eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa sprzętu laboratoryjnego do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatur w Kaliszu i Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-13

Poznań: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatur w Kaliszu i Pile
Numer ogłoszenia: 220370 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8270512, fax 061 8270522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatur w Kaliszu i Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV: CZĘŚĆ I - 33200000-2 - komory sedymentacyjne do oznaczania planktonu w mikroskopie odwróconym Kod CPV: CZĘŚĆ II - 33200000-2 - materiały eksploatacyjne do zestawu filtracyjnego MILLIPORE Kod CPV: CZĘŚĆ III -33200000-2 - materiały eksploatacyjne do zestawu oczyszczania wody MILLIPORE Kod CPV: CZĘŚĆ IV - 33200000-2 - wstrząsarka obrotowa LABART typ 3040 z siatami

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych d) Spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, 2 Każdy Wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę. 3 Każda złożona oferta otrzyma numer identyfikacyjny. 4 Wykonawca na żądanie otrzyma potwierdzenie złożenia oferty. 5 Zaleca się, aby Wykonawca zgromadził wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 6 Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert. Powiadomienie powinno być dostarczone w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie opisanej tak jak oferta i oznaczonej dodatkowo napisem (ZMIANA) lub (WYCOFANIE) 8 Wykonawca nie może dokonać zmian i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert. 9 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) Jest niezgodna z ustawą; 2) Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ, wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia (dopuszcza się przedstawienie kserokopii dokumentów opatrzonych klauzulą (za zgodność z oryginałem) potwierdzonych osobiście przez wykonawców lub przez ich prawomocnego przedstawiciela - pełnomocnictwo uwzględniające zakres i okres obowiązywania - tożsame z przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne - winno być dołączone do oferty): 1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ. 3. oświadczenie o spełnieniu wymagań Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiącym załącznik 3 4. zaakceptowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 11. W celu potwierdzenia, że dostawy lub usługi o których mowa powyżej zostały dokonane należycie Wykonawca załącza do składanej oferty - trzy referencje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.pios.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu , ul. Czarna Rola 4 61-625 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu , ul. Czarna Rola 4 61-625 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: komory sedymentacyjne do oznaczania planktonu w mikroskopie odwróconym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komory sedymentacyjne do oznaczania planktonu w mikroskopie odwróconym, o pojemności: 5 ml - 3 szt. 10 ml - 3 szt. 25 ml - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: -materiały eksploatacyjne do zestawu filtracyjnego MILLIPORE:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawa filtracji z siatką Nr kat. XX1004732 - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: -materiały eksploatacyjne do zestawu oczyszczania wody MILLIPORE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkład system ELIX S mały nr kat PROG00001 - 3 szt. Wkład system MILLI-RO plus 10 nr kat. CPROEO402 - 6 szt. Wkład system MILLI-Q plus nr kat CPMQOO4R1 - 2 szt. Tabelki sanityzacyjne nr kat ZWCL01F50 - 1 opakowanie lampa nr kat. ZFRESOOUV - 2 szt. lampa nr kat. QUVLQSLO1 - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wstrząsarka obrotowa LABART typ 3040 z siatami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wytrząsarka obrotowa LABART typ 3040 sito laboratoryjne - 200 mm - oczka 4,0 mm - 1 szt. sito laboratoryjne - 200 mm - oczka 10,0 mm - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.