Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Łódź: znak sprawy 9 - 2007- na wykonanie konserwacji i napraw przy użyciu przez Wykonawcę własnego materiału i sprzętu w nieruchomościach stanowiących własność gminną lub osób fizycznych, a zarządzanych przez AN Łódź - Polesie KOZINY
Numer ogłoszenia: 220799 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Koziny", ul. Wapienna 15, 91-087 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 2537000, 2537012, fax (042) 2537005.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koziny-lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: znak sprawy 9 - 2007- na wykonanie konserwacji i napraw przy użyciu przez Wykonawcę własnego materiału i sprzętu w nieruchomościach stanowiących własność gminną lub osób fizycznych, a zarządzanych przez AN Łódź - Polesie KOZINY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na wykonanie konserwacji i napraw przy użyciu przez Wykonawcę własnego materiału i sprzętu w nieruchomościach stanowiących własność gminną lub osób fizycznych, a zarządzanych przez AN Łódź - Polesie KOZINY
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Oryginalny kod CPV: 74.23.15.00 - Usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.50.00 - Usługi budowlane Oryginalny kod CPV: 74.26.00.00 - Usługi związane z budownictwem Kod CPV wg słownika 2008: 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność gospodarczą obejmującą zakresem przedmiotowe zamówienie 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca, musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. wykonywanie usług konserwacyjnych lub usług konserwacyjno-remontowych z trzech branż z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów stwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych, do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1-Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - złożone na druku załącznik nr 2 SIWZ b) Podpisane oświadczenie Wykonawcy ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 -Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - złożone na druku załącznik nr 3 SIWZ c) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Z wykazu musi wynikać, iż wykonawca wykonał, co najmniej 1 zamówienie z wykonywania usług konserwacyjnych lub usług konserwacyjno-remontowych z trzech branż. b) Dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w ww. wykazie zostały wykonane należycie np. referencje
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koziny-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Koziny ul.Wapienna 15 pok 7 sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Koziny ul.Wapienna 15 pok 7 sekretariat Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa chodnika w ciągu Szosy Uniejowskiej - DW 473 w mieście Szadek- w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa bieżni lekkoatletycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Koluszkach
- DZP.26.140.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej nad wykonaniem robót budowlanych związanych z remontem/budową/ przebudową dróg na terenie miasta Łodzi
- Rozszczelnienie powierzchni, zazielenienie podwórka przy ul. Traugutta 8", realiz. w ramach Projektu "RE-PUBLIC SPACES" na nieruch. w Łodzi przy ul.Traugutta 8, dz. Nr 48 obręb S-8
- Dostawa wyposażenia informatycznego do Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia multimedialnego wspierającego prowadzenie lekcji edukacyjnych w podziemiach Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu".
- Konserwacja wraz z digitalizacją i fumigacją cennych materiałów bibliotecznych (dóbr kultury NBP) ze zbiorów Centralnej Biblioteki NBP
- Administrowanie nieruchomościami będącymi w zarządzie Gminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Świadczenie usług elektrycznych na nieruchomościach Gminy Miasta Ełku oraz pełnienie dyżurów telefonicznych
- Przeglądy, serwis, konserwacja wraz z bieżącą naprawą instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych w Muzeum Emigracji w Gdyni
- Wykonanie regulacji okien wraz z naprawą parapetów w Oddziale ZUS Kielce przy ul. Kolberga 2a oraz w Inspektoracie ZUS Starachowice, przy ul. Radomskiej 31a
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.