eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › INSTALACJA I NADZÓR NAD FUNKCJONOWANIEM DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO W BUDYNKU PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 1 W BOLESŁAWCU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-16

POZYCJA 22043

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bolesławiec: INSTALACJA I NADZÓR NAD FUNKCJONOWANIEM DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO W BUDYNKU PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 1 W BOLESŁAWCU Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Bolesławiec, do kontaktów: - Krystyna Bogucka - Z-ca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego, tel.075/645 64 11, fax. 0756456502 -, ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, fax 075 6456402, e-mail: inwestycje@um.boleslawiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.boleslawiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INSTALACJA I NADZÓR NAD FUNKCJONOWANIEM DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO W BUDYNKU PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 1 W BOLESŁAWCU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: BUDYNEK PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 1 W BOLESŁAWCU. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac polegających na: 1.1. Instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegania (DSO) w biurowcu przy pl. Piłsudskiego 1 w Bolesławcu. Kody CPV w \Specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót, 1.1.1 Roboty instalacyjne należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją techniczną warunków wykonania i odbioru robót, Dokumentacji wykonawczej i przedmiaru robót, będących załącznikami do SIWZ. 1.1.2 DSO zaprojektowany został w oparciu o system Praesideo firmy Bosch. Wszystkie urządzenia i elementy systemu DSO posiadają certyfikat CNBOP wydany przez uprawniony organ. 1.1.3 W związku z powyższym dobrane przez projektanta konkretne materiały lub urządzenia Zamawiający traktuje jako określenie parametrów zamówienia na instalację systemu DSO za pomocą podania standardu. Zamawiający dopuszcza na etapie składania ofert możliwość zastosowania materiałów i urządzeń innych, niż podane w projektach lecz o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych, równoważnych pod względem technicznym, pod warunkiem pisemnego uzgodnienia zmiany z zamawiającym na etapie przygotowania oferty. Wykonawca przedmiotu zamówienia wybrany na podstawie tak sporządzonej oferty, dokona własnym staraniem i na własny koszt ewentualnego przeprojektowania dokumentacji. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego robót. 1.1.4 Należy zapewnić współpracę dźwiękowego systemu ostrzegawczego z centralą p.poż. (SAP): 1. Sygnalizacja uszkodzenia systemu DSO - z jednostki centralnej DSO do centrali SAP - za pomocą styku bezpotencjałowego; 2. Sygnalizacja alarmu II stopnia - z centrali SAP do jednostki DSO - za pomocą s tyku bezpotencjałowego. 1.1.5 Koszty dostosowania centrali p.poż. (SAP) do potrzeb dźwiękowego systemu ostrzegawczego oraz wykonanie tych prac leżą po stronie Zamawiającego. 1.2. Wykonywaniu- w okresie obowiązywania umowy, usługi nadzoru nad funkcjonowaniem DSO, obejmujące cztery przeprowadzane raz w roku przeglądy i konserwacje, w tym systemu zasilania z podtrzymaniem. Kod CPV 50711000-2. 2. Zamawiający wymaga, by gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje i urządzenia obejmowała okres zawarcia umowy, tj. 4 lat, licząc od dnia protokolarnego ostatecznego odbioru prac instalacyjnych. Gwarancja nie może zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania. 2.1 Udzielona gwarancja winna obejmować: 2.1.1 wykonywanie bezpłatnych napraw DSO (w tym na wezwanie Zamawiającego: telefoniczne, faxem, mailem) oraz koszty dojazdu, robociznę wykonawcy, zużyte materiały czy wymieniane urządzenia podczas wykonywanych napraw. 2.1.2 wykonywania bezpłatnych napraw awaryjnych grożących niedziałaniem systemu DSO, dokonywanych na wezwanie Zamawiającego, spowodowanych uszkodzeniem aparatury w ciągu 12 godzin od powiadomienia Wykonawcy telefoniczne, faxem, mailem 3. Z uwagi na brak możliwości zamknięcia biurowca podczas dnia na czas trwania prac instalacyjnych oraz wykonywania usługi nadzoru nad funkcjonowaniem DSO, wskazane jest ich etapowanie i takie ich zaplanowanie, aby nie zakłócały bieżącej działalności. Wskazane jest wykonywanie prac również w godzinach popołudniowych, w dniach wolnych od pracy oraz w soboty i w niedziele, w porozumieniu z zamawiającym. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1,2 ustawy PZP. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców metodą spełnia- nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy). 4. Warunki dodatkowe: 4.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane prace instalacyjne co najmniej 4 lata gwarancji. 4.2. Wykonawca dysponuje do kierowania robotami pracownikami posiadającymi uprawnienia do realizacji robót budowlanych określonymi przepisami Prawa budowlanego. 4.3. Zrealizowanie przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówień, tj. prac instalacyjnych dźwiękowych systemów ostrzegawczych, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. VII. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy - Zał. Nr 1. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust. 1,2 ustawy PZP - Zał. Nr 2. 4. Wykaz osób, które będą pełnić funkcje kierownicze przy realizacji zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (Zał. Nr 3) - do załącznika należy dołączyć kserokopie uprawnień, potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymienionych osób oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność wymienionych osób do Izby Inżynierów Budownictwa, 5. Wykaz zamówień zrealizowanych (w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem minimum 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (Zał. Nr 4). 6. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, uprawnienia zawodowe) - (Zał. Nr 5 ). UWAGA: Jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej Załącznik Nr 5. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w/w załączniku \nie dotyczy\ i również załączyć do oferty. 7. Kosztorys ofertowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 349 249,58 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 48

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Jak w sekcji 2 pkt 1.6 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Cena ofertowa 100 % Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w sekcji 2 pkt 1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Bezpłatny SIWZ można odebrać osobiście w pok. Nr 509 - Biurowiec, pl. Piłsudskiego 1, 59-700 Bolesławiec. Dokumentację przetargową można pobrać również bezpłatnie ze strony internetowej zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 11:00, Urząd Miasta Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec, pl. Piłsudskiego 1., pok. nr 412.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.