eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa materiałów biurowych, artykułów papierniczych, środków czystości, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do sprzątania oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej NRWAPW/1/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-16

Warszawa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, artykułów papierniczych, środków czystości, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do sprzątania oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej NR: WAPW/1/2013
Numer ogłoszenia: 22048 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Architektury , ul. Koszykowa 55, 00-659 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-226282887, 6284162, faks 0-22 6283236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.pw.edu.pl, www.arch.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, artykułów papierniczych, środków czystości, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do sprzątania oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej NR: WAPW/1/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KOD CPV : Część I Artykuły biurowe i papiernicze KOD CPV:30197644-2 Papier kserograficzny 30190000-7 Różny sprzęt i artykułu biurowe Część II Środki czystości, artykuły higieniczne i drobny sprzęt do sprzątania KOD CPV: 39800000-0 Środki czyszczące i polerujące 39811300-3 Odświeżacze 39831000-6 Preparaty piorące 39831210-1 Detergenty do zmywarek 39831300-9 Środki do czyszczenia podłóg 39831600-2 Środki do czyszczenia toalet 39833000-0 Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu 33761000-2 Papier toaletowy 33711900-6 Mydło 33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk 33741000-6 Produkty do pielęgnacji rąk 39224320-7 Gąbka kuchenna 39514200-0 Ścierki do kurzu 18900000-8 Worki na śmieci 39224300 -1Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym Część III oryginalne materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych KOD CPV : 30125110-5 Tonery do drukarek laserowych, faksów 30192113-6 Wkłady drukujące Dostawa obejmuje okres 12 m-cy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, określonej w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 39.80.00.00-0, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.16.00-2, 39.83.30.00-0, 33.76.10.00-2, 33.71.19.00-6, 33.76.30.00-6, 33.74.10.00-6, 39.22.43.20-7, 39.51.42.00-0, 18.90.00.00-8, 39.22.43.00-1, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia dotyczącego art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocen aspełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia dotyczącego art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia dotyczącego art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia dotyczącego art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia dotyczącego art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    Do Części III przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. Dla potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: a) deklaracje producenta zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych o zgodności z produktem producenta urządzenia, zawierające oświadczenie o pełnej kompatybilności z urządzeniem do jakiego jest przeznaczony i równoważności technicznej, jakościowej i eksploatacyjnej lub innego dokumentu na podstawie którego Zamawiający jednoznacznie może stwierdzić powyższe cechy przedmiotu zamówienia b) raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność oferowanych materiałów eksploatacyjnych jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: - ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, - ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, - ISO 24711 dla tuszy, - ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych, wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowaną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm lub zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowaną akredytację w zakresie badania produktów, potwierdzające spełniania powyższych norm; c) karty danych dotyczących bezpieczeństwa użytkowania produktów (materiałów eksploatacyjnych) przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi; - certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować spełnianie przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane materiały eksploatacyjne produkowane są w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl, www.arch.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WYDZIAŁ ARCHITEKTURY POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ 00-659 WARSZAWA, UL. KOSZYKOWA 55 pok. 3b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 12:00, miejsce: WYDZIAŁ ARCHITEKTURY POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ 00-659 WARSZAWA, UL. KOSZYKOWA 55 pok. 3b.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały biurowe i artykuły papiernicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier kserograficzny, Różny sprzęt i artykułu biurowe - zamówienie na okres 12 m-cy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki czystościowe, artykuły higieniczne i drobny sprzęt do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków do: 1. mycia podłóg o powierzchni ok. 8.000 m2 2. konserwacji i zabezpieczania podłóg 3. prania dywanów, wykładzin dywanowych, mebli tapicerowanych 4. mycia wyposażenia pomieszczeń 5. mycia i dezynfekcji sanitariatów 6. mycia szkła - okna, lustra, drzwi przeszklone, przeszklenia itp 39800000-0 Środki czyszczące i polerujące 39811300-3 Odświeżacze 39831000-6 Preparaty piorące 39831210-1 Detergenty do zmywarek 39831300-9 Środki do czyszczenia podłóg 39831600-2 Środki do czyszczenia toalet 39833000-0 Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu 33761000-2 Papier toaletowy 33711900-6 Mydło 33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk 33741000-6 Produkty do pielęgnacji rąk 39224320-7 Gąbka kuchenna 39514200-0 Ścierki do kurzu 18900000-8 Worki na śmieci 39224300 -1Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.18.60-0, 39.83.30.00-0, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.74.10.00-6, 39.22.43.20-7, 39.51.42.00-0, 18.90.00.00-8, 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oryginalne materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych.Zamówiewnie obejmuje okres 12 m-cy 30125110-5 Tonery do drukarek laserowych, faksów 30192113-6 Wkłady drukujące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.