Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 220520 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6282741, 2347507, fax 022 6282741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych (zestawów komputerów stacjonarnych, notebooka, monitorów, drukarek, oprogramowania antywirusowego), urządzenia sieciowego, zasilacza awaryjnego, komputera wieloprocesorowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.23.32.11 - Klawiatury komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 130.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy 2) posiadają certyfikację ISO 9001 na produkcję, serwis i sprzedaż sprzętu komputerowego 3) posiadają certyfikację ISO 14001 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej 5) wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia o wszczęciu postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) 10 dostaw o podobnym charakterze i wartości - dotyczy części I zamówienia, b) 1 dostawy o podobnym charakterze i wartości - dotyczy części II zamówienia Zamawiający oceni spełnianie warunków według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Kopia polisy ubezpieczeniowej. 6) Kopie certyfikatów ISO 9001 i 14001 7) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia o wszczęciu postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 10 dostaw sprzętu komputerowego - jeśli oferta dotyczy I części zamówienia, minimum 1 dostawa komputera wieloprocesorowego jeśli oferta dotyczy II części zamówienia). Do wykazu należy dołączyć co najmniej 10 listów referencyjnych potwierdzających, że wykazane dostawy sprzętu komputerowego zrealizowane zostały z należytą starannością w przypadku oferty na realizację I części zamówienia oraz co najmniej jeden list referencyjny potwierdzający doświadczenie w dostawie rozwiązań serwerowych na AMD Opteron do zastosowań naukowych oraz rzetelność i fachowość Wykonawcy, wystawiony przez jednostkę naukową korzystającą z rozwiązania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość / parameryt techniczne - 20
- 3. Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Chemiczny PW, Gmach Technologii Chemicznej, 00-662 Warszawa, ul. Koszykowa 75, p. 22 (Pawilon), Elżbieta Oknińska: tel. 022 234 54 63, fax 022 625 53 17, e-mail oknoa@ch.pw.edu.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Wydział Chemiczny PW, Gmach Chemii, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p. 327 (sekretariat Dziekana).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych, notebooka, monitorów i drukarek, sprzętu sieciowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 46 zestawów komputerowych, notebooka, 19 monitorów, 9 drukarek, urządzenia sieciowego, zasilacza awaryjnego oraz oprogramowania antywirusowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.23.12.50-4, 30.23.21.20-1, 30.23.32.11-3, 30.21.31.00-6, 32.42.00.00-3, 31.43.00.00-9, 30.24.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość / parametry techniczne - 20
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputera wieloprocesorowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest komputer wieloprocesorowy wraz z monitorem, myszą i klawiaturą.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 30.23.12.50-4, 30.23.21.20-1, 30.23.32.11-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 130.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość / parametry techniczne - 20
- 3. Okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
- Sprawa 42/01906/2024 - Wykonanie DPK oraz NA dla zadania: "Przebudowa myjni samochodowej w budynku nr 22 w kompleksie wojskowym przy ul. Jana Ostroroga 35 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa, konfiguracja i wdrożenie infrastruktury serwerowej, sieciowej i backupowej wraz z oprogramowaniem oraz szkoleniami w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna Gmina Otyń"
- "Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz akcesoriów IT dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, monitorów interaktywnych i tonerów w ramach projektu "Szanse wyrównane - kariery gwarantowane"
- Dostawa i wyposażenie gminnego żłobka w Miejskiej Górce
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Dostawa komponentów do budowy prototypowych stanowisk demonstracyjnych na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.