Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Inowrocław: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO W SEZONIE 2014/2015 - PONOWNY NA ZADANIA 2, 4, 5
Numer ogłoszenia: 220341 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu , ul. Poznańska 384c, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 353 72 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ZDPINOWROCLAW.COM.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO W SEZONIE 2014/2015 - PONOWNY NA ZADANIA 2, 4, 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1) Zadanie nr 2: obszar gmin Dąbrowa Biskupia, Inowrocław. 2) Zadanie nr 4: obszar gmin Gniewkowo, Rojewo, Inowrocław. 3) Zadanie nr 5: obszar gmin Złotniki Kujawskie, Pakość, Inowrocław. ZAKRES ZAMÓWIENIA: Niezależnie od zadania Zamówienie obejmuje: 1) Odśnieżanie pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej solarkami zainstalowanymi na skrzyni samochodu, 2) Zwalczanie śliskości zimowej solarkami przy użyciu solanki lub soli z piaskiem, 3) Odśnieżanie równiarkami samojezdnymi, pługami wirnikowymi lub ładowarkami. 4) Użycie ładowarek do usuwania zwałowisk śnieżnych.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju prac
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 2 - 1319,44 zł (słownie: tysiąc trzysta dziewiętnaście złotych 44/100), Zadanie nr 4 - 1875,00 zł (słownie: tysiąc osiemset siedemdziesiąt pięć złotych), Zadanie nr 5 - 1250,00 zł (słownie: tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie art. 22 ust. 1. ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi zimowego utrzymania dróg, gdzie wartość usługi była nie mniejsza niż: - w przypadku składania oferty na jedno zadanie: 100 000,00 zł brutto za jeden sezon zimowy, - w przypadku składania oferty na dwa zadania: 200 000,00 zł brutto za jeden sezon zimowy, - w przypadku składania oferty na trzy zadania: 300 000,00 zł brutto za jeden sezon zimowy, [*- w przypadku składania oferty na cztery zadania: 400 000,00 zł brutto za jeden sezon zimowy, - w przypadku składania oferty na pięć zadań: 500 000,00 zł brutto za jeden sezon zimowy]. * dotyczy wykonawców, którym zostało udzielone zamówienie na zadanie 1 i/lub 3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami technicznymi, wymienionymi poniżej: W przypadku składania oferty na jedno zadanie: nośniki samochodowe lub ciągnikowe o ładowności 10 ÷ 15 Mg -3; piaskarki, solarki, piaskarko - solarki -2; pługi lemieszowe -2; ładowarki -2; równiarka samojezdna -1; pług wirnikowy -1 W przypadku składania oferty na dwa zadania: nośniki samochodowe lub ciągnikowe o ładowności 10 ÷ 15 Mg - 4; piaskarki, solarki, piaskarko - solarki - 3; pługi lemieszowe - 3; ładowarki - 4; równiarka samojezdna - 1; pług wirnikowy - 2; W przypadku składania oferty na trzy zadania: nośniki samochodowe lub ciągnikowe o ładowności 10 ÷ 15 Mg - 6; piaskarki, solarki, piaskarko - solarki - 5; pługi lemieszowe - 5; ładowarki - 6; równiarka samojezdna - 2; pług wirnikowy - 2; [*W przypadku składania oferty na cztery zadania: nośniki samochodowe lub ciągnikowe o ładowności 10 ÷ 15 Mg - 8 ; piaskarki, solarki, piaskarko - solarki - 6; pługi lemieszowe - 6; ładowarki - 8; równiarka samojezdna -3; pług wirnikowy - 3; W przypadku składania oferty na pięć zadań: nośniki samochodowe lub ciągnikowe o ładowności 10 ÷ 15 Mg - 10; piaskarki, solarki, piaskarko - solarki - 8; pługi lemieszowe - 8; ładowarki - 10; równiarka samojezdna - 3; pług wirnikowy - 3;] * dotyczy wykonawców, którym zostało udzielone zamówienie na zadanie 1 i/lub 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie art. 22 ust. 1. ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują odpowiednimi środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany osobowe: a) zmiany osób realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, b) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; c) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia, d) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście. 2) Pozostałe zmiany: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: zmniejszenie wartości zamówienia), b) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu, c) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji; d) obniżenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpinowroclaw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu ul. Poznańska 384 c 88-100 Inowrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 08:45, miejsce: (Sekretariat) Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu ul. Poznańska 384 c 88-100 Inowrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO W SEZONIE 2014/2015 Zadanie nr 2: obszar gmin Dąbrowa Biskupia, Inowrocław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DŁUGOŚĆ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 1. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA -15351 m DŁUGOŚĆ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 2. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA - 64553 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO W SEZONIE 2014/2015 Zadanie nr 4: obszar gmin Gniewkowo, Rojewo, Inowrocław..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DŁUGOŚĆ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 1. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA -19308m DŁUGOŚĆ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 2. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA -92520m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO W SEZONIE 2014/2015 Zadanie nr 5: obszar gmin Złotniki Kujawskie, Pakość, Inowrocław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DŁUGOŚĆ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 1. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA -24203 m DŁUGOŚĆ DRÓG POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH W 2. P. STANDARDZIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA -50562 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Inowrocław
- Rozdrabnianie odpadów wielogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK wraz z obsługą operatorską.
- "Wykonanie remontu dylatacji wiaduktu w ciągu ulicy Poznańskiej w Inowrocławiu"
- Dostawa, instalacja, wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia.
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Rozbudowa istniejącego stawu wodnego na terenie działki nr 5 przy ul. Szymborskiej w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.