To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych, igłowych oraz faksów w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do siwz
Numer ogłoszenia: 220656 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 186779 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, fax 058 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych, igłowych oraz faksów w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do siwz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych, igłowych oraz faksów w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do siwz 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - niedopuszczalne jest oferowanie tuszy, tonerów regenerowanych, tzn. wykorzystujących materiały (dysze, obudowy itp.) wcześniej używane - dopuszczalne jest zaoferowanie wyrobów wyłącznie nowych, posiadających właściwości zgodne ze specyfikacjami producenta sprzętu - zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych pod warunkiem zagwarantowania tych samych parametrów techniczno-jakościowych co określona klasa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery) 3. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumentację techniczna np. certyfikat ISO/IEC 19752 i certyfikat 24711 - potwierdzające równoważność oferowanych materiałów. Udowodnienie równoważności będzie leżało po stronie Wykonawcy. 1) za artykuły równoważne należy uznawać artykuły fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych, potwierdzona np. certyfikatem ISO/IEC 19752 dotyczącym oferowanych tonerów, w przypadku oferowanego tuszu potwierdzona np. certyfikatem ISO/IEC 24711. 2) Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo prefabrykowane. 4. Materiały eksploatacyjne (tusze, tonery) muszą posiadać oznaczenie produktu oraz warunki gwarancji. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia: 1) zamówienie należy wykonać sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego zgłoszonych w formie zamówienia pisemnie lub faksem 2) termin wykonania zamówienia - 3 dni kalendarzowe od dnia otrzymania zamówienia 3) dostawy realizowane będą transportem wykonawcy, na jego koszt 3) umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od dnia jej podpisania. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen jednostkowych tuszy i tonerów w okresie obowiązywania umowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 172540,98 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "CENTRUM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "CENTRUM" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SAMFIX PAPIER Sp. Jawna, Al. Gen.Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25236.44
- Oferta z najniższą ceną: 25236.44 / oferta z najwyższą ceną: 27648.40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Rozbudowa placu zabaw przy ul. Reduta Dzik w Gdańsku". Zadanie realizowane jest w ramach BO 2021, 2022 oraz inicjatyw lokalnych Rad Dzielnic 2021 pn "Plac zabaw dla dzieci przy ul. Reduta Dzik"
- "Modernizacja i rozbudowa hydrantów wewnętrznych w budynku magazynu Archiwum Państwowego w Gdańsku Oddział w Gdyni"
- wymiana pokrycia dachowego z uzupełnieniem elementów konstrukcji po pożarze budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Rybołowców 3B w Gdańsku.
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w roku akademickim 2025/2026
- świadczenie kompleksowej usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz najem sal konferencyjnych w ramach wyjazdu na obóz adaptacyjny dla studentów Politechniki Gdańskiej
- Wymiana warstw nawierzchniowych w strefach dylatacji palczastych estakady E-3 i mostu M-4 w ciągu drogi krajowej nr 90 przez rzekę Wisłę k. Kwidzyna
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim - z prawem opcji
- Dostawa akcesoriów komputerowych na rzecz Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
- "Dostawa serwera do wykonywania i przechowywania kopii zapasowych oraz sprzętu komputerowego dla Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej"
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Dostawa sprzętów komputerowych, plotera, monitora mult. w ramach wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie drogownictwa przy ZSR im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.