie wiedzy i kompetencji uczniów szkół podstawowych ZIT MOF Piły z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Modernizacja parteru oraz schodów wejściowych budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Dużej Cerkwicy
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





