eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin › OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWY KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI RUSINOWICE DLA ULIC ZIELONEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKAMI ,JOANNY PIECUCH ,KOLONIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Koszęcin: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWY KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI RUSINOWICE DLA ULIC ZIELONEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKAMI ,JOANNY PIECUCH ,KOLONIA
Numer ogłoszenia: 220698 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Koszęcin , ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 0-34 3576100 w. 120, faks 0-34 3576108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWY KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI RUSINOWICE DLA ULIC ZIELONEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKAMI ,JOANNY PIECUCH ,KOLONIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano -wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej/grawitacyjnej, tłocznej, przepompowni ,zasilania przepompowni z oświetleniem przepompowni/na aktualnych podkładach geodezyjnych z podziałem na etapy Etap I Obejmuje ulice Joanny Piecuch z ulicą Kolonia Etap II Obejmuje ulice Zielona wraz z łącznikami obejmujących: 1.Projekt kanalizacji grawitacyjnej z przyłączami Etap I i II. 2Projekt rurociągu tłocznego. Etap I 3.Projekt przepompowni Etap I 4 Projekt zasilania przepompowni z oświetleniem przepompowni Etap I 5.Wykonanie badan geotechnicznych dla rurociągów i przepompowni Etap I i II 6.Uzyskanie warunków technicznych dla przyłącza energetycznego przepompowni Etap I 7 Przygotowanie niezbędnych materiałów celem decyzji o warunkach lokalizacji inwestycji celu publicznego Etap I i II 8 przygotowanie niezbędnych materiałów celem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji Etap I i II 9.Opracowanie operatu wodno prawnego celem uzyskania pozwolenia wodno prawnego ,jeśli zajdzie taka potrzeba Etap I i II 10.Opracowanie raportu oddziaływana na środowisko ,jeśli zajdzie taka potrzeba Etap I i II 11.Opracowanieinformacji dot. Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Etap I i II 12 Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Etap I i II 13.Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich/w przedmiarach i kosztorysach należy wyodrębnić sieci, przyłącza, przepompownie w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym przy czym dla ulicy Zielonej wraz z łącznikami należy dla kanału grawitacyjnego i przyłączy przedmiar i kosztorys inwestorski opracować jako etap 2 14.Uzyskanie niezbędnych uzgodnień z instytucjami opiniodawczymi wraz z uzyskaniem pisemnej zgody właścicieli działek oraz władających nieruchomościami gruntowymi ,na których będzie prowadzona inwestycja z wskazaniem w uzgodnieniu lokalizacji budowanego obiektu/sieci ,przyłącza ,przepompowni itp./ 15.W projektem obejmującym ulice Zielona z przyległymi objąć odprowadzenie ścieków z Ośrodka Rehabilitacyjnego w Rusinowicach. 15.Przygotowanie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i opracowaniami niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę Opracowanie należy wykonać : 1 Projekty budowlano wykonawcze 4 egz wersja papierowa 1 egz wersja elektroniczna 2.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 2 egz. wersja papierowa 1 egz wersja elektroniczna 3.Badania geotechniczne 2 egz. wersja papierowa 1 egz wersja elektroniczna 4.Kosztorysy i przedmiary 4 egz wersja papierowa 1 egz wersja elektroniczna 5.Opracowanie informacji dot Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 4 egz wersja papierowa 1 egz wersja elektroniczna 6 Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko oraz opracowanie operatu wodno prawnego o ile zajdzie taka konieczność 4 egz wersja papierowa 1 egz wersja elektroniczna.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego o których mowa w art.67 ust 1 pkt. 6 polegających na wykonaniu dodatkowego zakresu polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 1000,00zł Dopuszczalne formy wadium: -Pieniądz. -Poręczenia bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. -Gwarancje bankowe. -Gwarancje ubezpieczeniowe. -Poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Informacje dodatkowe o wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelew na rachunek zamawiającego, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 2) Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek wykonawcy wskazany na piśmie, a wniesionego w innej formie w kancelarii Zamawiającego. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek Urzędu Gminy w Koszęcinie w terminie wcześniejszym, tak by przed godz. 10:00 dnia17.06.2013r. oferta była zabezpieczona wadium: BS KOSZĘCIN 84 82880004 2000 0000 0013 0010 Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy. Wyżej wymienione gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Bankowe i winny zawierać niżej wymienione elementy: - nazwę dającego zlecenie i adres jego siedziby, - kwota wadium, która ma być zabezpieczona gwarancją, - zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne, doręczone przez zamawiającego żądanie zapłaty, - warunki utraty wadium - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 5 ustawy), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. - okres obowiązywania, - warunki wygaśnięcia, Okres gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, należy złożyć w siedzibie zamawiającego - w kasie przed terminem składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał minimum 1 robotę projektową z zakresu sieci wodno-kanalizacyjnych wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, o wartości minimum 50 000 zł brutto z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona -np. referencje.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, ze dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci kanalizacyjnych zgodnie z wymogami prawa polskiego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. b) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli wykonawca posiada taki wpis. c) dowód wpłaty wadium Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym pkt 1.6 ppkt 6,7,8, W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na Spółkę, jak i każdego ze Wspólników. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 1. 6 ppkt 1, 6, 7, 8, ) w punkcie 1.8 ppkt b., Oświadczenie Wykonawcy o zakresie robót do wykonania przez Podwykonawców na lub wg druku Załącznika Nr 7, Pełnomocnictwa (jeśli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian. Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy gdy: 1. nastąpią istotne zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia. 2. .nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT 3. Zaistnieje potrzeba wykonania prac dodatkowych, nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia koniecznych do prawidłowego wykonania; zamówienia 4. Zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca ,ze wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym ,czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie można wykonać zadania w terminie w tym w szczególności ze względu na :to że : - przedłużeniu uległy procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnień ,postanowień i decyzji administracyjnych. - nastąpił sprzeciw właścicieli terenu na prowadzenie prac przygotowawczych/pomiary geodezyjne, odkrywki geologiczne itp./

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszecin.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Koszęcin ul. Powstańców Śl. 10 42-286 Koszęcin pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Koszęcin Sekretariat Urzędu Gminy(piętro) pokój nr 10 ul. Powstańców 10 42-286 Koszęcin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.