Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Ostrów Wielkopolski: Dostawa posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych ( jakościowych i ilościowych ) w formie :
Zadanie nr 1: obiadu dwudaniowego - abonamentowanego
Zadanie nr 2: śniadania i obiadu dwudaniowego
Numer ogłoszenia: 220513 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5921122 w. 244, faks 062 5921216.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych ( jakościowych i ilościowych ) w formie : Zadanie nr 1: obiadu dwudaniowego - abonamentowanego Zadanie nr 2: śniadania i obiadu dwudaniowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Ośrodka z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych ( jakościowych i ilościowych ) w formie : Zadanie nr 1 przygotowanie i podanie we własnym lokalu i z własnych produktów obiadu dwudaniowego (obiad dwudaniowy - licząc jako jedno świadczenie ) - abonamentowanego dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim w ilości do 16740świadczeń w okresie trwania umowy, (3 razy w tygodniu obiad mięsny, raz w tygodniu ryba, codziennie zupa) Zadanie nr 2 przygotowanie z własnych produktów śniadania i obiadu dwudaniowego ( śniadanie i obiad dwudaniowy - licząc jako jedno świadczenie ) oraz dostarczenie go własnym środkiem transportu do Domu Dziennego Pobytu w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Limanowskiego 17 na I piętro (do miejsca wydawania posiłków ).Przewidywana ilość świadczeń w okresie trwania umowy do 8712 z zachowaniem punktualności w dostarczaniu posiłków. (3 razy w tygodniu obiad mięsny, raz w tygodniu ryba, codziennie zupa) Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Sposób oceny spełniania warunków: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - druk w załączeniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pok. 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pok. 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Ośrodka z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych ( jakościowych i ilościowych )..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i podanie we własnym lokalu i z własnych produktów obiadu dwudaniowego (obiad dwudaniowy - licząc jako jedno świadczenie ) - abonamentowanego dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim w ilości do 16740świadczeń w okresie trwania umowy, (3 razy w tygodniu obiad mięsny, raz w tygodniu ryba, codziennie zupa).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Ośrodka z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych ( jakościowych i ilościowych )..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie z własnych produktów śniadania i obiadu dwudaniowego ( śniadanie i obiad dwudaniowy - licząc jako jedno świadczenie ) oraz dostarczenie go własnym środkiem transportu do Domu Dziennego Pobytu w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Limanowskiego 17 na I piętro (do miejsca wydawania posiłków ).Przewidywana ilość świadczeń w okresie trwania umowy do 8712 z zachowaniem punktualności w dostarczaniu posiłków. (3 razy w tygodniu obiad mięsny, raz w tygodniu ryba, codziennie zupa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą kelnerską na potrzeby Instytutu Adama Mickiewicza
- "Zorganizowanie i obsługa konferencji dotyczącej profilaktyki zdrowia oraz innych obszarów działalności kół gospodyń wiejskich w dniach 15-16 grudnia 2025 r. w Białymstoku".
- Świadczenie usługi restauracyjno-hotelarskiej w ramach realizowanego szkolenia - postępowanie nr 3
- Zorganizowanie konferencji dotyczącej profilaktyki zdrowia oraz innych obszarów działalności kół gospodyń wiejskich
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





