eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraZakup odczynników i surowic



Ogłoszenie z dnia 2008-02-01

Zielona Góra: Zakup odczynników i surowic
Numer ogłoszenia: 22066 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3298360, fax 068 3298399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup odczynników i surowic.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup odczynników i surowic

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne Oryginalny kod CPV: 24.49.62.00 - Odczynniki do badania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi Oryginalny kod CPV: 24.49.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Oryginalny kod CPV: 24.45.15.00 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.15.00 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 18.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP a w szczególności : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004r. nr173, poz.1807) tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dostarczą wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, a także są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia Zamawiający uzna gdy Wykonawca przedstawi w wykazie minimum trzy zrealizowane dostawy odczynników których wartość jest co najmniej tożsama z zamówieniem, z podaniem daty wykonania zamówienia, zamawiających oraz dokumenty wskazujące na należyte wykonanie zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dostarczą informację z banku na temat posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej na zrealizowanie zadania. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 PZP (załącznik nr 2 do SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć, załączając do oferty, następujące dokumenty, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy składającego ofertę: 1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty określone w pkt 1, 2 i 3 zastępuje dokumentami określonymi w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605). 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, pozwalającą na wykonanie zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza ofertowego. 10. Instrukcje użytkowania odczynników i surowic w języku polskim. 11. Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikaty Jednostki Notyfikowanej, (deklaracja zgodności i znak CE), jeżeli dotyczy wyrobu. 12. Karty charakterystyki toksykologicznej oferowanych odczynników zgodnie z przepisami krajowymi j.n.: Ustawa z dnia 11 stycznia 2001 o substancjach i preparatach chemicznych (Dz.U. Nr 11, poz. 84, z późniejszymi zmianami) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 września 2003 r., w sprawie kryteriów i sposobu klasyfikacji substancji i preparatów chemicznych, (Dz.U. Nr 171, poz. 1666) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003 r. w sprawie informacji o preparatach niebezpiecznych, dla których nie jest wymagane dostarczenie karty charakterystyki (Dz.U. 2003 Nr 19, poz. 170, Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007 r. w sprawie karty charakterystyki (Dz.U. 2007, Nr 215, poz. 1588).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki i krew kontrolna do aparatu SWELAB AC 920.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i krew kontrolna do aparatu SWELAB AC 920.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki chemiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9, 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Antygen kardiolipinowy USR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antygen kardiolipinowy USR.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roztwór ACD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roztwór ACD.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sole fizjologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sole fizjologiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Surowice i odczynniki monoklonalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Surowice i odczynniki monoklonalne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.15.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.