eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golczewo › Zakup wraz z dostawą koparko-ładowarki kołowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Golczewo: Zakup wraz z dostawą koparko-ładowarki kołowej
Numer ogłoszenia: 220407 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Publicznych w Golczewie , ul. Zwycięstwa 12, 72-410 Golczewo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 38 60 121, fax. 0-91 38 60 121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.golczewo.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą koparko-ładowarki kołowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) koparko-ładowarka kołowa produkcji firmy: Case lub JCB 2. Wymagane dane techniczne koparko-ładowarki: - rok produkcji: nie wcześniej niż 2000 r., - silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy min. 95 KM, - skrzynia biegów manualna lub automatyczna, - napęd na cztery koła, - wspomaganie układu kierowniczego, - pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m3, - hydrauliczne sterowanie wszystkimi funkcjami łyżki ładowarki z kabiny kierowcy, - koparka wyposażona w łyżkę przedsiębierną do kopania o szerokości 350-400 mm i szerszą, - kąt obrotu łyżki koparki przy otwartym teleskopie - min. 180°, - podpory pionowe, - hydrauliczne sterowanie wszystkimi funkcjami osprzętu koparki z kabiny kierowcy, - głębokość kopania min. 4,5 m, - wyposażenie pozostałe: gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, lampa migowa żółta, instrukcja obsługi i katalog części zamiennych w j. polskim. 3. Pozostałe wymagania: 1) Sprzęt musi być sprawny technicznie i gotowy do eksploatacji. 2) Okres gwarancji: minimum 1 miesiąc. 3) Do oferty należy dołączyć dokumentację techniczną (folder producenta), z której powinno jednoznacznie wynikać, że sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Całkowita wartość końcowa zamówienia (bez VAT): maksymalnie 100 000 PLN..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) formularz oferty - na załączonym druku z wyceną obejmującą wartość kompletnej, gotowej do pracy koparko-ładowarki kołowej, 2) oświadczenia o spełnianiu przez Oferenta warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655), 3) kserokopie dokumentacji technicznej maszyny (foldery producenta), z których powinno wynikać, że spełnia ona wymagane parametry techniczne, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualnego zaświadczenia w wpisie do ewidencji działalności gospodarczej poświadczony za zgodność z oryginałem, potwierdzający, że Oferent posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do wykonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonywana wg kryterium spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jednego wymogu skutkować będzie wykluczeniem oferenta lub odrzuceniem oferty. 3. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 5. Zamawiający odstępuje od pobierania wadium. 6. Rozliczenie przedmiotu zamówienia oraz jego wycena określona w ofercie musi odbywać się wyłącznie w PLN. 7. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował: - łączną ceną brutto zamówienia - 50 %, - rok produkcji - 30 %. - okres gwarancji - 20 %. 8. Oferty niekompletne zostaną odrzucone. 9. Ofertę można złożyć w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu. Koperta (opakowanie) ma być opisana: NAZWA i ADRES ZAMAWIAJĄCEGO - Gmina Golczewo, ul. Zwycięstwa 12, 72-410 Golczewo) PRZETARG NIEOGRANICZONY - Zakup wraz z dostawą koparko-ładowarki kołowej NIE OTWIERAĆ PRZED: 06 październik 2008 r. , GODZ. 12:15 , ADRES DOSTAWCY - ..................................................................................... 10. Koperta zawierająca ofertę powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem, bez uszkodzeń, co gwarantuje zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania powyższego sposobu opakowania i opisu kopert, tj. np.: rozerwanie koperty w czasie drogi do zamawiającego, nieskuteczne doręczenie z powodu złego opisu. 11. Każda strona kserokopii dokumentów w ofercie, wymaganych przez Zamawiającego ma być potwierdzona ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez jedną z osób upoważnionych do podpisywania oferty lub przez osobę posiadającą umocowanie prawne, czego dowód winien znaleźć się w ofercie. 12. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 13. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów, art. 11 ustawy z dnia 14 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2003 Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), wówczas informacje te muszą być wyodrębnione w formie osobnego pakietu celem zachowania przez zamawiającego tajemnicy. Pakiet ten ma być wyraźnie oznaczony Tajemnice przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z SIWZ przygotowanie ww. pakietu przez wykonawcę. Stosowne zastrzeżenie Dostawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy w momencie odmowy na wezwanie Zamawiającego do odtajnienia przez Wykonawcę tej części oferty, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy. 14. Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferta złożona przez podmioty podlegające wykluczeniu zgodnie z zapisem art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz.1163 z późn. zm.) zostanie odrzucona jako oferta nieważna. 15. Wskazanym jest, aby wszystkie kartki oferty były ponumerowane i parafowane. 16. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty w formie pisemnej przed terminem składania ofert. 17. Wprowadzone zmiany muszą być złożone wg takich samych zasad jak złożona oferta tj. w odpowiednio oznakowanej kopercie z dopiskiem ZMIANA (pozostałe oznakowanie jak w pkt. 11 ppkt.11.8). Koperty oznakowane dopiskiem ZMIANA zostaną otwarte na sesji publicznego otwarcia ofert przy otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty. 18. Dostawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzanie zmian) z napisem na kopercie WYCOFANIE. Koperty oznakowane WYCOFANIE będą otwierane na sesji publicznego otwarcia ofert w pierwszej kolejności. Koperty z ofertami, których dotyczy wycofanie nie będą otwierane. 19. W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty, zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki lub jej przedterminowe otwarcie. Oferta taka nie weźmie udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) formularz oferty - na załączonym druku z wyceną obejmującą wartość kompletnej, gotowej do pracy koparko-ładowarki kołowej, 2) oświadczenia o spełnianiu przez Oferenta warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655), 3) kserokopie dokumentacji technicznej maszyny (foldery producenta), z których powinno wynikać, że spełnia ona wymagane parametry techniczne, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualnego zaświadczenia w wpisie do ewidencji działalności gospodarczej poświadczony za zgodność z oryginałem, potwierdzający, że Oferent posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do wykonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50.0
  • 2 - Rok produkcji - 30.0
  • 3 - Okres gwarancji - 20.0

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.golczewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Publicznych w Golczewie, ul. Zwycięstwa 12, 72-410 Golczewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Usług Publicznych w Golczewie, ul. Zwycięstwa 12, 72-410 Golczewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.