Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Chełm: Wykonanie remontu nawierzchni drogi zakładowej na terenie drogowego przejścia granicznego w Sławatyczach w województwie lubelskim
Numer ogłoszenia: 220654 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5651812, 5652042, fax. 082 5632262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzpg.bip.mbnet.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni drogi zakładowej na terenie drogowego przejścia granicznego w Sławatyczach w województwie lubelskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany nawierzchni bitumicznej o powierzchni 420 m2 na kostkę brukową jezdną gr. 8 cm na drogowym przejściu granicznym w Sławatyczach. Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1) zdjęcie istniejącej nawierzchni bitumicznej o pow. 420 m2 o grubości 12 cm, 2) wykonanie podbudowy na podsypce cementowo-piaskowej, 3) ułożenie kostki brukowej o gr. 8 cm, 4) uprzątnięcie placu łącznie z wywiezieniem zdjętej nawierzchni asfaltowej i jej zagospodarowanie zgodnie z obwiązującymi przepisami. Wykonawca wykona remont nawierzchni z materiałów własnych. Zastosowane materiały powinny posiadać atesty i dopuszczenia upoważnionych instytucji do stosowania w budownictwie. Zalecana jest wizja lokalna..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dopuszcza się możliwość składania oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy mogą spełnić wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Ocena spełnienia przez Wykonawców ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX SWIZ, wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. VIII SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca winien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzpg.bip.mbnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, pokój 238.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa części zamiennych oraz materiałów bieżących do statków powietrznych PANS w Chełmie
- Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie.
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" przy ul. Wołyńskiej 1 i przy ul. Henryka Sienkiewicza 22 w Chełmie
- Zakup artykułów spożywczych różnych dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach
- "Zakup trzech samochodów."
- "Budowa Terminala Samochodowego w Hrebennem - działania przedprojektowe (raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko)" - dpg Hrebenne
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 1549B Oliszki - Klepacze
- Remont ul. Spokojnej w Żurominie
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2025 roku
- Utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 113569L od km 1+095 do km 1+910 w miejscowości Wierzchowiska Pierwsze
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysem przy użyciu remontera drogowego typu Patcher - część I
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.