Ogłoszenie z dnia 2010-08-16
Lublin: Lek EVOLTRA
Numer ogłoszenia: 220463 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dziecięcy Szpital Kliniczny, ul. Chodźki 2, 20-093 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7185125, faks 081 7185125.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Lek EVOLTRA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Lek EVOLTRA.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z o. o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118839,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138384,06
Oferta z najniższą ceną: 138384,06 / Oferta z najwyższą ceną: 138384,06
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia zostało udzielone na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy PZP - zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenie zamówienia. Udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki w sytuacji o jakiej mowa w art.67 ust.1 pkt. 3 jest dozwolone w przypadku jednoczesnego spełnienia się wszystkich wymienionych w tym przepisie przesłanek. W świetle tego należy stwierdzić, że sytuacja jest wyjątkowa, ponieważ jest to lek dla ratowania życia ludzkiego. Pacjent był leczony od dnia 18.08.2009r. z powodu AML-HR wg programu AML-BFM-98-Interimphase 2003. Intensywną terapię zakończono w marcu 2010r. i rozpoczęto leczenie podtrzymujące. W maju 2010r. u pacjenta rozpoznano wznowę procesu rozrostowego. Rozpoczęto chemioterapię wg programu AML-Relapse z planowanym alogenicznym przeszczepem szpiku kostnego. Pacjent otrzymał dwa bloki chemioterapii IDA-FLAG i FLAG, po których brak było zadowalającej reakcji na leczenie (blasty w szpiku 73%). W związku z odpornością komórek białaczkowych na zastosowane cytostatyki, po konsultacji z Krajowym Konsultantem ds. Onkologii i Hematologii Dziecięcej zadecydowano o konieczności włączenia trzeciej linii (Evoltra, Etoposid, Cyclophosphamid). Taka sytuacja nie była możliwa do przewidzenia. Lek jest na ratunek i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówień
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Bieżące utrzymanie drogi ekspresowej S19 administrowanej przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Kraśniku w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Dostawa zestawu: ekran z podświetleniem LED, uchwytem i okablowaniem - 3 szt.
- Roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Wyżynnej 16 w Lublinie
- Dostawa odczynników, przeciwciał wraz z dzierżawą analizatora do badań immunohistochemicznych dla potrzeb Pracowni Patomorfologii.
- Budowa ul. Królowej Bony w Lublinie (...) wraz z budową oświetlenia drogowego, sieci kanalizacji deszczowej, sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej.
- Dostawa tabletu
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/12/25 sukcesywne dostawy leków na śluzówkę, akcesoriów stomatologicznych oraz tamponów hemostatycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
- Dostawa ampułek do Apteki Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.
- Dostawa leków różnych do Apteki Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.
- Dostawa płynów infuzyjnych (2)
- Dostawa płynów infuzyjnych do Apteki Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczn - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.
- Sukcesywna dostawa leków do Działu Farmacji Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.