eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH W WIEKU 3 - 6 LAT Z PRZEDSZKOLA NR 56 WE WROCŁAWIU PRZY UL. WAŁBRZYSKIEJ 2A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-14

Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH W WIEKU 3 - 6 LAT Z PRZEDSZKOLA NR 56 WE WROCŁAWIU PRZY UL. WAŁBRZYSKIEJ 2A
Numer ogłoszenia: 220413 - 2010; data zamieszczenia: 14.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 56 "Niezapominajka" , ul. Wałbrzyska 16, 52-314 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 361 74 17, faks (071) 361 74 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.pl/przedszkole56

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - Przedszkole.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH W WIEKU 3 - 6 LAT Z PRZEDSZKOLA NR 56 WE WROCŁAWIU PRZY UL. WAŁBRZYSKIEJ 2A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie: Przygotowywania, dostawy i podawania posiłków dla 160 dzieci przedszkolnych w wieku od 3 - 6 lat uczęszczających do Przedszkola nr 56 we Wrocławiu przy ul. Wałbrzyskiej 2A oraz odbioru resztek żywieniowych. Usługi świadczone będą na terenie Przedszkola nr 56 we Wrocławiu przy ul. Wałbrzyskiej 2A. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi z należytą starannością, zgodnie z przepisami sanitarno - epidemiologicznymi z uwzględnieniem zasad zdrowego i prawidłowego Żywienia oraz zasadami HACCAP. Wszystkie posiłki muszą zachować odpowiednią wartość kaloryczna. Diety wskazane przez intendenta lub dyrektora Przedszkola nr 56 muszą być bezwzględnie zachowane Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego świadczenia usług w terminie funkcjonowania punktu przedszkolnego począwszy od dnia 1 września 2010 r. do dnia 31 lipca 2011 r. tj. posiłki muszą być dostar-czane codziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, przez 11 miesięcy z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych. 1.Przedmiotem zamówienia obejmuje przygotowanie i dostawa 4 posiłków dziennie w naczyniach własnych dla 160 dzieci zapisanych na rok szkolny 2010/2011 do Przedszkola Nr 56 we Wrocławiu przy ul. Wałbrzyskiej 2A wiek dzieci 3 lat do 6 lat. 2.Godziny dostaw i wydawania posiłków dla dzieci przedszkolnych w ciągu dnia kształtuje się następująco: -godzina 8.30 - dostawa I śniadania do stołówki przedszkola; -godzina 11:30 - dostawa II śniadanie do stołówki przedszkola -godzina 14:00 - dostawa obiadu i podwieczorku do stołówki przedszkola w termosach własnych; Godziny wymienione powyżej są godzinami wydawania posiłków - na Wykonawcy ciąży obowiązek takiej organizacji dostaw aby wydawanie posiłków odbyło się o ustalonych porach. 3.Miejsce realizacji zamówienia: a)Zamawiający na czas realizacji zadania polegającego na wydawaniu posiłków udostępnia kuchnię znajdująca się na terenie Przedszkola nr 56 we Wrocławiu przy ul. Wałbrzyskiej 2A. Szczegółowy wykaz sprzętu znajdującego się na wyposażeniu kuchni zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Posiłki winny spełniać Normy żywieniowe zgodnie z polskimi normami żywieniowymi dla dzieci w wieku przedszkolnym. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i z bezpieczeństwem zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej. Zamawiający ma prawo do bieżącej kontroli wykonywanego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówie-nia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 usługi w zakresie przygotowy-wania i podawania posiłków dla dzieci przedszkolnych lub/ i szkolnych na kwotę co najmniej 200 tys. zł brutto ( jedna usługa), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfika-cji. 2) Druk - Arkusz kalkulacyjny, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3) Decyzje wydane przez PIS dopuszczające środki transportu do przewożenia artykułów produkcji i transportu żywności. 4) Zaakceptowany wzór umowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 5)Przykładowe 4 jadłospisy rozpisane na dekady.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych poniżej: -w przypadku zamknięcia lub zawieszenia działalności placówki Przedszkolnej w wyniku klęski żywiołowej, kataklizmu lub innych czynników, -zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne posiadające się co najmniej takie same kwalifikacje, -zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę, -siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisie przedmiotu zamówienia -zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagro-dzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę -rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodze-nie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckp.pl/przedszkole56
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Nr 56 ul. Wałbrzyska 2A 54-076 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 12:30, miejsce: Przedszkole Nr 56 ul. Wałbrzyska 2A 54-076 Wrocław pokój dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.